![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een verrassing, het zwaartepunt vd staking ligt in Wallonië
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...-door-staking/
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk tafereeltje zal dat zijn ergens volgende week...
Terwijl het personeel van de Lidl-vestigingen stevig zal moeten aanpoten om al die produkten in de winkels die "uit verkoopsdatum" gegaan zijn weg te halen en onderwijl ook nog de kassas bemensen....... ......zullen de camions toekomen met ....de volgende "promotieartikelen" die moeten uitgestald worden.... Zouden ze durven,de pestkoppen van de directie en de marketing? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 oktober 2021 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensenlief,de helft van de winkels functioneert niet of gebrekkig,de bevoorrading is geblokkeerd en toch SLAAGT men er in van "deal van de dag" te spreken...
https://www.lidl.be/ Ze SPOTTEN er mee,bij de directie,met dat stakingske..... ![]() (ik weet ook niet goed hoe men een piket rond een website kan zetten) Laatst gewijzigd door kelt : 16 oktober 2021 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn Delhaize draait nog! Joepie!
Heb ik deze morgen toch platte kaas vergeten te kopen, zeker ![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonet gechecked en "mijn" Lidl is volle bak open....
Het is weer zoals ik het wil,ik moet me niet storen aan het getetter van de omstaanders want ik versta ze toch niet..... ![]() |
![]() |
![]() |