![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke dingen gebeuren wel eens meer. In de tijd van het mestactieplan gingen de boeren Nobert De Batselier eens goed liggen hebben. Ze kapten een hoop mest over de wagen op de oprit. De wagen van zijn echtgenote waarmee hij al een echtscheidingsprocedure was begonnen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 11 augustus 2021 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() fingers crossed
maar eerst moeten de termieten nog de ganse boom kaal vreten
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn post was een antwoord op dadeemelee die beweerde dat jij de 'antivaxxers/idioten' gelooft maar jij reageerde enkel dat je een probleem hebt met de term “antivaxxer”. Ik haalde enkel jouw citaat aan. Dadeemelee en gevaccineerde sheeple geloven van ranst. (Nog steeds blijkbaar?)
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet toch bovengemiddeld moeilijk zijn mee te lopen en ieder etiket schaamteloos over te nemen uit narratieven die de waan van de dag/week/maand/jaar/eeuw dicteren.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke keer als ik dacht dat ik het dieptepunt op vlak van achterlijkheid gezien heb in de antivaxxers saga, slagen ze er toch in om te verrassen.
Citaat:
Ik hoop oprecht dat ze het doen : neem maar ontslag. De sector is beter af zonder zulke zonderlingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem maar allemaal ontslag.
Krijgen de Vaxers een smaakje van lege diensten. Misschien dat ze dan eens zullen nadenken alhoewel ze dat nog moeten leren eerst.
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat Yvette zichzelf beschermt door dat vaccin te nemen , maar laat de anderen gerust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vaxxer bewijst haar intellect
Willeke Alberti was volledig ingespoten maar geraakte dan toch nog besmet. Haar reactie: "Ik wil vanaf nu enkel maar samenwerken met gevaccineerden". https://www.ad.nl/show/willeke-alber...rden~ad1732fa/ ,,Iemand in mijn omgeving - ik zeg niet wie, want dat vind ik niet netjes - heeft mij toch weten te besmetten. Diegene was niet gevaccineerd. Hoe dom kun je zijn?”, aldus de 76-jarige vandaag in De Telegraaf. ,,Als je met mij omgaat of werkt, weet je dat ik veelvuldig optreed in verzorgingshuizen. Dan moet je toch wijs zijn en niet ongevaccineerd in mijn buurt komen? Je laat je toch ook inenten tegen bijvoorbeeld de mazelen, pokken of polio?” Alberti is inmiddels strenger geworden in de keuze met wie ze optrekt. ,,Het klinkt heel vervelend, maar met mensen die weigeren een prik te halen kan ik niet omgaan of werken. We moeten, zeker de kwetsbaren en ouderen, nu eenmaal voorzichtig zijn. Ik dacht dat ik met twee prikken wel veilig was, maar dat bleek dus toch niet helemaal zo te zijn. Daarom zeg ik nogmaals: mensen haal die vaccinaties!” |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef ons dan eens wetenschappelijke bewijzen voor die schadelijke gevolgen. Want tot op heden heb je op forum.politics.be alleen maar voodoo boodschappen verspreid.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 17 augustus 2021 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() De vaxxers zitten verwrongen in een rare logica tussen enerzijds geen vertrouwen te hebben in hun eigen vaccin, want waarom zouden ze anders schrik hebben van niet-gevaccineerden, en anderzijds wel vertrouwen hebben in het vaccin van een ander, want waarom voelen ze hun anders wel veilig bij gevaccineerden.
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De debielen moeten eruit ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, je kunt je natuurlijk afvragen hoeveel waarheid er nog in zulke propaganda zit. Of het niet gewoon een moderne stakhanov is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat mRNA bootst helemaal niks na. Die geeft uw cellen de instructie om zelf de spike-eiwitten dat het virus kenmerkt aan te maken, waarna uw lichaam dus anti-stoffen gaat maken tegen stoffen die het lichaam zelf heeft aangemaakt. Zoiets heet een auto-immuunziekte: Wat zijn auto-immuunziektes? Auto-immuun betekent dat het immuunsysteem zich tegen het lichaam zelf keert. Een auto-immuunziekte ontstaat als er bij het opruimen van lichaamseigen celresten iets verkeerd gaat.
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan ga ik er nog vanuit dat alle niet-gevaccineerden besmet gaan geraken.
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals ik zei, verwrongen vaccer-logica waar ik nog geen zinnige uitleg over heb gehoord.
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |