![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen. Het westen oogst wat ze zaait. Wie collaboreert met het beest krijgt zijn vlooien.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zie weer trezen staan dansen en zingen met hun plakaatjes 'welcome refugees'
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent gewoon blind voor al het goede dat het westen betekent in de wereld. Het westen heeft meerdere redenen om elders in te grijpen, niet enkel de jacht op grondstoffen, en heeft niets liever dat men overal vooruitgang in welvaart en welzijn kent, want dat betekent grotere markten voor haar, minder druk op de grenzen en ligt in de lijn van haar vooruitgangsgeloof en universalisme. Het westen doet alle moeite om te proberen de hele wereld in de moderniteit en haar welvaart te betrekken. Als je het westen zo haat verhuis dan naar IS of talibangebied ipv op kap van het westen te leven zonder ook maar iets bij te dragen en je terwijl te laten hersenspoelen door communistische en islamistische haatpropaganda.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen mogen we niet ontkennen dat Amerika aandeel heeft in Afghanistan en de EU met Amerika in het midden oosten. Daardoor ontstond migratie. Het gevolg nawijzen maar de oorzaak laten aanslepen lijkt me geen goede instelling. Maar ik ben blind dus wat weet ik er nu van, he?
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() dankuwel opa joe
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar is uw plichtsbesef, medeleven en uw solidariteitsgevoel dat voortvloeit uit uw christelijke opvoeding?
![]() |
#31 |
|
![]() wees es een beetje stouter
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 16 augustus 2021 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de broeders van de stinkend rijke olieproducerende landen in de regio ze maar opvangen. Onze staatsschuld hoort bij de hoogste van de wereld alsook onze bevolkingsdichtheid.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 16 augustus 2021 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al hetgeen waar die taliban voor staat, staat letterlijk zwart op wit in de koran.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet christelijk opgevoed, dan moet ik er geen in huis nemen zeker?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder wist te schrijven is de Taliban zijn keuze op Afghanistan gevallen om van daar uit zijn troepen te leiden.
Als, als hij zich beperkt tot Afghanistan gaat er niet veel reactie vanuit andere landen komen denk ik maar zet er dan ook géén poot buiten of ...??? Het is- en blijft een verschrikkelijk pijn lijke zaak voor die mensen die in Afghanistan wonen en er nu de deur gewezen worden of het op een lopen moeten zetten. Zal het zich beperken tot Afghanistan alleen is dan de hamvraag want ook in de meeste EUropese landen groeien moslims in aantal. Mogelijk dubbel zoveel moslims in België tegen 2050 p.s. Hoe kan ik de islam zien als een vredelievend geloof? Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten wij dat 'simpel' houden of ... muama?
On topic: "Er staat ons wat te wachten" Bij onze noorderburen waren er mensen die dat dan weer zo zagen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2021 om 23:19. |
![]() |
![]() |