![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een plak en knipwerk waarmee voor de zoveelste keer aan desinformatie werde gedaan dat het een rode lust was !!
Zo zei Filip Dewinter over de mogelijke toetreding van Turkije tot de EU : “Omdat we niet willen dat Europa een deel van de magreb wordt. Wij verzetten ons tegen een Euro-Turkistan waarbij 70 miljoen Turken als een paard van Troje van de islam in Europa fungeren.” Dat kregen de kijkers te zien en te horen. Maar wat de kijkers niet te zien en te horen kregen was het citaat uit de fameuze Burgermanifesten van Guy Verhofstadt : “De vraag is of de islam in overeenstemming is te brengen met de democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid en het tegensprekelijk debat”... maar het werd netjes weggeknipt !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zo één :
“Türkiye Türklerindir”, “Turkije aan de Turken”, is de slogan die elke dag prijkt op de voorpagina van Turkije’s grootste krant Hürriyet. Het is tevens de slogan die Kemal Atatürk destijds als testament aan zijn volk heeft meegegeven. Ik voeg er graag aan toe “Turkije aan de Turken en Europa aan de Europeanen”. "Ik daag de traditionele partijen, VLD en CD&V op kop, uit om voor één keer het volk te laten beslissen. Nu de federale regering, onder druk van de PS, afziet van een referendum over de Europese grondwet stel ik voor dat de Vlaamse regering het initiatief zou nemen om een referendum – voor mijn part een adviserend referendum – over de toetreding van Turkije te organiseren."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het punt is alleszinds, dat van geen van de twee, er een correcte analyse kan verwacht worden over de toetreding van Turkije, want blijkbaar vindt geen een van de twee, de situatie van de Turkse bevolking belangrijk: De heer Philipe stelt zich op een racistische en egïstische manier op, met het standpunt dat hij onze samenleving wil zuiver houden van islam-invloeden... De heer Guy stelt zich op aan de kant van de grote bedrijven, en het enige dat hem interesseert, is een nieuwe afzetmarkt en nieuwe investeerders in Europa...
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees heel zijn toespraak op www.vlaamsbelang.org en kom dan eens terug !
moelijk lezen met 2 linkse ogen hé ! “Türkiye Türklerindir”, “Turkije aan de Turken”, is de slogan die elke dag prijkt op de voorpagina van Turkije’s grootste krant Hürriyet. Het is tevens de slogan die Kemal Atatürk destijds als testament aan zijn volk heeft meegegeven. Ik voeg er graag aan toe “Turkije aan de Turken en Europa aan de Europeanen”.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 14 december 2004 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb jij een alternatief om deze lacune in onze taal op te vangen? Etnofaulistisch? Fascistisch? Kies maar uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |