Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2021, 09:52   #21
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Eens het principe OK is, is de exact precieze virus variant waarop het toegepast wordt toch minder een vraagteken he. Voor griep vaccins zijn er ook geen "fase 3" testen telkens het geupdate wordt.
Dan vraag ik mij af waarom men ook hier in België zeer recent beslist heeft om een booster , een derde vaccinatie van exact dezelfde wuhan virusstam te organiseren.
De huidige vaccinatie kan nog risicovermindering bij ziekte bieden gedurende enkele maanden zodanig dat men de tijd heeft om up te daten.
Temeer daar u ook spreekt over maturatie richting Wuhan-strain.

Laatst gewijzigd door stab : 26 augustus 2021 om 09:53.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2021, 11:56   #22
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het is voor mij heel simpel: geen enkele paljas of wet ter wereld zal mij kunnen dwingen iets tegen mijn wil te doen. Punt.
Daar is alles mee gezegd.

https://www.bitchute.com/video/trpCTn4LNco9/
Dan moet je wel een wapen in huis hebben, want ze worden er niet braver op.
Oud 26 augustus 2021, 12:39   #23
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dan vraag ik mij af waarom men ook hier in België zeer recent beslist heeft om een booster , een derde vaccinatie van exact dezelfde wuhan virusstam te organiseren.
De huidige vaccinatie kan nog risicovermindering bij ziekte bieden gedurende enkele maanden zodanig dat men de tijd heeft om up te daten.
Temeer daar u ook spreekt over maturatie richting Wuhan-strain.
Inderdaad. Oftewel is het nieuws over die geupdate vaccins minder goed dan we denken, maar het ontgaat mij ook totaal waarom men wil boosten met die oude spullen. Dat is heel korte-termijn winst, en misschien medium-termijn verlies.

Het zijn trouwens DIE dingen die de "lange termijn" effecten zijn van een vaccin. Niet die zogenaamde bijwerkingen of vruchtbaarheidsproblemen en zo. Het zijn de immunitaire aspecten en de interactie met varianten die nog vrij "experimenteel" zijn en die maken dat men een beetje voorbarig te werk gaat.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 augustus 2021 om 12:41.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be