![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk een verwaarloosbaar aantal. Die riskeren 100 X meer om te komen door andere ziektes en of door ongevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelfs nog steeds even voorzichtig. Ik heb dat gevoel nooit gehad bij andere vaccins die ik kreeg. Ik voelde me na mijn hepatitis vaccins gewoon veilig na de vaccinatie. Mijn gevoel verklapt me iets. Mijn gevoel zegt me dat er iets niet klopt. Iets omtrent dit virus iets omtrent de berichtgeving en iets omtrent die vaccins. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 augustus 2021 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waar ze al die atleten op de olympische spelen hebben gevonden en al die voetballers op het EK want daar zijn de meeste van besmet geweest. Maar geen enkel aan overleden. Stel je voor...Hazard op intensieve...Dat was pas sensatie geweest
![]() Maar het wil blijkbaar maar niet lukken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 augustus 2021 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 augustus 2021 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volkomen normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Helaas maakten geliefde familieleden dezelfde fout, alleen zijn ze wat minder arrogant. Ik vrees dat mijn leedvermaak snel plaats zal moeten maken voor verdriet
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah, ze hebben maar op 1 paard gegokt en GEWACHT op mRNA vaccins terwijl er al traditionele vaccins waren.
Bovendien mag ik van mijn godsdienst geen vaccins waar ze het virus in foetale cellen kweekten. Als er met iedereen rekening wordt gehouden, waarom hier dan niet? Lobbygedrag van corrupte mensenmoordenaars aka politici.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 04:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, volkomen normaal met alle propaganda die we op ons dak hebben gekregen.
Bij mij is het zo dat ik vorig jaar niet bang was van corona, in de zin van "als het moet gebeuren zal het zo zijn he, we gaan daarvoor geen belangrijke dingen schrappen", en sinds vaccinatie ik het eigenlijk wil opdoen, omdat ik het risico dat het nu slecht afloopt voor mij zodanig klein is, dat dat van de orde is van een autoongeluk of zo. Het kan trouwens zijn dat ik het vorige week gehad heb. Zware buikloop, snotneus, wat hoesten, moe van de kleinste inspanning. Overal rondgelopen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zoek mij tevergeefs te besmetten om up to date te zijn voor een mogelijke variant waar ik wel 'ns serieuze last van zou kunnen hebben. Sommige mensen hebben alle geluk vd wereld, maar, nee, ikke nikske ! ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 6 augustus 2021 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwah, het kan bij hem ook een banale verkoudheid zijn, hij reageert nogal hevig op dingen zoals uit vroegere berichten bleek; bij een griep is hij halfdood etc.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben alles behalve zeker hoor. Maar in deze tijden is het nogal moeilijk om een gastro-enteritis op te doen en aangezien de delta variant meer buik-gericht is dan de oudere varianten hield ik het wel voor mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeven gevaccineerde bewoners in woonzorgcentrum overleden aan Colombiaanse variant van coronavirus
'In een woonzorgcentrum in Zaventem zijn in twee weken tijd zeven bewoners overleden aan de gevolgen van een coronabesmetting. De slachtoffers waren allemaal gevaccineerd, maar liepen de nog niet zo bekende Colombiaanse variant op. ' Oei, verkeerd topic zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat ze gevaccineerd waren, dat het geen antivaxxers zijn he.
We zouden "antivaxxer" kunnen gebruiken voor iedereen waar het vaccin niet goed zijn werk doet. Op die manier zijn alle zwaar zieken antivaxxers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Britse fitnessfanaat van 42 sterft aan Covid na weigeren vaccin
https://www.demorgen.be/nieuws/brits...ccin~b774ffa6/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de antivaxxers die sterven zijn jong en kerngezond
de gevaccineerde doden zijn stokoude palliatieven
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Batt-Rawden betuigen de meeste patiënten spijt eenmaal ze aan de beademing moeten. “Eenmaal in het ziekenhuis werd hij volgepompt met elk medicijn.” Je zou haast denken dat ze hem dood willen, als voorbeeld. ![]() . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 6 augustus 2021 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren 20 bewoners besmet met die Colombiaanse variant. Van die 7 overledenen waren er 2 eerder palliatief. Dus men kan ook zeggen dat 15 van 20 het nog altijd overleefd hebben omdat ze gevaccineerd waren. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 10:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |