![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er nu mensen die verschieten dat het nodig was om de curve af te vlakken, omdat anders de artsen (nog meer) harde keuzes moesten maken?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawadde.
Men vind het nog goed ook.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-- zo pomp je wel de corona-doden cijfertjes op. -- ze zaten met lege ziekenhuizen. -- wat is dan nog het nut van extreme vernederende lockdowns voor rusthuizen? -- wat zitten ze dan te lullen over opa en oma dood maken door je niet te vaccineren als ze die verdorie zelf dood maken? Dit is nog maar het begin van de onthullingen, er gaan heel wat oogjes open gaan de volgende maanden en jaren als alles naar boven komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() vroeger werden oudjes eenzaam achtergelaten in een krokodillen zwamp of dichtbij een berennestje, in de hele wereld was euthanasie normaal. Ook In India today dumpen hindoes hun bejaarde ouders op straat of laten zij hen eenzaam opsluiten in gestichten waar zij snel sterven.
Om welke aantallen gaat het? Covid euthanasie oudjes? In heel europa hoorde ik het, hele bejaarden huizen stierven uit, ook in spanje en italie, personeel vluctte weg, alle bejaarden stierven en leger kwam de lijken weghalen. dit bespaart wel AOW en zorgkosten bejaarden. het is een etnische zuivering, een Genocide, HOlocaust maatschappelijk afval, veel daklozen zijn ook zo de dood ingejaagd. The Weak Must Perish and Die, zo is onze mensapenwereld toch al miljoenen jaren. Er is geen MENSHEID. nu begint een nieuwe HOlocaust fase in heel Europa denk ik verharding racisme extreem rechts nazisme segregatie HAAT BurgerOORLOG Ach Europa is toch overbevolkt nu, 800 miljoen mensapen is teveel hier PEST ruimde 30 % op, corona is nu op hoogstens 0,34 % denk ik. Kan het niet sneller jankt SATAN smalend grijnzend?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ja, het ziekenfonds betaalt, ook als je niet geneest. En dat vind ik de grootste schande.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 9 augustus 2021 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grootmoeder, lief menske van 93 ligt op intensieve met buiskes in haar lijf in een halve coma weet nog met moeite haar eigen naam. Maar ze mag niet doodgaan van zoon en dochterlief, ah nee, dan sterft dat lief menske, ... laat ze nog maar een week of 2 op intensieve liggen, kans op genezing 0 %
Tot de eerste tussentijdse factuur op de mat valt. Of er toch een Dr is die de ballen heeft om te zeggen dat het wel niet goedkoop is om ma daar zo te laten liggen... In de meeste gevallen wordt de liefde dan plots heel wat minder en kan ma niet rap genoeg in hare put liggen. Erg he, Zo zijn er dus die tot in den treure toe gereanimeerd worden of in leven worden gehouden omdat de juiste regelingen niet zijn getroffen. Het omgekeerde bestaat ook natuurlijk van die hardnekkige die niet willen afgeven en er maar door blijven komen. Maar uiteindelijk houd dat ook een keertje op. Mensen moeten beseffen dat het eeuwige leven niet bestaat. Ge wordt geboren, huppelt hier wat rond en dan ga je onvermijdelijk dood. Ofwel stoken ze u op ofwel vreten te wormen u op. Dat is de enige toekomst waarvan ge zeker zijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik wil op tijd dood
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja? Als je een niet-dodelijke dosis toedient aan iemand die vervolgens sterft omdat covid19 zijn longen te veel kapot heeft gemaakt, sterft die dan door covid19 of door het verdovingsmiddel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 1983 is het Kerkelijk Wetboek aangepast en sindsdien moet iemand luidruchtig, publiekelijk en zonder berouw te tonen zondig zijn, wil die nu in aanmerking komen voor een graf in ongewijde aarde. Zelfmoordenaars bijvoorbeeld worden door de katholieke kerk nu als ontoerekeningsvatbaar beschouwd.20 nov. 2001
Zelfmoordenaars zijn dus niet snik. Ze krijgen nog wat absolutie maar moordenaars moeten er niet op rekenen.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat ge dan bij San Pietro aan de poort, Gijse zelfmoordenaar ! (met donderende goddelijke stem... ) ![]() Allee ja kijk ik mag wel rijstpap, maar niet alle dagen he, ... ik weet niet wat ze in de hel krijgen voorgeschoteld. Dante was daar nogal vaag over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Eenmaal voor de keuze, kiest bijna iedereen voor het rusthuis. Denk ik toch.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets dat jij nog altijd niet gesnapt hebt: zelfs in het allerergste geval betreft deze ziekte maar een paar procent van de bevolking. Daar offer je toch de geneugten en het welzijn van 98% of 99% of zo niet aan op ? 100 feestenden neemt ge hun feest toch niet af omdat er daar 1 van dood zal gaan, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 augustus 2021 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het communistische China speelde het wel klaar om noodziekenhuizen op te zetten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2021 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |