Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2003, 14:25   #21
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Jorge:
Gewoon een stommiteit die de verdediging heeft gemaakt ...
ydde:
Eerder gewoon negeren van wetenschappelijke feiten om eigen gelijk aan te tonen; dat heb ik al eens eerder bij linkse dingens tegengekomen ... (en bij rechtse nog nooit!!! )
Nee, typisch rechts niet verder kijken dan hun neus lang is & altijd naar de letter interpreteren ipv naar de geest ervan. Maar dat vergt natuurlijk iets meer inspanning.

Dus, Jaaa, Yddeken, ge hebt gelijk, zenne, die verdeding heeft zich nogal ongelukkig uitgedrukt. En u kan dat gerust amussant of belachelijk vinden.

Maar daar gaat het helemaal niet over. Het gaat over de al dan niet toerekingsvatbaarheid van Mr Van Der Graaf, dat wou men gewoon aantonen. (punt) Dat de advocaten zich daarbij ongelukkig uitdrukken, tant pis, maar wat heeft dit met links of rechts te maken??? Volgens mij wordt een rechtbank & advocaten geacht om onpartijdig te zijn tov beklaagde & beschuldigde & evenzeer zich niet met politiek in te laten.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2003, 14:44   #22
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jorge:
... maar wat heeft dit met links of rechts te maken?
ydde:
De toekomst zal het uitwijzen maar ik denk dat het proces wel degelijk rond linkse en rechtse standpunten zal begingen draaien. (Daar heb ik mijn glazen bol niet voor nodig zenne!)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be