![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans bestaat dus, en je bent op specifiek SARS2 immuunvlak "maagdelijk". Het kan wel zijn dat je algemeen immuunvlak reeds de job tot ruimen aankan, maar dat is dus geen zekerheid. En dus, in nazi SICHERHEIT termen, GEEN ausweiss.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij elke banale verkoudheid kan je toch even je smaak verliezen, ik zie niet wat daar speciaal aan is. (Tenzij het aanhoudt, maar die omschrijvingen van symptomen 'as such' zijn te vaag).
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen probleem, ik heb er vertrouwen in dat de pasjesgekte tegen volgend voorjaar in elkaar gaat klappen, wegens meer varianten dan werkbare vaccins en dus die hele registratie geen zin meer zal hebben.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje sinusite en het is zover.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op dit moment geloof ik sterk dat onze geneeskunde door de politiek gekaapt is en de volksgezondheid een businessmodel is geworden, met een verborgen agenda dat mij geopenbaard is in de Bijbel. Ons lichaam wordt blootgesteld aan honderdmiljoen ziektekiemen per dag waarvan deze generatie maar het puntje van de ijsberg afschraapt. Er zijn meer vragen dan antwoorden volgens mijn bescheiden mening. Ik vertrouw ze mijn leven alleszins niet meer toe.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen idee of het sars2 was, maar
- vorig jaar eind juli/begin augustus, 7 dagen verkoudheid achtige symptomen: neus verstopt, stem hees, hoesten. In die volgorde. Hoesten werd jojo-achtig erger na 3 dagen, 2 dagen lang, om dan af te nemen tot alle symptomen weg, verstopte neus langst. - dit jaar vorige week, is nu ook 7 dagen terug. Neus minder verstopt dan vorig jaar, stem 2de dag iets hees, prikkelende keel, occasioneel hoesten, maar veel minder dan vorig jaar. Na 4 dagen enkel nog slijm in keel. Maar iets nieuws: vanaf dag 3 was (en ben ik nog steeds) rapper buiten adem. Mijn stem klinkt daardoor wat futloos/dof - ik moet effectief moeite doen om ze normaal te hebben. Verder ben ik even fysiek actief als anders. Maar het kost me meer moeite dan tot voor een week. Op die nieuwe wat-moeheid na, veel minder lastig dan vorig jaar. Uit voorzorg (ik kan wel) doe ik het wat kalmer aan. Brug op tegen wind zonder versnellingen ga ik niet vol als voorheen. Met de gedachte aan een mogelijke besmetting en myocarditis waar ik hier over las.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede is het mogelijk dat uw antilichamen titers (toch die die ze meten) ondertussen onder de detectie drempel zijn gezakt. Dat wil niet eens zeggen dat je geen immunitair geheugen meer hebt. Het wil wel zeggen dat als je het terug opdoet, je niet "neutraliserend-steriel" zal zijn. Dat is vooral het geval als je het heel heel lichtjes zou gehad hebben (misschien deels door de eerste reden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, het kan voorvallen, als uw banale verkoudheid er ook voor zorgt dat de zenuwen ontstoken geraken, maar dan is die verkoudheid al zo banaal niet meer. Ge hebt het dan verdorie goed zitten, en het is toch wel zeldzaam dacht ik. Zelf nooit voorgehad, mijn vrouw 1 keer, 8 jaar geleden, maar ze was toen zo ziek als een hond gedurende 2 weken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bedankt hiervoor. ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen: 1) passief virus op uw vingers hebben 2) passief virus in uw neus krijgen 3) passief virus in uw slijmvliezen krijgen 4) virus binnenkrijgen dat enkele van uw cellen infecteert, en dan direct gestopt wordt 5) virus dat binnengeraakt maar direct door antilichamen geneutraliseerd wordt 6) virus dat enkele van uw cellen kan infecteren, en een heel heel klein beetje kan propageren voor die cellen gestopt worden en de rest van de virusdeeltjes geneutraliseerd worden 7) zoals 6) maar een beetje meer. 8) zoals 7) maar een beetje meer 9) zoals 8) maar wat meer, zodat je een heel klein licht beetje waarneembare effecten krijgt "symptomen". 10) enzovoort.... wanneer ben je "besmet" en wanneer ben je "beschermd tegen besmetting" ? Waarschijnlijk geeft een PCR test een positief resultaat ergens vanaf 3) tot 6). Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2021 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |