![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat moet het dan inderdaad zo wat zijn. Wel raar, als je zelf de ster niet draagt, dat je wil dat anderen hem wel dragen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 30 september 2021 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook geen abonnement op de Ladeuze parking. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ik een restaurant open doe als niet-clublid, die andere niet-club leden ontvangt. En dat ik een feest geef als niet-club lid, voor andere niet-clubleden. Waarom komt uw clubje ons dan lastigvallen ? Omdat het geen club is maar een maffia he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw argument klopt immers niet als er een openbaar gezondheidsprobleem bij komt kijken. Je kan zo ook zeggen: laat mij maar wat sneller rijden in een schoolomgeving, want ik heb nog nooit een kleine overhoop gereden. Niet dus. Het verkeersreglement is er ook voor hen die het niet willen en die gerust gelaten willen worden tijdens het rijden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid in deze is gewoonweg laf.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rustig gaan eten in Frankrijk en Nederland tijdens leuke uitstapjes?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"snel rijden" is geen fundamenteel burgerrecht zoals "samen feesten" er een is. Bovendien is "snel rijden" wel DEGELIJK verbonden met "kinderen dood rijden", terwijl "gevaccineerd zijn" niks te maken heeft met "op restaurant gaan". Laatst gewijzigd door patrickve : 1 oktober 2021 om 09:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was toch maar een vaccinatiegraad van 75% nodig onder de vorige cijfers?
Ergo die vaccins zijn niet zo effeciënt en die leugenaars kunnen mij dus geen veiligheid waarborgen. Ze liegen om de fabrikanten te beschermen, niet de burger.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een derde soort antivaxer:
Degene die het nut van het vaccin inziet, zelf ook gevaccineerd is, maar tegenstander is van een verplichting. En vooral tegenstander is van de net-geen-verplichting die men in landen zoals Frankrijk heeft. 'Je mag moslim zijn in ons land, maar je mag niet op café, niet op restaurant, geen openbaar vervoer nemen,... kortom niets doen waarmee je in aanraking zou kunnen komen met niet-moslims' Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 1 oktober 2021 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn daar weinig antivaxers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind, op basis van wat ik nu weet, dat verplichte vaccinatie tegen covid zinloos is, zelfs zonder rekening te houden met het aspect persoonlijke vrijheid. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt aan de verpleegster te vragen of ze gevaccineerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens uw vriendjes virologen en politiekers werkt het vaccin dus ben ik geen gevaar voor anderen indien ik niet gevaccineerd ben, behalve voor mezelf. En neen, ik voel me niet genoodzaakt om deel uit te maken van een gemeenschapspartij (wat dat ook mag zijn) Als rechtse anarchist zou dat raar zijn.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil die persoon in de zorg het risico lopen door zich niet te laten vaccineren covid op te lopen, dan is dat zijn of haar keuze.
![]() |
![]() |
#35 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/09...g-wordt-gegij/
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mag een overheid liegen voor ze geloofwaardigheid verliest? En wat als de leugens moedwillig zijn om mensen zover te krijgen, om de volgende stap te bereiken waar ze opnieuw liegen om naar het volgende agendapunt te gaan. Om dan opnieuw via leugens...
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En straffer: er zijn er nog zo in de nva. Dat mag. Binnen zekere limieten en naargelang bla en bla-bla natuurlijk.
|
![]() |
![]() |