![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is alvast een goeie: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denk aan sujetten zoals serie-moordenaars, verkrachters, halve en hele zotten. Die, net zoals de andere 99,999% van ons NOOIT "aan de knoppen van de macht" zullen zitten. Maar wat als zo'n zotten, toevallig, wél aan de macht komen? Wat als blijkt dat Gates, Soros, Schwab en consoorten toevallig, maar effectief, psychopaten blijken te zijn? Denk jij dat Andrei Chikatilo, Josef Fritzl of Dutroux vanuit hun eigen gestopt zouden zijn met hun wandaden? Maar wie gaat die multi-miljardairs tegenhouden?
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Om te beginnen was het al minder schadelijk dan de seizoensgriep...de bijwerkingen en onbekende gevolgen van de gen-gifspuiten is echter nog af te wachten, ongeveer nog 5 jaar te gaan. Oh en je bent er nog niet: prik nr 3 komt eraan met ook nog 10 boostershots, anders ben je nog altijd niet beschermd tegen covid en de opname in IC...... ![]() De never-ending-prikstory...een pracht verdienmodel ten koste van de gezondheid van bange proefkonijnen door de big farma.
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kill bill gates schreeuwt het immers al jaren van de daken dat hij via vaccinatie de wereldbevolking zal decimeren én hij is al ijverig bezig geweest in Afrika met zijn dodelijke vaccinatiecampagnes waarvoor hij aangeklaagd wordt. Moet er dan nog zand zijn als de globalistische psychopaten ook nog zelf hun plannen bekend maken? ![]() Wie die 1% zal tegenhouden? De 99% ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon negeren, dat is de onmacht en frustratie als ze geen argumenten hebben en de waarheid hun ongelijk bevestigt, dat verteren ze dan niet en dan beginnen de persoonlijke aanvallen uit pure angst.
Meelijwekkend, zielig maar tegelijk ook hilarisch: ze bekennen ermee dat het eindelijk begint te dagen. ![]()
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() De link werkt niet (meer?)
Dat is zeker het werk van de fascistische staatsmedia ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren VDB gezien in de Cooke en Verhulst show? Namens wie spreekt die niet verkozen fascist eigenlijk? Tis niet omdat hij het rustig kan uitleggen en galant weet te brengen, dat hij geen fascist zou zijn. Een democraat heeft voorkeurstemmen, VDB had zich niet eens verkiesbaar gesteld en spreekt namens iedere andere fascist die geen stemmen willen verliezen. Ze zullen doen alsof ze tegen verplichtte vaccinatie zijn, maar weten reeds dat het verplicht zal worden. Aldus VDB vangt de kloppen op voor boegbeelden uit andere partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij/zij doet alsof het mRNA vaccin iemand rechtstreeks zieker kan maken bij een nieuwe besmetting en dat is niet waarover dit gaat voor zover ik weet.
Er staat veel in die mogelijk is maar nogal vergezocht met overdreven wetenschappelijke mombo jumbo zonder directe referenties en dat verwatert heel de aanklacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Voor de 'fans' deze misschien? Link ... Kan in sommige gevallen even duren voor die verschijnt, uitprinten/downloaden dan maar, 41 pagina's? No way!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 september 2021 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |