![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omgerekend is dat dus 240 positieve testen per miljoen (Belgie zit op dit moment op 290), en 15 ziekenhuisopnames op 2 of 3 weken tijd. België zit, ongetwijfeld dank zij de gigantisch goede werking van het vaccin, op 34 opnames PER WEEK... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vaccinaties dien om de zorg minder te belasten met nutteloos lomp hersenloos ziek gewicht.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Nieuwsblad over de nieuwe lockdown in Letland, zonder cijfers, niet van besmettingen of ziekenhuisopname. Geen cijfers maar het zijn wel ‘dramatische coronacijfers’, awel, geef die dan.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211020_96662980 . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 21 oktober 2021 om 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het zo jammer dat veel intelligente mensen toch ook zo naïef en hypocriet lijken, ik snap dat niet. Als je een samenleving bouwt die extreem competitief en egoïstisch is en aan korte termijndenken doet, dan moet je niet komen zagen en zeuren dat de media daar een weerspiegeling van zijn. Het is het een of het ander, mensen. Als extreme competitiviteit schadelijke gevolgen heeft, dan is dat natuurlijk in de meeste contexten zo, in de wetenschap, in het onderwijs, in de zakenwereld en in de media, in de sport, enzovoort. Als je daar iets wil aan doen zal je OVERAL de knop van competitie wat lager moeten draaien en zelf het goeie voorbeeld moeten geven. Nooit eerder in de menselijke geschiedenis is er zoveel wetenschappelijke informatie gecommuniceerd naar de bevolking toe. En ondanks dat, kijk eens wat een puinhoop... Laatst gewijzigd door discuz : 21 oktober 2021 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manipulatie dus. Terwijl dat vaccin na een paar maand eigenlijk zo goed als waardeloos is.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar natuurlijk, wat had ge gedacht? Dat het nu plots anders zou zijn?
De media, wetenschap en politici (na strenge selectie) dienen een globaal agenda waarvoor ze het script ontvingen om allen hetzelfde woord te belijden. Die fouten bleken later pure moedwil omdat men eind 2019 al wist dat vaccins en vaccins alleen de exit strategie zijn. Ik herhaal: dit land alleen zal tot een miljard vaccins per jaar produceren met groeiende capaciteit. Dat vaccins werken of niet is irrelevant als de cijfers in hun economie maar boomen. Maar dat is complotdenken he, laat ons verder de officiële narratief geloven en de volgende generatie aan de duivel overleveren.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onbekend of ze wel of niet gevaccineerd was, waarschijnlijk niet vanwege de nierdialyse en kanker.
--- Mama van betreurde voetballer François Sterchele overleden aan coronavirus Mama Sterchele, die liep onlangs echter het coronavirus op en lag verschillende dagen in het ziekenhuis, waar ze overleed aan de ziekte. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211031_93162822 later in het artikel: “Ik wacht op een donornier”, zei drie jaar terug. “Drie keer per week onderga ik een dialyse, telkens van vier uur. Vorig jaar had ik ook opnieuw kanker, maar daar ben ik inmiddels van genezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onderliggende aandoening zal ook wel een impact hebben gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Gelukkig komt België ook nog eens positief in de pers.
De Jansens vaccins wegschenken aan de arm negertjes. Straks krijgen we weeral een proces aan ons broek voor een nieuwe volkerenmoord. https://www.hln.be/medisch/belgie-sc...ovax~a79689b2/ |
![]() |
![]() |