![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen vrees ik dat het weggegooid geld is dat we nooit meer terug zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of sommige overheden van plan zijn om hun schulden ooit terug te betalen, daar heb ik ook mijn twijfels over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat is vlug gerekend 2 a 3 maanden geldtransfer van Vlaanderen naar Wallonië
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vlaanderen scoort onder Europees gemiddelde voor diploma’s wiskunde, wetenschappen en technologie." Wat we zelf doen, doen we beter? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 september 2021 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, probeer nog eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg, hoe zit dat dan wanneer de rente stijgt? Het antwoord was dat de rente voor altijd negatief blijft staan. Ook inflatie maakt blijkbaar niets meer uit. Ik weet niet of we daar nu mee moeten lachen of wenen?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar als ge Waalse politici bezighoort, kunt ge inderdaad niet anders dan tot de conclusie komen dat ze niet van plan zijn om hun leningen ooit terug te betalen. En dat de centrale banken nog jaren de rente laag gaan houden, zal dan ook wel een feit zijn. Vraag mij alleen af of de overheid zich kan permiteren van een op hol geslagen inflatie te creeeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wallonië krijgt federale noodlening van 1,2 miljard euro
Het zou om een lening gaan. ![]() Citaat:
Wat een grappenmakers zijn die mensen toch die daar met bezig zijn. ![]() 1 april is al een tijdje voorbij wat uiteraard niet wil zeggen dat de grappen verdwenen zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het onderwijs krijgt een pak meer dan héél Wallonie...... Het bewijs dat de ploeg van Jan zwaar aan het blunderen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Weyts van de NV A kan het blijkbaar ook niet. Toen het onderwijs federaal was, ja toen haalden we nog hoge onderwijsscores, maar nu? Triestig. Let wel dat is niet alleen zo in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen we maar zwijgen over de ploeg van Elio. Daar doen ze een indianendansje als ze in een Pisatest niet eindigen op de allerlaatste plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de reden is ? In elk geval heeft men in een poging om de kloof tussen de zwakken en de sterken kleiner te maken, het nefast verschijnsel gekregen dat zowel de zwakken, als de sterken, zwakker zijn geworden. Ook de kwasi afschaffing van het katholiek onderwijs, en het er niet in gelukken om het peil van bepaalde allochtonengroepen te verhogen, zullen, zoals nog wel andere redenen, ook wel meespelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zie je enkel als iemand "uw" geld aan een ander uitleent.