![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die globalisten zijn als de nazi van weleer. Ze kunnen maar 1 ding goed doen: mij met rust laten. Maar hoe bereik ik dat als ze mijn vrijheid pas terug geven wanneer ik me laat taggen met een QR code alsof ik een staatsbezit of veedier ben? Ze zullen dan een beest krijgen, simpel.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 1 november 2021 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een getrouwde vent zou dat heel goed moeten weten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zal veel beter gaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bidden is voor Gelovige onderdanen, voor sukkels die lijdzaam ondergaan, en zich het blaaske lieten wijsmaken dat ze zo een abstract machtswezen God tevreden stelden, ipv gewoon naar de pijpen te dansen van de Nazi's. En dan heb je nog de collaborateurs met de Nazi's, dat zijn geen Gelovigen, maar hun ideologische aanhang, voor zover anderen dicteren om hen te beroven, een "ideologie" kan worden genoemd.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal een nieuwe wereldorde geloof zelfs. Dat zijn pilaarbijters in de BBB secte.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bvb vrijdag, blijkbaar begin van terug mondvoddwang, maar ik dacht foert en ging de winkel binnen zonder. Na een kwartier rondlopen zag een personeelslid me. De man zwoegde met wat meubels, had het mondvod onder zijn neus hangen, en riep me toe dat ik een masker moest dragen. Nog later, was er een ander personeelslid dat hem daarop aansprak. Hij repliceerde met kwade blik "ge moet kunnen he, met dat zwaar ding". En dat was vorig jaar net zo, op mijn werk. Veel fysiek labeur, bazen die enige keren kwamen pushen om dat masker te dragen, wat in het begin enkele dagen lang werd gedaan, en later gewoon bot genegeerd, omdat door het constant sukkelen met dat masker, het werk dreigde niet af te raken. En toen gaven de bazen het op. Maanden later, was er een veiligheidsrondgang, een jaarlijks iets. 1 van de inspecteurs viel over het gebrek aan maskerdracht, en gooide dat op tafel als een inbreuk. En toen werden enkelen het beu. Ze namen de inspecteur mee "te velde". Ie kwam wat terug als met een ander gezicht, schoof zijn inbreuk papierke in zijn map, en ze vertrokken. Net zo mezelf in winkels, al van het begin. Elke 30 sec moest ik enkele vrije ademhalingen nemen door een gevoel van tekort zuurstof, blijkende uit bvb van gehurkt naar rechtop, even zwart zien. Om dat op te lossen heb ik zelf enkele mondvodden gemaakt, uit een goed rekbare stof, waardoor ik de grootte van de mazen kan regelen met de spanning, quasi onzichtbaar en dus ongemerkt zodat ze me niet lastig vallen. Dat loste het probleem op, behalve wanneer het door transpiratie nat werd, wat in de zomer me zo een kwartier tijd gaf om te winkelen. Op straat idem. De klojos hebben sommige gebieden en straten tot mondvodstraten gemarkeerd, waar ze je dwangbetalingen als straf opsolferen als je ze gebruikt zonder. Daar met de fiets rijden met dat op totaal buiten kwestie is voor me, was ik genoopt tot rondrijden. Elke dag 3 km meer. Maar heeft ook zijn voordelen gehad. Nieuwe alternatieve winkels leren kennen, druktes leren omzeilen, en populaire plekken voor weggooien vanalles, incluis nog veel bruikbaars en gratis. De markeringen werden verwijderd intussen, maar ik rij vaak in 1 richting dan nog steeds rond, terugkeer normaal, om die redenen. Het corona nieuws, interesseert me, net als corona virus zelf geen zak. Vorig jaar niet en nu niet. Maar ik las en lees nog altijd wel wat over immuunsysteem virus epidemie materie, omdat de klooierij met dat als opgegeven reden/excuus me spijts mijn desinteresse wordt opgedrongen, en ik enige kennis van zaken wil om wat wordt beweerd te kunnen doorlichten / in context te kunnen plaatsen. Maar uiteindelijk is dat om een goed en actueel wereld totaalbeeld te handhaven. Bvb ik plaats heel dit corona verhaal in een soort van Kondratieff cycli staatsbemoeienis trend. Booms en busts. Omdat ik ervan ben overtuigd dat een zoveelste bust in de hand werken, en vooral, mensen voor stijgende prijzen een uitleg te geven, het enige motief was / is van de centrale planning. Hun klassieke rentemanipulatie zit al 10 jaar dichtbij 0, eronder dreigt cash afhalen, en dus pogen ze cashgebruik zodanig te reduceren dat ze het kunnen verbieden zonder veel gemor. Ik heb vorig jaar daar nog een draad voor gestart. En intussen is gebleken: prijzen zijn gestegen. Een hausse op de huizenmarkt. Na 10 jaar weigerachtig staan tegenover nog hogere prijzen (na de huizencrisis in de VS in 2008 en hier ook verdubbeling tussen eind '90 en dan), zijn kopers eindelijk bereid gekregen dat meer te betalen. Prijzen van consumptie zaken, elementaire, zijn na 10 jaar eindelijk opwaarts bijgesteld. Zo zie je, hoe perfect voorspelbaar zaken worden als je je in de plaats stelt van de centraal plannende dievenbende, en je je afvraagt, wat zou ik doen. De corona pandemie gaat passeren, net als de terrorisme golf passeerde, maar enkele vrijheidsinperkende klooierijen gaan de Nazi's als blijvertjes willen normaliseren. Zijnde injecties van wat de Nazi's beslissen. DAT moet voorkomen worden, en DAAR gaan we samen / tegelijk een stokje voor moeten steken. Net als enkele andere zaken, zoals hun sabotage activiteiten de laatste decennia van onze mobiliteit, en hun pogen om zelfredzaamheid / onafhankelijkheid, door hamsteren / bufferen / stocks aanleggen, uit te schakelen, waarmee ik energie bedoel, houtstapels, jerrycans / vaten brandstof, tanks gas, ze willen alles door elektriciteit en toegestroomd gas vervangen, dat niet kleinschalig kan worden gestockeerd. Kortom en anders gezegd: de Nazi's pogen de maatschappij aan een infuus te leggen, op alle vlakken, totale afhankelijkheid / totale controle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet agressiever. Bij velen heeft het vaccin z'n beste tijd achter de rug. Er zijn 80+ die nog steeds wachten op hun derde prik.
|
![]() |
![]() |