![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 30 € opleggen lijkt mij ook een beetje teveel van het 'goede'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Films als bv Avengers Endgame kun je voor 14 euro op Blue Ray kopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ScarJo heeft Disney nu zelfs een proces aan de broek gelapt, omdat haar revenue uit de film direct afhangt van de film inkomsten.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het echt zo een verschil maken als er geen reclame was? Zeep, smeerkaas, confituur, kleren, auto's, meubelen ... We kopen het allemaal wel eens. Zonder reclame zal de behoefte aan shampoo of afwasmiddelen echt niet opeens verdwijnen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
30€ is er echt over. Men zal dat waarschijnlijk doen omdat er meerdere personen kunnen kijken. In de cinema is het betalen per persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Disney+ censureert dan ook nog in't geniep zijn filmen of series.
https://www.youtube.com/watch?v=DJJlEGOfngs
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slaat toch nergens op. Dat is zoals 12€ voor een brood betalen omdat er meerdere mensen zouden kunnen van eten...
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak er geen gebruik van maar zocht het wel even op. Disney+ Of u met de karige uitleg op de pagina geholpen bent dat lijkt mij twijfelachtig maar het kan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ook zijn dat er ern tijdelijke storing is. Ga het morgen eens opnieuw proberen. Of anders eens bellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht tot de films gratis zijn te bekijken via een zender met originele audio !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik de vele reclameboodschappen omschrijven als zijnde een hersenspoeling of zie ik dat verkeerd?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reclameboodschappen omschrijven als zijnde een hersenspoeling ??
Nee hoor , het programma is de feitelijke hersenspoeling ; de reklame wordt onderbroken door het programma !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overstappen van provider he, de consument bepaalt.
Kunt ge bij Proximus nog verder spoelen?
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Disney+ eens een maand geprobeerd, voor de kinderen, maar valt dik tegen.
Films gelijk vb Cars hebben noch vlaamse/nederlandse spraak noch ondertitels. Star Wars en superheldenstuff zegt me weinig.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien als: "Er stoorde mij een film tijdens de vele reclameboodschappen?"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2021 om 08:00. |
![]() |
![]() |