![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien als ze hun uiten als anti-vaxxers.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Getroffen".
Er wordt over sars2 gesproken alsof het kanker is.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was er daar niet ooit ergens een probleem met d'udekem?
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een schandaaltje in dat instituut de kop opsteekt zegt het paleis altijd geen commentaar, dit is een privé zaak. Dit is ook een privé zaak en dat vermelden ze wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() De gezondheid van de vorst is een staatszaak, maar voor medische informatie van anderen gelden wellicht dezelfde privacy-regels als voor ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging niet over de gezondheid van de vorst maar over een van zijn kinderen, hoe kan dat dan een staatszaak zijn?
|
![]() |
![]() |