![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stof om over na te denken. Ik daag hierbij dan ook iedereen uit om mij één element uit de Vlaams Blok-standpunten aan te wijzen die onder de term "racisme" valt. En begin niet zoals Pater Leman dat "eigen volk eerst" racistisch is hé. Een dergelijk artikel over racisme die ik geschreven heb is te vinden op: http://www.vlaamsblokmiddenkustwesth...%20Haan%20.pdf Mvg Koenraad 8)[/quote] Het is nogthans simpel : U wenst een onderscheid te maken in behandeling gebaseerd op nationaliteit. Waarom zijn er lange teksten nodig?
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() [Het is nogthans simpel : U wenst een onderscheid te maken in behandeling gebaseerd op nationaliteit. Waarom zijn er lange teksten nodig?[/quote]
Natuurlijk, wie lid is van een bepaalde gemeenschap heeft naar mijn bescheiden mening meer recht op inspraak dan iemand die geen deel uitmaakt van die gemeenschap. Je kan dit vergelijken met bijvoorbeeld voetbal. Anderlecht heeft toch ook geen inspraak in het beleid van Club Brugge? Een buitenlander mag ook geen inspraak hebben tot een land waar hij niet tot behoort, daarvoor moet hij zich eerst naturaliseren. Logisch toch? Wat is daar nu racistisch aan?? Wat de behandeling betreft, wij wensen iedereen een menswaardige behandeling te geven. Kun je lezen in de Vlaams Blok-standpunten. Hopend u wat wijzer gemaakt te hebben Koenraad
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Cindy,
racist is het woord dat men gebruikt om iemand met een betere argumentatie dan de uwe de mond te snoeren. Tegen dit woord is er geen verweer meer mogelijk. zegt u dat u geen rasist bent, dan geloven ze U niet. De democraten en linksen maken wel uit wat een rasist is. En meestal is het dan natuurlijk een Vlaming. De andersgekleurden zijn geen rasisten, die worden kansarmen of jongeren genoemd. Nooit hoort men van een verkrachting van een allochtone door kansarmen. Diefstal en home-jacking gebeuren alleen maar door ... jawel andere medeburgers. En wanneer men dat laat klinken........dan beny U nen rasist. ![]() Met Vlaamse groet fernand |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mensen die hun tijd steken in een verband te suggereren ts enerzijds de criminaliteit en onveiligheid en anderzijds een andere etnische afkomst zijn fascisten.
Erger is wat op dit forum gebeurd. De fascisten die hier hun energie steken in het bewijzen van een verband ts tussen onveiligheid en een etnische groep noemen zich democratische. Van perversie gesproken. En nu pas wordt het gevaarlijk. Als het een fait divers is geworden en tot 'een mening' wordt herlabelt. De laatste der meningen... Dit gedachtengoed sijpelt als een gif ts de mensen en dit forum binnen en zet mensen tegen mensen op en doet ons geloven dat we democratisch bezig zijn. Helaas Luc Broes e.a.
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() niemand van ons koos om in zo'n fundamenteel onveilige wereld terecht te komen. Ieder probeert op zijn of haar eigenste maniertje hiermee om te gaan. Laten we elkaars manierkes niet veroordelen en er in plaats daarvan van leren.
Alleen met het laatste niet akkoord. Laat ons er wat aan veranderen ware beter geweest. Maar dat zal natuurlijk weeral niet correkt zijn zeker?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ons stellen dat de vlag de lading niet echt dekte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Je kan dit vergelijken met bijvoorbeeld voetbal. Anderlecht heeft toch ook geen inspraak in het beleid van Club Brugge? Een buitenlander mag ook geen inspraak hebben tot een land waar hij niet tot behoort, daarvoor moet hij zich eerst naturaliseren. Logisch toch? Wat is daar nu racistisch aan?? Wat de behandeling betreft, wij wensen iedereen een menswaardige behandeling te geven. Kun je lezen in de Vlaams Blok-standpunten. Hopend u wat wijzer gemaakt te hebben Koenraad[/quote] En als Anderlecht en Club Brugge ergens gaan spelen, worden ze allebei op dezelfde manier onthaald en hebben ze allebei dezelfde rechten en plichten. Op het ogenblik dat u de rechten van Anderlecht, of Brugge, gaat veranderen zodat die niet meer dezelfde zijn, discrimineert u 1 van de twee ploegen. Trouwens, nogal flauw om enkel over inspraak te praten, het VB programma gaat wel wat verder als 'geen inspraak voor vreemdelingen'. Leg mij trouwens eens uit wat er gaat bekomen worden met een terugkeer van alle migranten.
