Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2021, 15:40   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Dus omwille van het feit dat het te traag gaat naar jouw mening, negeer je de inhoud compleet.

En je komt aandraven met een video waar de eerste 2 minuten absoluut niks wordt aangebracht, euh te traag zei je?
Het is altijd zo. Ik ben een moeilijke mens om diens aandacht te wekken.
Wat wilt u bereiken met het delen van deze film? De mensheid wilt het niet weten en vasthouden aan hun zondige wegen. Het enige dat je kan doen is er zelf niet meer aan deelnemen, hoewel je altijd zal moeten op een bepaald niveau of je sterft van ontbering.
Oud 26 oktober 2021, 08:58   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze briljante documentaire laat zien hoe een kleine groep superrijke criminelen vrijwel alles op aarde heeft gekocht, totdat ze het allemaal bezitten.
Van media, gezondheidszorg, technologie, reizen, voedingsindustrie, overheden...
Dat stelt hen in staat om de hele wereld te beheersen. Hierdoor proberen ze nu de Nieuwe Wereld Orde op te leggen.

Hier zijn enkele opmerkingen van kijkers:

"Dit is gewoon een van de top 5 belangrijkste video's die ooit zijn gemaakt en gezien."
"Dit is het schot dat over de hele wereld gehoord moet worden!"
"Zou door alle mensen op aarde moeten worden bekeken."
“Wat een briljante documentaire.”
"Dit is een briljant stuk werk."
"DIT!!!!! Bedankt!!!!!"

Wie bezit de wereld?

Mét hoofdrol door Marrek Van Ranst ...
Goeiemorgen, ik heb het nu helemaal bekeken he en ik heb daarvan het meeste benoemd verspreid over het hele forum. Mijn excuses als ik daarvoor wat arrogant overkwam, maar het is gewoon zo dat mensen dit niet willen horen.

De massa is letterlijk geconditioneerd een wortel te volgen en niet meer te denken voor zichzelf. Vroeger verbonden we logische verbanden tot een totaalplaatje, nu verbannen meeste ongemakkelijke waarheden om een vals beeld vast te houden.

Deze nwo stond idd ook achter de nazi en deze nwo hun transhumanisme is reeds zichtbaar in de volgende generatie. Maar het is onvermijdelijk. Je kan maar 1 ding doen: Repent.

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 oktober 2021 om 09:05. Reden: DT
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2021, 12:32   #23
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Goeiemorgen, ik heb het nu helemaal bekeken he en ik heb daarvan het meeste benoemd verspreid over het hele forum. Mijn excuses als ik daarvoor wat arrogant overkwam, maar het is gewoon zo dat mensen dit niet willen horen.

De massa is letterlijk geconditioneerd een wortel te volgen en niet meer te denken voor zichzelf. Vroeger verbonden we logische verbanden tot een totaalplaatje, nu verbannen meeste ongemakkelijke waarheden om een vals beeld vast te houden.

Deze nwo stond idd ook achter de nazi en deze nwo hun transhumanisme is reeds zichtbaar in de volgende generatie. Maar het is onvermijdelijk. Je kan maar 1 ding doen: Repent.
Oud 27 oktober 2021, 12:34   #24
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Nooit meegemaakt dat een nuttig bericht toch bij spam terechtkwam?
parcifal maakt dat dagelijks mee, maar hij weigert ten allen tijden de bestaande processen die hem worden voorgekouwd in vraag te stellen.

da's pracifal, ik ken hem zo al meer dan een decennium
Oud 27 oktober 2021, 12:51   #25
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
parcifal maakt dat dagelijks mee, maar hij weigert ten allen tijden de bestaande processen die hem worden voorgekouwd in vraag te stellen.

da's pracifal, ik ken hem zo al meer dan een decennium
Ik ben selectief ja, o.a. omdat ik ooit eens weken en zelfs maanden ben kwijtgespeeld met het napluizen en debunken van 9/11 complottheorien op dit forum en daar zat jij ook voor een groot stuk tussen bij de hardnekkige aangevers van 'feitjes' en 'elementjes' die allemaal samen moesten gecombineerd worden tot een alomvattend complot en die na 5 jaar opnieuw van voorafaan begonnen nadat alles afdoende gedebunked was en gerelativeerd.
Een eindeloze loop van zinloos gezwam tot ik eruit stapte.

Moet ik u nog vertellen wat dat heeft opgeleverd?

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 oktober 2021 om 12:54.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2021, 15:12   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik ben selectief ja, o.a. omdat ik ooit eens weken en zelfs maanden ben kwijtgespeeld met het napluizen en debunken van 9/11 complottheorien op dit forum en daar zat jij ook voor een groot stuk tussen bij de hardnekkige aangevers van 'feitjes' en 'elementjes' die allemaal samen moesten gecombineerd worden tot een alomvattend complot en die na 5 jaar opnieuw van voorafaan begonnen nadat alles afdoende gedebunked was en gerelativeerd.

