![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen smoelenboek en als telenet meent ons medische (want voor weinig anders wordt er nog reclame gemaakt) reclame door de strot te kunnen duwen, dan gaat dat propaganda kanaal er ook uit.
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als jij dus op de IC ligt te janken, dan hoop ik dat je toegeeft bewust gevaccineerd te zijn en zelf en vrijwillig je gezondheid door vaccinatie om zeep geholpen hebt en betaal de overbelasting door je IC-verblijf dan ook maar zelf, de gemeenschap hoeft dan niet op te draaien voor jouw vrijwillige stommiteit want je kende de risico's van vaccin/bijwerkingen. De kans dat ik daar kom te liggen door een verzwakte corona mutatie is alvast veel kleiner dan de bijwerkingen van 2 of 3 prikken die gij al binnen hebt. Mijn afweersysteem werkt nog altijd prima, dat van jou is al permanent beschadigd en dat kunnen ze zelfs meten in je bloed.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ik IC zal weigeren is niet om stoer te doen maar omdat ik geloof dat ze mij daar dingen zullen aandoen om een politiek statement te maken.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat is een hopeloos naïeve uitspraak.
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij weet misschien niet wat indirecte dwang is? Net zoals hij niet weet dat vaccinatie een medische handeling is?
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de overheid dwingt je niet, ze geeft je keuze, als je de gevolgen van je eigen keuze ziet als dwang als dan weet je eigenlijk niet wat dwang is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Keuze.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dubbele account van Mambo? hij vertelt de hele dag precies dezelfde onzin
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al anderhalf jaar, en steeds extremer wordend, van mensen dwingen tot doorheen lagen stof te ademen, tot dwingen zich te laten inspuiten met door hen gevraagde en bestelde medicatie. Dat, is véél erger dan onzin, waar, gedeeltelijk of niet waar, vertellen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dwang op zich moet niet verkeerd zijn.
Entre le fort et le faible, entre le riche et le pauvre, entre le maître et le serviteur, c'est la liberté qui opprime et la loi qui affranchit. Henri Lacordaire
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() De natuur dwingt je niet om gezekerd te zijn als je gaat rotsklimmen, alleen moet je dan mogelijk een nieuwe heup of beenprotese kopen als je valt en het overleeft.
Laatst gewijzigd door parcifal : 17 oktober 2021 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder dwang wordt verstaan iemand dwingen iets te doen of na te laten. Het dwingen kan zijn fysiek, maar ook psychisch. Medische dwang en medische discriminatie zijn verboden en dat is verankerd in onze grondwet
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |