![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was de verschijning van de wortel aan de horizon.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De horizon.
Een denkbeeldige lijn die steeds opschuift naarmate je dichter komt.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De griep geeft meestal doden.
Vergelijkbaar met corona. Tot hiertoe vond men dat normaal. Nu allicht niet meer natuurlijk. Best 500 miljard griepspuitjes bestellen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 augustus 2021 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor we de "weerman" met een sombere "weervoorspelling" opknopen, stel ik voor dat je even nadenkt over zijn uitspraak. Hij zegt niet dat we nog 10 jaar met zware maatregelen moeten leven.
Van Ranst: "Op vlak van circulatie kan ik niet anders dan hem gelijk geven. Dan zitten we wel degelijk bij het begin, want het kan nog een decennium duren voor we het einde bereiken" Hij heeft het hier over het virus zelf. Niet over maatregelen, niet over u, niet over mondmaskers en niet over coronapasjes. Dat zijn de politici. Richt uw pijlen op de beleidmakers. De redactie: "En daar knelt het schoentje. Het zou op die manier nog lange tijd kunnen duren voor we echt van het virus verlost zijn." Typisch een uitspraak van journalisten en politici. "verlost" worden. Gaan ze de Bijbel lezen? HIV is al meer dan 30 jaar een pandemie. De enige maatregel is dat een condoom aangemoedigd wordt en verplicht is (hoop ik althans) bij prostituees. Heb je daar al 30 jaar last van? Hetzelfde geldt voor corona. Het is best mogelijk dat coronavirus nog 10 jaar rondwaait. Sommige virussen zijn er al duizenden jaren. De essentie is en blijft nog altijd de ziekenhuiscapaciteit. We weten ook niet of deze capaciteiten opgetrokken zullen worden (politieke beslissing), hoe lang de maatregelen zullen aangehouden worden (politieke beslissing). Het is zo, en dat heeft patrickve hier ook al eens gezegd en daar ben ik mee akkoord: Het is helemaal niet de bedoeling dit virus te verslaan of te vernietigen. het is ook niet de bedoeling dat dit het nieuwe normaal wordt tot we "verlost" worden. (het zou het alleszins niet mogen zijn). Verlost van wat uiteindelijk? Van het virus of van de ziekte? Die vraag zou eens iemand moeten stellen. Zij die "allebei" zeggen snappen er niks van en zouden beter hun mond houden wanneer de volwassen mensen praten. Wat ik denk dat de bedoeling is, dat we er tegen opgewassen zijn en daar stopt het. Er zullen altijd mensen ziek worden en sterven helaas, of niet helaas. Stel dat er niemand nog ziek wordt, dan zijn we straks met 20 miljard mensen. Je kan de natuur niet omdraaien. Zelfs niet met vaccins. Vaccins houden het leefbaar. We moeten oppassen dat we ons niet door angst of woede laten leiden, maar gewoon logisch nadenken en de beste oplossingen bedenken. Verder heeft het weinig zin erover te zagen en kwaad te worden. Als je iets wil veranderen, doe dan iets.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga hem zeker niet opknopen voor wat hij hier zegt. Maar veel waarde hecht ik niet aan hem en zijn sociopathie die hij doorheen heel de crisis heeft weten tentoon te spreiden en daarvoor al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang er geld aan te verdienen valt gaat die Corona crisis doorgaan...De Pharma industrie zijn geen liefdadigheidsinstellingen hoor.. Op enkele weken tijd hebben ze een "werkend" vaccin.....Na hoeveel jaren hebben ze nog "NIETS" gevonden tegen diabetes of Crohn bv????? Waarom niet??? Omdat er veel aan te verdienen valt en ze hun klanten niet willen verliezen. Winst moet er gemaakt worden.......
Laatst gewijzigd door TREBRON : 17 augustus 2021 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige crisis die er momenteel nog is, is een politieke. Geen medische.
Corona gaat er waarschijnlijk nog heel lang zijn, net zoals de griep. De vraag is hoe lang we nog zo belachelijk gaan blijven doen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 augustus 2021 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo lang ze blijven focussen op positieve PCR-testen als maatstaf
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit nieuwe cijfers blijkt: vooral Pfizer verdient miljarden aan zijn vaccin https://www.nrc.nl/nieuws/2021/07/29...demie-a4052957 En de eerste ronde is nog maar bezig...
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Follow the money, en je weet waar deze plandemie om draait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nu.nl/coronavirus/615174...-lockdown.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1 besmettingske in Sydney en de hele stad in gemilitariseerde lockdown. Crazy gewoon! Zo blijven we inderdaad bezig tot sint juttemis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die rotte nazi's natuurlijk! Jurgen wilde iets doen. Gelijk had ie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In den beginne, begonnen sommigen dit "waanzin" te noemen.
Elke nieuwe dag geeft hen meer gelijk. De nazi's willen helemaal geen virus tegenhouden, ze willen de economie tegenhouden, ze willen een crisis, om wat spaargeld wegverdampt te krijgen, dat ZIJ gepotverteerd hebben en niet willen terugbetalen. De ordinaire echte reden achter crises.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Iedereen lijkt wakker te worden hier... Eindelijk !