Beetke zoals de evil lucionisten boeken aan creationisten aanraden. Ik ben daar toen 3 dagen aan verloren om via zelfstudie te weten te komen hoeveel blaaskes ze ons wijsmaken. Lang genoeg herhalen dat 911 geen controlled demolitions waren , dat vaccins veilig en efficient zijn of dat er geen nwo is; maakt niet dat je daarom gelijk hebt.

Globalisten werken aan een nwo zoals Hitler aan een derde rijk. Basta.
Oud 28 oktober 2021, 07:46   #27
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Dat kan je niet menen.

Mensen willen toch de kop van anderen op een spies zien, nee ?
Niet echt, veel te veel smoelen die te lelijk zijn om als ornament te dienen.
Daarbovenop, zo'n kopsaté veroorzaakt veel te veel vliegen.
Oud 1 november 2021, 00:37   #28
Floozy
Lokaal Raadslid

Floozy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat bedoel je precies met opgeleverd? Je doet eigenlijk niets dan verwijzen naar je eigen 10 jaar oude opinie en vervolgens beweren dat je gelijk hebt omdat je toen ook al vond dat je gelijk had.

Citaat:
en daar zat jij ook voor een groot stuk tussen bij de hardnekkige aangevers van 'feitjes' en 'elementjes' die allemaal samen moesten gecombineerd worden tot een alomvattend complot
Klinkt wel eng zeg, dat hardnekkig aangeven van feitjes. Brrr!

Toch wel heerlijke ironie dat jij al 15 jaar lang roept dat alles is ontkracht, en tegelijkertijd mensen die iets proberen aan te tonen door feiten te benoemen af schildert als ongure nozems met slechte bedoelingen. De conclusie die je daar uit kan trekken spreekt voor zich.
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2021, 15:23   #29
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
Wat bedoel je precies met opgeleverd? Je doet eigenlijk niets dan verwijzen naar je eigen 10 jaar oude opinie en vervolgens beweren dat je gelijk hebt omdat je toen ook al vond dat je gelijk had.

Toch wel heerlijke ironie dat jij al 15 jaar lang roept dat alles is ontkracht, en tegelijkertijd mensen die iets proberen aan te tonen door feiten te benoemen af schildert als ongure nozems met slechte bedoelingen. De conclusie die je daar uit kan trekken spreekt voor zich.
Het vormt echt geen toegevoegde waarde om met parcifal trachten een inhoudelijke communicatie te voeren. De jongen kan dit simpelweg niet ...
Oud 3 november 2021, 15:59   #30
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het vormt echt geen toegevoegde waarde om met parcifal trachten een inhoudelijke communicatie te voeren. De jongen kan dit simpelweg niet ...
Hij heeft hersens maar kent de gebruiksaanwijzing niet.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2021, 08:24   #31
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Hij heeft hersens maar kent de gebruiksaanwijzing niet.
Discussie met mensen als Gun is verloren moeite, ervaring noemt men dat.
Ik had jou nog niet geklasseerd als usefull idiot. Hierbij dus.
Oud 4 november 2021, 08:34   #32
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Na tientallen "Smoking gun" claims, waaronder bvb. als meest notoire de Niels Harrit en Steven Jones paper over nanoparticles, bleek telkens weer dat die claims op niks berusten.

Als iemand tien keer op straat staat te roepen dat hij euromillions heeft gewonnen en tien keer op rij blijkt dat hij dislectisch is en geen cijfers kan lezen.
Hoeveel geloof hecht jij nog aan de 11de claim van die persoon? (WEERAL een of andere de hoofdpot gewonnnen natuurlijk.)

Citaat:

Tja, we weten allemaal dat de kleur van de kledij van de virologen een gekend feit zijn en dat daar een complot achterzit is evident : door een geheime kleurcode die op basis van numerologie te herleiden is tot het grote pharma-complot waar de reptilians natuurlijk achter zitten.
Als je al die kleuren gaat decoderen kom je natuurlijk op :
"New World Order, in your face, bitch! "

En als je kritiek hebt op die interpretatie van de "feiten", dan ben je een mak schaap.

In casu : na de 15de keer dat dezelfde afgesneden steelbeams van het WTC worden geplaatst door een halfzachte complotidioot als bewijs van Controlled Demolition, is de emmer van de verdraagzaamheid voor dergelijke mensen op.
Gun heeft dit punt al meer dan 10 jaar geleden bereikt.
Zijn spelletjes werken niet meer.

