![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nogal sterk geïndoctrineerd met eschatologie en zie daar overal slechte tekens in. Het beleid heeft de duivel er in ontmaskerd. Wie zijn teken ontvangt gaat naar de hel, wie weigert sterft alleen op aarde.
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant, mijn maanden in de woestijn gaven mij de opportuniteit om alles op een rij te zetten. Deze maatschappij is de mijne niet meer. En ik bereid me er meer en meer op voor ook daadwerkelijk te verkassen. Alleen, gezien de globaliteit van de totalitaire medisch-fascistische dictatuur weet ik bijgot niet waarheen...
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Niet echt evident allemaal.
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Vandaar dat het "westen" het grootste slachtoffer is van deze nieuwe "religie." Zij waren des te langer hoe meer ontgoddelijkt. En dat machtsvacuüm is nu netjes opgevuld. Uiteraard, vandaar dat "religieuzen" deze nieuwe Covid-god ook helemaal niet aanbidden. Denk aan de islam en de amish. Zij overleven wonderwel zonder massaal aan de spuit te gaan. Misschien dat we, om de covid-(af)god een hak te zetten, maar massaal de amish-tour opmoeten. Rustig leventje, paard en kar, af en toe een schuur optrekken, en voor de rest, leven van het land (wat wel hard werken is natuurlijk)
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil echter niet als laatste de cinema verlaten, als het ECHT in brand staat. Of anders gezegd, waarom zijn bepaalde joden "op tijd" gevlucht, en anderen zelfs niet toen het eigenlijk al te laat was...
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Solus Christus. Als de samenleving alles spiegelt op Christus, dan is geen mens bevoegd ons te leiden of tot vrede en welvaart te komen via oorlogen en slavernij, wat nog steeds bestaat. Mensen zijn vandaag zo werelds gevormd dat ze hun aandeel daar niet in erkennen. Deze generatie voelt zich al even superieur als die nazi duitsers van weleer. Blind voor eigen stront maar die van een ander wel overal gaan uitsmeren. Alleen Christus vriend.
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor politici is dat de perfecte oplossing. Een excuus, hoewel in realiteit onbestaand, om te stoppen met de onzin. Citaat:
Maar inderdaad, waarheen? Wat vroeger misschien nog aangename landen als canada of australie leken zijn ondertussen ook gevangen door woke onzin en totalitarisme. Zweden, maar dat zit ondertussen ook stampvol criminele migranten. Denemarken lijkt misschien nog een optie op het eerste gezicht, die taal lijkt al een beetje op vlaams. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar we als samenleving beter naartoe gaan? 1 maatregel: wie ziek is, ziekt thuis uit. Mensen gaan nog met koorts winkelen, werken en op OV. Als men alleen daar maatregelen op handhaaft maken we een lang verhaal kort.
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ambigu gevoel, ontzeg ik mijn gezin iets als ik ze "gijzel" uit een totalitaire medico-fascistische dictatuur?
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Segregatie is ALTIJD slecht, ook als het medische segregatie is.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zelfverloochening kan maar zo ver gaan, ik brul die mensen ter plaatse af als ze op mij hoesten.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 14 september 2021 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Echter, dit is niet de wereld waarin we nu leven.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komt nog een antigene shift van het virus he, ziek gaan we blijven worden. Daarom is de allerbeste maatregel zoals we altijd geleefd hebben: wie ziek is blijft thuis. Valling, griep of corona. Tegen je thuis in quarantaine gaat is het reeds verspreid dus dat je anderen besmette is a given. Beperken waar het kan, de rest is absurd beleid dat tegen alle logica in gaat. Hoe megalomaan moet een regime zijn als ze denkt een virus te kunnen compromiseren ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid geeft het af omdat ze denken iets in ruil te krijgen dat beter is, but it is not. Spijt komt te laat.
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar omdat de dodelijke dreiging ontmaskerd werd en de ziekteverwekker van dit griepvirus niet kan bewezen worden, mochten er eigenlijk wettelijk helemaal geen noodmaatregelen genomen worden, er was geen reden voor... Dus terwijl de aandacht gaat in verwarring en verdeeldheid naar hun onwettige maatregelen, vaccinatie en nu coronapas sleutelt de politiek intussen vlijtig dmv wetswijzigingen om toch nog hun doel te bereiken: ons wettelijk alles te kunnen afpakken, tot onze rechten en vrijheid toe. Daarvoor hebben ze al bekent dat ze aan de grondwet willen morrelen. Het volk heeft de macht door aantal alleen snappen ze het niet: als niemand de onwettige maatregelen volgt, die ze dus niet HOEVEN te volgen, dan is dat coronacircus meteen over and out. De politiek kan de bevolking enkel gijzelen door hun angst en met blufpoker. Telkens dreigen ze met boetes voor onwettige noodmaatregelen, die niet hoeven gevolgd te worden, en waarvoor dus geen boetes mogen/kunnen gegeven worden want er wordt geen enkele wet overtreden.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |