![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd dat we elkaar belden om te zeggen dat er zonet een e e m a y l vertrokken was.....
(jaja,net ervoor was er de fax en dat was feitelijk ook bellen hé ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 21 oktober 2021 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen was het nog een serieuze zoektocht om blote tetten te vinden op het net.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit nog met Leach FTP moeten werken. Manmanman MISERIE.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand heimwee naar de Commodore 64?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerste homecomputerke.
Audiocassettes voor storage. Those were the days. Moet best mogelijk zijn om een commodore, of zelfs een amiga emulator te maken voor PC. Alleen die cassettes lezen zal misschien wat moeilijk zijn.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en toch vonden we die ook, (al waren dat wel cga prentjes waarop niet veel te zien viel)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb hier nog wat antiek staan, maar daar zit geen C64 tussen. Ik ben direct met een 286 begonnen, dat ding koste toen een arm en een been.
Die heb ik hier ook nog altijd staan, die verbruikt evenveel ellentriek als alle hardware samen die hier momenteel op staat (en dat is nogal wat) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah en ne pickup met vinyl
laatst nog ne scot tape recorder zien staan in de kringloop en echt op mijn tanden moeten bijten om niet toe te happen, maar ja dan staat dat weer op den hoop electronica. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinclair ZX81
Yep , yep , ikke gewonnen met een quiz ![]() Trouwens , ik was die al lang uit het oog ![]() Nadien ook nog een Commodore VIC-20 gehad , later zijn we naar een comfoeter met windows 3.1 overgegaan !! En ook nog m'n eerste computerspelletje in 1978: SEB 750
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is levend en wel hoor,zowel in de beschikbaarheid van splinternieuwe machines die de C64 gewoon nadoen als allerlei emulaties,het is op de RPI een gans econsysteem....
Ook het herstellen van originele C64's is blijkbaar een erg levendige "community"...YT staat er vol van. Neen,de Commodores (van de PET tot de laatste Amiga types)zijn bijlange niet vergeten,ze hebben al achterkleinkinderen... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 oktober 2021 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lada's (zelf ex-lada rijder zijnde...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens begin jaren 80 maakte Lada reclame met de enige auto die nog minder dan 100.000 BEF kostte.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fietsplakken
![]() (op kamp in Nederland kregen we dan om de haverklap het commentaar : Sjooooh...fietstaksplaten....Belgeuhhh sjeker? ) Laatst gewijzigd door kelt : 22 oktober 2021 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fietsplakken zouden wel terug mogen komen. Meer en meer openbare weg wordt voorbehouden aan fietsers. Het zou maar normaal zijn moesten zij dus ook weer een wegentaks gaan betalen.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hear hear. En liefst een taks die meer opbrengt dan ze kost (zoals de fietsplaatjes indertijd).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() we zijn vandaag natuurlijk erg verwend, maar toen wist je wellicht niet beter.
Vandaag eist elke mens airco in de auto, maar ik herinner me hoe we begin jaren '90 nog een snikhete auto op weg naar Zwitserland slikten. Dat ging ook wel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén keer 500 meter én twee bochten met een lada gereden...
![]() En gelijk teruggedraaid naar de garage om te vragen of ze geen fiets met één wiel en zonder ketting hadden zodat ik 3 kilometer verder op de bank veilig mijn geld kon gaan halen om de revisie van mijn auto te kunnen betalen... Gelukkig kreeg ik dan een RX2 mee om die korte verplaatsing heen en terug te kunnen maken .... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 oktober 2021 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groepen dienstplichtigen,al dan niet in militaire kledij,in stations en in de cafés rondom stationsbuurten ....(ben er zelf nog zo een geweest....
![]() |
![]() |
![]() |