![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "We moeten ons opsluiten zodat we ons niet moeten opsluiten"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst kwamen ze voor de communisten, maar ik was geen communist he. Welnu, ze komen nu voor U. Maar ondertussen juicht het volk, zoals gij stond te juichen destijds. De val is dichtgeklapt, maar nu pas vindt ge dat het een val is he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan wel een zondebok vinden om de schuld te geven, ongevaccineerde zwangere vrouwen, kinderen, moslims, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu kom je af dat mensen maar "moesten opletten". Nee, zoals vorig jaar, en zoals nu, en zoals in de toekomst, komen epidemieen gewoon langs, en kunt ge die niet tegenhouden. Is er geen rijk van de vrijheid meer, ooit, als je denkt dat je dat wel moet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2021 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan gaan ze nieuwe vaccins hebben en moeten we ook tijdens de zomer in lockdown tot iedereen z'n 4 prikken heeft gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gewoon verder amuseren. Pandemieën horen bij het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga zeker niet terug met een mondmasker beginnen rondlopen. No way. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In weerwil van de vaccins, toch nog zo'n verhoging van besmettingen (niet zo verwonderlijk) en van hospitalisaties (vind ik iets verwonderlijker).
Wat had dat niet gegeven, mochten meer mensen geluisterd hebben naar de onnozelaars van anti-vaxers ??? Laat staan mocht de wetenschap er nog niet in geslaagd zijn een vaccin te ontwikkelen. Hoe gaat het Schoofken zich gedragen de volgende dagen en weken? Alleen een masker dragen 1) als binnen de anderhalve meter met vreemden niet gegarandeerd kan worden, en 2) buiten, mocht ik onverhoopt in een massa mensen, "schouder aan schouder" terecht komen. 3) als er bezoek komt of ik op bezoek ga, vb. kleinkinderen, de schuif- of andere raam open. Zo'n drama vind ik dat ook weer niet hoor, beste vrijheid-kreters.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen dan al aan 7 of 8 zitten, maar dat is niet eens het punt. Het systeem is nu permanent, want vanaf nu gaat het gevaccineer afbrokkelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu ja, heeft er niks mee te maken. Laatst gewijzigd door Weyland : 21 oktober 2021 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoute antivaxers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga me nog minder van autoriteiten aantrekken hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het 'Rijk van de vrijheid' gewoon hetzelfde als vorige zomer: nog steeds tal van maatregelen? Ongelooflijk eigenlijk... we moesten gevaccineerd worden opdat de maatregelen zouden wegvallen en we terug normaal mochten doen. Nu zijn we massaal gevaccineerd en gaat u ons verwijten dat we - nu de maatregelen zijn weggevallen - terug normaal doen... Het rijk van de vrijheid werd beloofd, maar wie er gebruik van maakt is volgens Dadel 'klootjesvolk'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat ‘klootjesvolk’? Ja, daar blijf ik bij. Als je zelf niet kan nadenken en risico’s inschatten dan ben je deel van een hersenloze menigte. Ik heb er onlangs nog over gesproken met de huisarts. Die vond ook dat er ineens weer veel te nonchalant werd gedaan. De vierde golf zal wel weer de schuld zijn van ‘anderen’. ![]() |
|
![]() |
![]() |