![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#22 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#24 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
#25 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
#26 | ||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allé, leest dat nu eens! Chique hé! ![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
#27 | ||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Allé, leest dat nu eens! Chique hé! ![]() Ja, da's niveau, eh!! Heb gewoon dezelfde stijl asl Vl72 gebruikt. ![]() Ze heeft nog steeds niet geantwoord op mijn eerste vraag. Dus stel ik ze opnieuw. Jij gaat met het gegeven voorbeeld akkoord? ![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
#28 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Allé, leest dat nu eens! Chique hé! ![]() Ja, da's niveau, eh!! Heb gewoon dezelfde stijl asl Vl72 gebruikt. ![]() Ze heeft nog steeds niet geantwoord op mijn eerste vraag. Dus stel ik ze opnieuw. Jij gaat met het gegeven voorbeeld akkoord? ![]() Kunt gij niet lezen ! Stijlpikker. |
||||||||||
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Mijn inspanning om het 70-puntenplan toe te passen op een individueel geval, is beloond met een ongekend diepgaande discussie.
NOT @ Vl72: 't Is Uw verdiende loon' is een voorspelbare reactie.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Je hebt tenminste geprobeerd, S. Ik vond het een knappe tekst, en je bedoeling is prima overgekomen!
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zit namelijk zo: ik las de titel, en het eerstvolgende dat ik zag was dat fotootje van die Afrikaan. Nu, ik dacht dat Morgan een meisjesnaam was, en daaruit concludeerde ik dat de topic weer over homohuwelijken handelde. Om het goed te maken zal ik het stukje lezen! |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus schreef:
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() OK, S., ik heb het gelezen.
Ik vind het een beetje vergezocht. Ten eerste; waarom komt Morgan naar België? Heeft Zimbabwe geen buurlanden, dat hij zijn zwanger vrouwtje zo in de steek moet laten. Jozef nam nog zijn Maria mee op een ezel. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ten tweede; wat je beweert van het VB is flauw Ik pleit tégen een cordon sanitair en namelijk om volgende redenen: -scenario 1 : Het VB wordt opgenomen in een coalitieregering (wegens nog steeds niet genoeg stemmen om een absolute meerderheid te halen, wat ook zo is), ze moeten water bij de wijn doen zoals elke partij => bij de volgende verkiezingen verliezen ze een hoop teleurgestelde kiezers. -scenario 2 : Het VB wordt opgenomen in een coalitieregering (wegens...), ze doen géén water bij de wijn => de regering valt en het blok is een hoop kiezers kwijt die teleurgesteld zijn omdat ze wéér moeten gaan stemmen door die kl***zakken. Zie lijst Fortuyn -scenario 3 : Het VB haalt een absolute meerderheid in BELGIE => dream on. Enkel oppositiepartijen winnen kiezers Dit soort tekstjes heeft misschien een emotionele impact op studentjes, paterkes en groenen, maar die moet je niet meer overtuigen hoor. je stelt het niet echt objectief voor ook hé, en dat is nu eens de grote fout van links : hoe meer men met dit soort onzin komt aandraven, hoe minder de mensen er nog op letten. Links en andere partijen laten duidelijk merken dat ze BANG zijn van het VB. Iets wat het VB enkel meer ontzag doet krijgen bij de massa, want iets om BANG van te zijn, is dat niet iets wat streng en rechtvaardig is in Belgische ogen? Zoals vroeger de mensen bang waren van de dorpspastoor. Vergeef mij als u mijn standpunt bullshit vindt. |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch nog even aan toevoegen, dat het wel een grote intellectueel geweest moet zijn die het cordon sanitair bedacht heeft.
Mensen met zo'n grote verlichte geesten hebben we tekort hier in België. Het resultaat: Paars-groen Vroeger konden we het nog stellen met Paars, Rooms-blauw of Rooms-rood, eventueel aangevuld met een onbenullig partijtje als de VU of zo. Kijk wat er met de VU gebeurd is ZONDER cordon sanitair. Op deze moment heeft het VB een underdogpositie die heel geliefd is bij Vlamingen, en waardoor ze stemmen kan afsnoepen van grotere partijen op zodanige wijze dat deze 3(6!) partijen-regeringen moeten beginnen vormen. Laat de partij eens meeregeren en ze valt uiteen (kijk naar de VLD-liberaal appel). Zonder gemeenschappelijke vijand zullen de meningen in het VB ruimte krijgen om onderling te verschillen. Intussen : paars-groen. Het grootste wangedrocht ooit op deze aarde neergezet door de mens. |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Allé, strax is 't nog de fout van links dat het Vlaams-Blok bestaat.
1. Ik ben niet per sé voor of tegen het cordon sanitair. Beiden punten zijn perfect verdedigbaar. Cordon is niet democratisch, maar het Blok is dat ook niet. 2. Ik zie er geen graten in om het Vlaams Blok voor te stellen zoals ze zijn. De laatste jaren zijn ze serieus aan image-building aan het doen zodat ze als een serieuze partij met overkomen met een programma, terwijl ze natuurlijk een ordinaire scheldpartij blijven. Als jij vindt dat men niet mag reageren tegen een extreem-rechtse partij die onverdraagzaamheid predikt...En als de mensen bang zijn van het Vlaams Blok, dan hebben ze gewoon gelijk. Net zoals men bang moet zijn voor een extreem linkse partij. En ik denk niet dat wanneer iemand bang is van een bepaalde partij dit ontzag oproept maar eerder aversie. Trouwens een belangrijk percentage van de Vlaams Blok stemmers wil deze partij niet in een regering of een gemeentebestuur zien stappen & zien voor hen enkel een rol weggelegd als oppositiepartij. 3. Ivm de tekst, die uiteraard puur hypothetisch is maar wel op hun programma gebaseerd is, deze schetst een situatie die volgens dat programma realiteit zou zijn (ok, we hebben het hier over een worst case scenario). Maar ik denk dat velen ondertussen reeds vergeten zijn hoe extreem hun programma wel is. Wanneer iemand dan zo'n voorbeeld onder zijn of haar ogen krijgt...(zie vorige pagina, waarvoor mijn excuses). |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De houding van links getuigt niet echt van intelligentie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is gewoon populistische nonsense. Ik denk dat de VB'ers het zelf ook gedeeltelijk beseffen (ik blijf hardnekkig in de intelligentie van mensen geloven hé) Citaat:
laat me nu toch niet lachen aub. |
||||||||
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() En je reageert hier niet op, Jorge
Citaat:
Of beide? |
|
![]() |