![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In uw rechtse subforum dan ![]() En waar zeg ik dat extreem-rechts racistisch zou zijn? ![]() En het is ook niet omdat iemand met een andere mening onverdraagzaam zou zijn, dat een racist dat niet is. En als je meer posts van mij zou lezen zou je merken dat ik het zo min mogelijk over links-rechts wil hebben maar voornamelijk over duidelijke standpunten en objectieve redeneringen die ze ondersteunen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 15 december 2004 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Los daarvan lijken ledenlijsten en uniformen mij redelijk dwaas als het uw bedoeling is een wet te omzeilen. Meest krachtdadige organisaties kunnen perfect zonder. Verder kan ik u nog aanraden om alvast grote hoeveelheden springstof aan te maken in uw kelder bij kaarslicht en in nabijheid van slecht-geïsoleerde electrische leidingen. mvg JoeQ
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nie alle wandelstokken zijn wandelstokken, ... maar ze zijn wel illigaal, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Het gaat dus NIET om een terreurorganisatie, maar om een organisatie die rekening houdt met de wettelijke mogelijkheden ! Ik zou haar een soort ordemacht noemen, een nieuwe VMO.
Er zijn nog tal van oud-VMO'ers op wiens expertise wij zouden kunnen rekenen, of zelfs actieve steun. Wie de daad bij het woord wil voegen, laat het weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Prioriteiten moeten er zijn!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Een nieuwe militie... Mmm... Laat op tijd weten als je een staatsgreep plant, dan verkoop ik snel mijn huis voor het niks meer waard is en verhuis naar een normaal land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik geef toch de voorkeur aan een lekker stretchy Smurfenpak, Raf. Ik vind dat u een afschuwelijke smaak heeft qua militiekleding
![]()
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Er is nu geen nood aan een openlijke politieke militie. Dit omdat de tegenstanders ook niet (meer) zijn wat ze ooit waren of zouden moeten zijn. In de jaren '30 waren er scherpe ideologische tegenstellingen, in de Koude oorlog ook. Nu niet meer. Bijeenkomsten van radicale Vlaams-nationalisten werden in die tijden vrij frequent aangevallen. Met het verdwijnen van de Amada-knokploegen verdween ook het nut van de VMO. Dat neemt niet weg dat groepen radicale nationalisten best scherp en getraind blijven, maar daarvoor is het niet nodig in het openbaar te paraderen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |