![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar in plaats van het probleem te benoemen, gaat men liever de anderen pesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() VDB's echte probleem :
https://pnws.be/oeps-dat-is-n-vervel...tin-sciensano/ Citaat:
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar denk ik niet dat verpleegsters in hun uren, in hun afdelingen, last van hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker nuttig, maar als jij denkt dat zoiets een pandemie gaat tegen houden, dan hoop ik dat je me mijn reactie niet gaan kwalijk nemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn pleidooi voor terugkeer naar de hel van het verplicht thuiswerk en verder sociale isolatie zal volgens mij op een kouwe steen vallen. Wij hebben onze plicht gedaan, vaccinatie. Nu terug een ophokplicht is meer dan een stap te ver... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we niet aan bepaalde zaken in deze samenleving iets gaan doen en dan bedoel ik niet binnen 5 jaar maar nu, ontspoort heel den boel niet enkel de gezondheidszorg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
65+ 392 niet-gevaccineerden 454 volledig gevaccineerden -15% "relatieve reductie van het risico". Nee, ze hebben gewoon 15% meer gevaccineerden dan ongevaccineerden. Wat logisch is, want de vaccinatiegraad -zeker in die leeftijdsgroep- ligt heel hoog. Iets verder in het rapport zie je trouwens wel een staafdiagram waar wel rekening gehouden lijkt te worden met de vaccinatiegraad, al is het onduidelijk hoe ze aan die cijfers komen. Maar de tabel die in pnws wordt geciteerd is gewoon prutswerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorig jaar in maart hebben ziekenhuizen iedereen afgebeld.
Iedereen die op een planning stond voor controle zoals kanker en dergelijke mocht plots niet meer komen. Tot op vandaag hebben ze niet terug gebeld om wel te komen. Dat ze overrompeld worden was te verwachten. Maar dat ze nu niet afkomen dat een ongevaccineerde de schuld is. Ze hebben ik weet niet hoeveel leed zelf veroorzaakt.
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het echt de bedoeling zou zijn om de ziekenhuizen te ontlasten, ja, dan is een gezonde levensstijl véél effectiever dan eender welk vaccin, mondmasker of pas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan je over andere maatregelen ook zeggen. NIKS heeft een pandemie tegengehouden. Het opblazen van het onderwijs heeft dat niet tegengehouden. Het kapot maken van burgervrijheden heeft dat niet tegengehouden. Het fnuiken van de rechtstaat heeft dat niet tegengehouden. Vaccins hebben dat niet tegengehouden. Niks houdt een pandemie tegen, maar door te proberen maak je wel brokken op die manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben gaan kijken, want ik dacht dat het misschien een mop was, maar 't is nog waar ook. De vraag is: maakt het vaccin oudere mensen besmettelijker, of zien we daar een "vals gevoel van veiligheid" effect ? Het is wel grappig dat het sterk optreedt bij oudere mensen (of vroeger gevaccineerden ?). We zijn wel gerustgesteld dat voor volwassenen, toch wel de helft van de mensen die gevaccineerd is, nog enige bescherming heeft tegen besmetting. Dat is bijna beter dan het griep vaccin ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vorig jaar moesten er bij ons op het werk een keer of vier meer dan 20 man naar het testcentrum worden gestuurd voor 1 besmetting. Daar bleek dan dat nog 5 man besmet was zonder het te weten. De laatste maand zijn er hier al weer 2 zieken geweest (volledig gevaccineerde) en nu zijn er 0 personen nog naar het testcentrum gestuurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De conclusie dat uw vaccin geen Schoofse kloten helpt.
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is te hopen dat VDB een dezer weken/maanden eens echt doodsbenauwd is.
tip: Lantaarnpalen.
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag is, ga je dan verdergaan de politiek af te kakken ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 5 november 2021 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Frank VDB werkelijk 'doodsbang' is, dan is hij totaal ongeschikt om minister te zijn.
Wat gaat onze hysterische overheid doen als er zich werkelijk eens iets ernstigs voordoet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet helemaal geen lid zijn van een partij om minister te worden. Dat zou toch basiskennis moeten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en het opgedroogde kadaver daarna in de fik