Laatst gewijzigd door parcifal : 4 november 2021 om 08:37.
Oud 4 november 2021, 09:43   #33
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Hoe warm wordt vuur van kerosine en hoeveel is nodig om staal te doen smelten?
Wat zijn die witte wolkjes die je overal ziet afgaan vlak voor en tijdens het vallen van de WTC torens?
De enige wappies en die de feiten/details negeren zijn die de officiële versie nog geloven.
Deze westerse leiders collaboreren met dezelfde overmachten als Hitler en plannen een massa genocide om opnieuw eugenetica toe te pasen.
Geen enkele politieker is hier onschuldig aan. Not to speak is to speak, not to act is to act.
TICK TACK
Oud 4 november 2021, 20:06   #34
Floozy
Lokaal Raadslid

Floozy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na tientallen "Smoking gun" claims, waaronder bvb. als meest notoire de Niels Harrit en Steven Jones paper over nanoparticles, bleek telkens weer dat die claims op niks berusten.
Dat artikel heeft niets met "nanoparticles" te maken, maar met een "thermite" variant die gebruik maakt van "nano-materialen". De thermite deeltjes zelf waren zichtbaar met het blote oog. Bovendien staat dat onderzoek nog steeds, dus ik weet niet goed wat je bedoelt met "op niks berusten".
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2021, 15:32   #35
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Arme parcifal ... Ik heb daar nooit iets over geclaimed of geschreven

Citaat:
Als iemand tien keer op straat staat te roepen dat hij euromillions heeft gewonnen en tien keer op rij blijkt dat hij dislectisch is en geen cijfers kan lezen.
Hoeveel geloof hecht jij nog aan de 11de claim van die persoon? (WEERAL een of andere de hoofdpot gewonnnen natuurlijk.)
Arme parcifal ... ridiculiseren is jouw enige uitweg

Citaat:
Tja, we weten allemaal dat de kleur van de kledij van de virologen een gekend feit zijn en dat daar een complot achterzit is evident : door een geheime kleurcode die op basis van numerologie te herleiden is tot het grote pharma-complot waar de reptilians natuurlijk achter zitten.
Arme parcifal ... nog meer onzin

Citaat:
En als je kritiek hebt op die interpretatie van de "feiten", dan ben je een mak schaap.
Arme parcifal ... jij bent niet mak, wel een dom of angstig of compleet introvert schaap dat pertinent weigert om op een objectieve manier naar de gebeurtenissen te kijken. We know in the meantime ...

Citaat:
In casu : na de 15de keer dat dezelfde afgesneden steelbeams van het WTC worden geplaatst door een halfzachte complotidioot als bewijs van Controlled Demolition, is de emmer van de verdraagzaamheid voor dergelijke mensen op.
Gun heeft dit punt al meer dan 10 jaar geleden bereikt.
Zijn spelletjes werken niet meer.
Arme parcifal ... Ik heb daar nooit iets over geclaimed of geschreven

Laatst gewijzigd door Gun : 5 november 2021 om 15:32.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2021, 15:33   #36
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat artikel heeft niets met "nanoparticles" te maken, maar met een "thermite" variant die gebruik maakt van "nano-materialen". De thermite deeltjes zelf waren zichtbaar met het blote oog. Bovendien staat dat onderzoek nog steeds, dus ik weet niet goed wat je bedoelt met "op niks berusten".

Da's de steeds weerkerende strategie van parcifal ... die berust steeds op niks
Oud 5 november 2021, 15:34   #37
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe warm wordt vuur van kerosine en hoeveel is nodig om staal te doen smelten?
Wat zijn die witte wolkjes die je overal ziet afgaan vlak voor en tijdens het vallen van de WTC torens?
De enige wappies en die de feiten/details negeren zijn die de officiële versie nog geloven.
Deze westerse leiders collaboreren met dezelfde overmachten als Hitler en plannen een massa genocide om opnieuw eugenetica toe te pasen.
Geen enkele politieker is hier onschuldig aan. Not to speak is to speak, not to act is to act.
TICK TACK
Oud 5 november 2021, 17:13   #38
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Discussie met mensen als Gun is verloren moeite, ervaring noemt men dat.
Ik had jou nog niet geklasseerd als usefull idiot. Hierbij dus.
Je hebt dus een klein beetje hersenen.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2021, 09:56   #39
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Je hebt dus een klein beetje hersenen.

Ook in de grote pot met complotsoep gevallen blijkbaar, waar Gun en zijn soortgenoten al 20 jaar in rondzwemmen zonder ooit de kant te bereiken.

Jammer, het is een straatje zonder einde.
Oud 6 november 2021, 10:00   #40
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Nano-thermite dus.
De paper staat nog gelinkt op :

https://wikispooks.com/wiki/Niels_Harrit

Citaat:
Niels Holger Harrit is a Danish chemist who published a peer reviewed paper about the demolition of the World Trade Center.

He presents evidence that the dust of the buildings contained the explosive nano-thermite. In a 2009 interview he suggested that perhaps 10-100 tonnes of the material were in the three WTC buildings
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be