![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het virus erger wordt dan heeft het vaccin daar iets mee te maken, dat is al lang aangetoond hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien ben jij al vergeten hoe zweden in onze media zwartgemaakt werd, en er honderdduizenden doden voorspelt werden door onze eigen kwakzalvers, maar ik ben dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste mensen die elkaar besmetten, zijn gevaccineerden, en de meeste mensen in het ziekenhuis zijn gevaccineerden. Dan kan men wel van een epidemie van gevaccineerden spreken he. Kortom, ongevaccineerden spelen geen rol van betekenis in deze epidemie. En dat gaat zo blijven he. We hebben nu een optimum, vanaf nu gaat het weer bergaf. Beter dan dit wordt het nooit meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry als ik hiermee iemand kwets... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een Belg heeft een broertje dood aan verplichtingen en gaat die van nature ut altijd trachten te omzeilen en heeft ook de gewoonte om mensen die de regels volgens als onnozelaars en watjes te beschouwen. Dus. op DAT MAG NIET antwoord een Belg, IK DOE HET NU ZEKER; .......op DAT MOET antwoord een Belg, ACH JA DENKT GIJ DAT.?. DAAR VEEG IK MIJN VOETEN AAN En plots is er Corona. De meeste Belgen met de mentaliteit zoals hierboven beschreven zijn plots voorstander van verplichte vaccinatie van iedereen zelfs met een weinig of niet experimenteel vaccin. Sommigen pleiten zelfs om de tegenstanders hun werk af te pakken en zelfs te laten opsluiten...,,,,,,,,????????? Wat zit er in dat virus dat de mentaliteit van de modale Belg 180° KAN LATEN OMSLAAN OP ENKELE MAANDEN TIJD,,,,,?????? Doemscenario's zijn er genoeg maar ik zou wel willen weten wat er uiteindelijk achter schuilgaat;;;;. Zijn we rijp om een dictatuur te aanvaarden????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit dus. Brainkillers. ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 november 2021 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Massapsychose. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die tabel staat op pagina 29. Het rapport vind je momenteel hier: https://covid-19.sciensano.be/sites/..._report_NL.pdf Later deze week - wanneer het niet meer het laatste zal zijn - zal je het wellicht hier vinden: https://covid-19.sciensano.be/sites/...5%20-%20NL.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ooit zal de aap wel uit de mouw komen. Zoals men zegt .-Alles komt uit al moesten de kraaien het uitbrengen. We zien dus wel... Ondertussen gaan we verder met de anderen te haten of belachelijk en het leven van iedereen zo moeilijk mogelijk te maken hé??? Leuke wereld toch die we onszelf geschapen hebben??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga effe dit forum laten voor wat het is, ik heb het vandaag te druk om nodeloos tijd te verliezen aan het gemeier en getrol van de antivaxxers, de belgicisten en andere varianten van pestkoppen.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je er tegen laten vaccineren, maar dat vaccin geeft geen garantie dat je er niet aan dood kan gaan. En als je een onderliggend medisch probleem hebt, waardoor je natuurlijke weerstand al verzwakt is, is de weerstandsopbouw die het vaccin moet geven verwaarloosbaar. Een vaccin maakt je ook niet immuun voor een besmetting, het zorgt er enkel voor dat je al preventief een verhoogde weerstand tegen de ziekte hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als u liever Van Ranst gelooft dan de serieuze wetenschappers: ga uw gang. Het is uw gezondheid en uw leven. Ik probeer u alleen maar de beste data te geven die op dit moment beschikbaar is. Negeren op eigen risico. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 8 november 2021 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hadden ze kleinere leeftijdscategorieën gebruikt, dan hadden ze wellicht al een averechts effect bij gevaccineerden vastgesteld vanaf 50 jaar, zoals in de Zweedse studie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Men een vaccinatiegraad van 76% liggen er in verhouding weinig gevaccineerden in het ziekenhuis
kijk maar naar Portugal 86% gevaccineerd en amper een coronageval op IC kijk maar naar de baltische staten en Roemenie, amper 30% gevaccineerd,300 doden per dag Laatst gewijzigd door edwinp : 8 november 2021 om 11:13. |
![]() |
![]() |