![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tieners, twintigers en dertigers hebben MEER kans op blijvende schade door de vaccins dan door covid-19. Ik leer me vooral kritisch informeren. Dat doe ik niet door altijd te luisteren naar wat een slect clubje op de MSM komt verkondigen. Misschien eens hiermee beginnen: https://www.deblauwetijger.com/produ...na-vals-alarm/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Nee, geld heeft er niets mee te maken. Die doen dat uit barmhartigheid.
Vaccins leveren producenten vele miljarden meer op dan verwacht https://www.hln.be/economie/vaccins-...cht~a5391e74e/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Follow the money.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Rudy : 17 augustus 2021 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() En nee, die voetballer was zeker niet gevaccineerd. Dat kwam enkel uit een Italiaanse makelaars mond. Voor de rest heeft niemand daar verder op in gegaan en dat was dan de factcheck.
Dit zijn dus letterlijk meer slachtoffers dan Corona zelf en zeker in dat risico profiel. Van een paar kinderen met 5 comorbiditeiten naar gezonde fitte jongeren. Bravo Zeker drie jonge renners met hartklachten naar ziekenhuis na tweede prik: “Intensief sporten in week na vaccinatie is geen goed idee” https://www.hln.be/binnenland/zeker-...idee~a8ce2b9c/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal volgens mij ook niet gebeuren. Het schooljaar staat voor de deur en er zijn geen opportuniteiten meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen enkele weken zullen we weten of het een goed idee was om tieners te vaccineren vermits er duidelijke regionale verschillen zijn.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen een maand of 2 is dat effect weg. |
|
![]() |
![]() |