Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2021, 08:58   #21
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
"ietsje"

Dit was voor de vaccinaties.

Op vlak van vaccinaties weet ik dat niet of dat nut heeft of niet om 12-jarigen wel of niet te vaccineren. Ik heb geen diploma virologie zoals de meeste forumleden hier.

Ik zou zeggen: Als >66% van de epidemiologen, virologen, enz wereldwijd zeggen dat het nut heeft, zou ik zeggen volg hun advies en hang niet de complete asshole uit?
Bedoel je >66% van de virologen of >66% van de virologen die op tv komen?
Oud 17 augustus 2021, 10:12   #22
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"ietsje"

1. U had elk jaar tijdens het griepseizoen identiek dezelfde foto kunnen nemen.
  2. In de eerste golf werden patiënten systematisch beademd. Sinds vorig voorjaar al weten we dat dat niet de juiste behandeling was, en wordt dat alleen nog uitzonderlijk gebruikt.
  3. Dit topic ging over tieners. De persoon op de foto is geen tiener.
  4. We zijn het erover eens (net zoals bijna iedereen) dat voor 60-plussers covid19 veel ernstiger is dan griep. Maar voor de gehele bevolking noemt het WHO dezelfde sterftecijfers voor griep als voor covid19.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2021, 10:14   #23
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
"ietsje"

Op vlak van vaccinaties weet ik dat niet of dat nut heeft of niet om 12-jarigen wel of niet te vaccineren. Ik heb geen diploma virologie zoals de meeste forumleden hier.

Ik zou zeggen: Als >66% van de epidemiologen, virologen, enz wereldwijd zeggen dat het nut heeft, zou ik zeggen volg hun advies en hang niet de complete asshole uit?
En over hoeveel procent van de Belgische bevolking gaat het hier ? Mensen sterven ook van de griep.

Tieners, twintigers en dertigers hebben MEER kans op blijvende schade door de vaccins dan door covid-19.

Ik leer me vooral kritisch informeren. Dat doe ik niet door altijd te luisteren naar wat een slect clubje op de MSM komt verkondigen.

Misschien eens hiermee beginnen: https://www.deblauwetijger.com/produ...na-vals-alarm/
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2021, 10:18   #24
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
  2. In de eerste golf werden patiënten systematisch beademd. Sinds vorig voorjaar al weten we dat dat niet de juiste behandeling was, en wordt dat alleen nog uitzonderlijk gebruikt.
  4. We zijn het erover eens (net zoals bijna iedereen) dat voor 60-plussers covid19 veel ernstiger is dan griep. Maar voor de gehele bevolking noemt het WHO dezelfde sterftecijfers voor griep als voor covid19.
2
Oud 17 augustus 2021, 17:02   #25
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Nee, geld heeft er niets mee te maken. Die doen dat uit barmhartigheid.

Vaccins leveren producenten vele miljarden meer op dan verwacht

https://www.hln.be/economie/vaccins-...cht~a5391e74e/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2021, 18:06   #26
Walvader
Parlementslid

Standaard

Follow the money.
Oud 17 augustus 2021, 21:23   #27
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Rudy : 17 augustus 2021 om 21:28.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2021, 07:58   #28
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Die beademing heeft zelfs meer mensen dood gemaakt dan gered, dan hittegolf regels die 2000 mensen heeft dood gemaakt enzovoort. Zonder paniekreactie waren er minder doden en geen oversterfte, die pandemie is voor een groot deel self inflicted.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2021, 08:42   #29
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

En nee, die voetballer was zeker niet gevaccineerd. Dat kwam enkel uit een Italiaanse makelaars mond. Voor de rest heeft niemand daar verder op in gegaan en dat was dan de factcheck.

Dit zijn dus letterlijk meer slachtoffers dan Corona zelf en zeker in dat risico profiel. Van een paar kinderen met 5 comorbiditeiten naar gezonde fitte jongeren. Bravo

Zeker drie jonge renners met hartklachten naar ziekenhuis na tweede prik: “Intensief sporten in week na vaccinatie is geen goed idee”

https://www.hln.be/binnenland/zeker-...idee~a8ce2b9c/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2021, 08:53   #30
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
En nee, die voetballer was zeker niet gevaccineerd. Dat kwam enkel uit een Italiaanse makelaars mond. Voor de rest heeft niemand daar verder op in gegaan en dat was dan de factcheck.

Dit zijn dus letterlijk meer slachtoffers dan Corona zelf en zeker in dat risico profiel. Van een paar kinderen met 5 comorbiditeiten naar gezonde fitte jongeren. Bravo

Zeker drie jonge renners met hartklachten naar ziekenhuis na tweede prik: “Intensief sporten in week na vaccinatie is geen goed idee”

https://www.hln.be/binnenland/zeker-...idee~a8ce2b9c/
het is misdadig te noemen, jongeren en kinderen hebben meer gevaar van het vaccin dan de virus. En dat zijn nog maar de eerste prikken, herhaal die maar eens elke 6 maanden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2021, 07:50   #31
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
het is misdadig te noemen, jongeren en kinderen hebben meer gevaar van het vaccin dan de virus. En dat zijn nog maar de eerste prikken, herhaal die maar eens elke 6 maanden.
Dat zal volgens mij ook niet gebeuren. Het schooljaar staat voor de deur en er zijn geen opportuniteiten meer.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 06:07   #32
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Binnen enkele weken zullen we weten of het een goed idee was om tieners te vaccineren vermits er duidelijke regionale verschillen zijn.

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 10:02   #33
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Binnen enkele weken zullen we weten of het een goed idee was om tieners te vaccineren vermits er duidelijke regionale verschillen zijn.
We gaan daar niks van merken. Ja, we gaan misschien zien dat er minder contaminaties zijn daar waar al die tieners vers gevaccineerd werden. En dat zal het dan zijn.

Binnen een maand of 2 is dat effect weg.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be