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik denk wel als iemand in een vreemde omgeving komt, de taal niet kent, weinig opleiding heeft en dus weing kansen krijgt wel gemakkelijk in de criminaliteit geraakt. Eén ding is zeker als ik ooit in die omstandigheden kom en mijn familie heeft honger, dan zorg ik wel dat ik hoe dan ook aan eten kom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel Luc ik wil je best geloven, nu nog in daden om zetten en niet meer achter de kar lopen van diegenen die dat wel openlijk doen. Succes ermee!
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik snap er niets meer van. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Een verband onderzoeken tussen nationaliteit en criminaliteit? 't is daarom dat al die extreem linkse gasten zo crimineel zijn: Ze willen de resultaten van uw onderzoek beinvloeden. ![]()
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter illustratie een citaat van een gebruiker van dit forum enkele pagina's terug: Citaat:
Kom mij nu alstublieft niet vertellen dat dit een geïsoleerd feit is, want het hele forum wordt hier overspoeld door dergelijke agressieve, kortzichtige dwazen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf,
Wil U mij even bewijzen dat degene die dat op het forum gezet heeft een Vlaams Blokker is. Ik denk eerder dat het een VLd-er is , of mischien een SP&A er. Waar haalt U die verdomde informatie. Al hetgeen negatief is ios een Blokker bij U. Gebruik eens uw verstand, en kijk of U niet geindoctrineerd bent. Ik denk wanneer die gast een blokker is dat hij dan hetzelfde probleem krijgt als onze vriend Lucien. Met zijn klieken en klakken buiten uit de partij. Het is niet omdat er skinheads bijlopen dat dit blokkers zijn. En het is niet omdat het een allochtoon is dat hij per definitie een crimineel is. Een Vl. Blokker içs geen rasist maar een Vlaming die zijn eigen cultuur wil verdedigen. De allochtonen willen hier in ons Vlaanderen hun cultuur behouden en opdringen. ![]() Wij moeten toch ook niet in de Aya Sofia met blote armen en benen als toerist rondlopen? waarom moeten wij ons aanpassen aan al de verschillende culturen en Nationaliteiten die hier binnenzijn gekomen? Zij moeten zich aanpassen en ONZE cultuur enn gewoontes zonder commentaar aanvaarden. Wanneer ze er niet mee akkoord kunnen gaan, moeten ze maar terugkeren naar het land waar het zoveel beter is. Maar waarom doen ze dit niet?....... Juist om ze daar niet zoveel noten op hun zang moeten hebben. Want ge weet wel..... ![]() Met Vlaams radicale groet fernand |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met gewone groet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, u schreef:
Citaat:
Ik heb een fundamenteel respect voor alle volkeren maar minacht sommige individuen. Een volk minachten IS inderdaad racisme dus: gij zijt een Vlaams Blokker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() TomB: Alle vreemdelingen???
Wij zeggen enkel criminele vreemdelingen en vreemdelingen die zich weigeren aan te passen. Mag ik daaruit concluderen dat u vindt dat geen enkele vreemdeling zich aanpast? www.vlaamsblok.be : daar vindt u wat meer uitleg die u zal helpen
![]() |
#37 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Racisme bestaat niet..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bestaat wel degelijk! En dan nog wel tussen de meeste culturen en zeker ook onderling in de meeste culturen. Alleen zitten wij hier met een troep 'correcten' die het niet wil inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |