![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vandaag nog verstrooid geweest bij het binnenstappen van een supermarkt zonder masker en had ondertussen al een halve gang doorgestapt. Anderzijds stap ik soms in de auto nadat ik in de winkel geweest ben en hou zonder reden mijn masker aan, gewoon vergeten. Men wordt hier op alles afgerekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de nacht valt het best mee hoor. Als ik naar de wc moet dan zet ik m'n mondmasker op omdat ik niet wil dat de uitbater in de problemen komt. De meeste klanten, vooral de jonge gasten die al wat achterover gekapt hebben, trekken zich dat niet aan. Waarom een mondmasker opzetten naar de wc als je in de zaak tegen elkaar geplakt staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zijt gij zeker dat er 10 minuten daarvoor geen niet-gevaccineerde is gaan pissen ? Durft gij wel naar een restaurant te gaan, nu er toch nog een ongevaccineerde rondloopt ? Zijt gij niet dood van de schrik ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() .
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 22 augustus 2021 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() .
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Schrik is een groot woord. Bijv, heb ik schrik om op de baan te gaan zonder veiligheidsgordel? Of is het gewoon een voorzorgsmaatregel?
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 22 augustus 2021 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beschermt natuurlijk maar een fractie van wat ge op een dag allemaal vastneemt en dat het ergens ogenschijnlijk proper is is geen garantie dat het veiliger is dan waar het ogenschijnlijk vuiler is. Alles hangt er van af wie er voor u was. Die kan ook proper zijn maar toch een mogelijke besmetting dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Mensen met smetvrees die zulke doodsangst hebben, blijven best helemaal in hun kot voor hun eigen welzijn.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een oude historie met schoof: die wilde destijds niet op restaurant gaan als daar niet-gevaccineerden bij waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liberale regeringsleiders:
2020: 250 euro boete als je op een bank in een parkje gaat zitten 2021: wij willen geen pasjesmaatschappij zoals in Fr of Oostenrijkse restaurants ... .... Wel, ik heb het mijne al mogen tonen in Frankrijk. No prob.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, wij leven in een electieve aristocratie.
Maar een democratisch gekozen Grote Leider is helemaal geen bescherming tegen een Totalitair regime hoor. Hitler is ook democratisch verkozen bijvoorbeeld. En in vele totalitaire islamitische republieken zijn de leiders ook op een of andere manier democratisch aangesteld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() In een democratie die bestuurd wordt met ministeriële besluiten buiten het parlement om. In een democratie waar de overheid geen rekening hoeft te houden met de wet, de burgerrechten of zelfs de mensenrechten.
In een democratie waar een niet verkozen politburo/veiligheidsraad in geheime vergaderingen alles kan beslissen Noord korea is ook een democratie dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet door centrum Gent gereden - stadshal, Belfortstraat.
Er is daar een stuk van de baan langs de kant afgezet met hekkens/platen, lijkt op openbare werken maar zijn ondoorzichtig dus niet te zien. Op de hekkens borden mondmasker verplicht op de bouwwerf. Terwijl honderden mensen er passeerden zonder, als vrijetijd/toerisme. Diegenen die werken moeten wèl een smoelvod dragen. Het flagrant-tegenstrijdige, pal voor groot publiek. Ik heb er een filmke van opgenomen. Beelden zeggen meer dan duizend woorden. Maar is voor later.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |