|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  21 september 2021, 17:36 | #21 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 Het komt nochtans ALLEMAAL uit de kwaliteitskranten. Dat zijn dus allemaal haatkranten? 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   |   | 
|  21 september 2021, 17:39 | #22 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  7 januari 2003 
				 |   Er is een goed Vlaams spreekwoord dat in deze toch even onder de aandacht mag worden gebracht. Citaat: 

__________________ Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten | |
|   |   | 
|  21 september 2021, 17:44 | #23 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  4 juni 2009 Locatie: België 
				 |   Ik maakte gewoon een technische opmerking. 
				__________________ Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld  Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir...  FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: | 
|   |   | 
|  21 september 2021, 17:46 | #24 | ||
				 |   Citaat: 
 Citaat: 
 Maar goed. Een écht Vlaams spreekwoord luidt: Goesting is koop. Geef mij toch maar liever een boterham die niet schuurt en kraakt van het zand. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | ||
|   |   | 
|  21 september 2021, 17:47 | #25 | ||
| Minister-President Geregistreerd: 21 mei 2021 
				 |   Citaat: 

__________________ Citaat: 
 | ||
|   |   | 
|  21 september 2021, 18:00 | #26 | 
				 |   Daarom noemde je mijn twee draden haatdraden? 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | 
|   |   | 
|  21 september 2021, 18:09 | #27 | 
				 |   Toch nog even dit Bruno. Ik HEB het artikel uit De Standaard in mijn fact-checking draad gepost, maar belgicisten mijden die draad om één of andere reden als de pest. Daarom heb ik het in een nieuwe draad gepost.  Onverantwoord hé? 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | 
|   |   | 
|  21 september 2021, 20:32 | #28 | 
				 |   Nee, ik noemde een draad een haatdraad… 
				__________________ Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld  Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir...  FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: | 
|   |   | 
|  21 september 2021, 20:33 | #29 | 
				 |   Ik kom persoonlijk zelfde op subfora… 
|   |   | 
|  21 september 2021, 20:34 | #30 | 
				 |   
|   |   | 
|  21 september 2021, 20:36 | #31 | 
				 |   Nochtans staan beide draden in Politiek Binnenland. 
|   |   | 
|  21 september 2021, 20:47 | #32 | |
| Minister-President Geregistreerd: 21 mei 2021 
				 |   Ik merk gekronkel dat aan de oppervlakte komt. 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  21 september 2021, 20:55 | #33 | 
				 |   Ah ok, ik dacht dat je dit bedoelde: https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=226 
|   |   | 
|  21 september 2021, 21:01 | #34 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  9 mei 2014 
				 |   Dus enkele weken terug schande spreken dat de regering niks doet om daar te helpen. En nu schande spreken als ze dat wel zou doen. Welkom in de simpele wereld van Knuppel. 
				__________________ Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. | 
|   |   | 
|  21 september 2021, 21:02 | #35 | 
				 |   Ik ben niet universitair geschoold zoals jij, Bruno. Maar als iemand een haatdraad aan een andere draad wil linken trek ik daar logische conclusies uit.  Als ik DEZE haatdraad alleen in "Vivaldi is geen kibbelkabinet" had gepost had jij je er niet aan hoeven te ergeren want die draad mijden ALLE belgicisten als de pest. Ik hoef niet te gissen waarom. Ik wéét waarom. De Standaard, die berichtte dat Vivaldi schuurt en kraakt, is dus een haatgazet. Bereid je er maar beter op voor dat degenen die tot de plotse omslag van de liberalen voor paars-geel gingen nog één en ander te wachten staat tot aan de volgende verkiezingen. En de Grote Leider kan niet de zwarte piet worden toegeschoven als Vivaldi grandioos de mist in gaat. Je weet evengoed als ik dat de kans klein is dat het Vivaldi-orkest de Belgische Titanic zal kunnen redden. Ik heb dat orkest nog niet anders dan vals horen spelen. De dirigent mag dan populair zijn volgens de peilingen, zijn orkest heeft hij, om méér dan één reden, niet in de hand. 
|   |   | 
|  21 september 2021, 21:06 | #36 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   |   | 
|  21 september 2021, 21:08 | #37 | 
				 |   Ik hoop dat jij deze beschuldigingen kan bewijzen. 
|   |   | 
|  21 september 2021, 21:15 | #38 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  9 mei 2014 
				 |   Ah. Gaan we nog een keer driehoeken? 
				__________________ Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. | 
|   |   | 
|  21 september 2021, 21:21 | #39 | |
				 |   Citaat: 
 En dat is juist. Ik had enkel over die ‘mijn’ gelezen. 
				__________________ Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld  Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir...  FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: | |
|   |   | 
|  21 september 2021, 21:26 | #40 | 
				 |   Je hoeft het maar te vragen, hoor. 
|   |   |