![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar beter nog, de N-VA is voorstander van nucleair vergif te produceren en dat onder de grond te spuien...of in zee ? Maar dan kan allemaal geen kwaad natuurlijk zeggen de Nieuw Vlaams Alliantiers Het is toch niet aantoon wie er waar kanker van krijgt.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Toen waren het de traditionele partijen die aan de macht waren ,en de beslissingen namen... ![]() En toen hebben we u niet gehoord .... ![]() En nu is dat plots een zaak voor u ,zit uw haat tegenover de N-VA zo diep... Dan wordt het hoog tijd om professionele hulp in te schakelen... Laatst gewijzigd door Svennies : 10 november 2021 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat als ...
De groenen vroeger aan de macht zouden geweest zijn en er nooit kerncentrales zouden zijn gebouwd? Dan zouden we - althans volgens hun eigen theorie - allemaal al lang verzopen zijn wegens opwarming van de aarde en bijhorende stijging van het zeeniveau |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
God spare ons van on meer van zulk gezwets !
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...t=gascentrales Citaat:
En u roept nu dat de "kracht van verandering" niets moet veranderen. Wat niet moeilijk zal zijn, want de N-VA heeft nog niets veranderd, natuurlijk. Als u uw kinderen en kleinkinderen dit verder wil aandoen. Ze zullen u dankbaar zijn. of dit misschien Het jammere zou zijn dat niet alleen uw kinderen en kleinkinderen daaraan blootgesteld worden, maar ook de mijne en die van alle andere mensen.
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Devadder doet in dit geval gewoon waarvoor hij betaald wordt: om de politieke te analyseren. Dat dat niet per definitie negatief uitvalt voor de N-VA is geen probleem voor normale mensen. Mensen die zo gefrustreerd zijn dat het altijd negatief moet uitvallen gaan dan natuurlijk schuimbekken. Ik voel helemaal geen "bewierroken" in dat artikel, hij zegt gewoon dat ze nu op dreef zijn als oppositie, en op dit moment hun rol goed vervullen. Wie het schoentje past, trekke het aan.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 november 2021 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben hoogstens en meestal tijdelijk gecharmeerd door individuën die zich politiek onderschijden. Zoals een Hilde Crevits nu, die duidelijk iets voor het doelelectoraat van de CD&V uit de brand heeft weten slepen in de voorbije klima-waanzin. De landbouwers mogen niet klagen. Ooit vroeger, ten tijde van de autorit naar Brussel, mocht bvb ook Tom Van Grieken op die sympathie rekenen. Hij profileerde zich dan als echt wel DE opposie tegen Vivaldi. Groots...maar hij hield het niet vol en zakte naar peiloze diepten met zijn kinder-dans-forum filmpje over rekeningen presenteren. Ook de Croo kon (merk op Verleden Tijd) mij bekoren met zijn leiderschap. En VDB kon enig respect oproepen bij mij met zijn kordaat-rechtlijnige corona-aanpak. Alleen Groen en N-VA hebben bij mij geen enkele persoon die enige positieve politieke emoties heeft opgewekt. Wat heeft N-VA bvb als overwinning op de klima-hysterie aan zijn kiespubliek te bieden ? Overdure electrische wagens waar je amper het volgende dorp mee haalt. En de middenklas-kinderen hun huisje afgepakt. Moeten wij echt storm lopen voor zulke onzin ? Wetende dat de N-VA waarschijnlijk zal TEGENstemmen als het over de verplichting van electrische bedrijfswagens zal gaan ? En wat De Vadder betreft...het is duidelijk dat die man ruggengraatloos overstag is gegaan voor de 50% rechtsen in de beheerraad. Niet dat De Vadder voor mij de grote loftrompet moet bovenhalen over Vivaldi. Helemaal niet zelfs. Maar een totaal verkeerde, van de pot gerukte analyse op de website pleuren hoefde nu ook weer niet. Ik zou Vadder het recht niet willen ontzeggen zijn, volgens mij, totaal verkeerde mening te uiten. Maar hij (maar hij zal niet wakker liggen van een Willempje op dit forum) en vooral de N-VA fans mogen niet verwachten dat ik voor de onzin van Vadder ga applaudiseren. Integendeel ik het als opmerking bij de link naar de Vadder-bagger even de enige juiste, dus mijn eigen, visie van de politieke realiteit gegeven.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 11 november 2021 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds laten ze vervuilende elektriciteitsproductie toe, ergo, ze laten zelfs toe dat dat gesubsidieerd wordt en anderzijds dwingen ze ons tot 47% CO2 reductie. Vergeet niet dat de uitstoot van eventuele gascentrales nog eens bovenop de reductie moet komen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 11 november 2021 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
![]() Citaat:
Ik heb die autorit meegedaan, maar als men iedere week zou gaan betogen zou ik ook rap afhaken. Citaat:
Er zitten ook voorwaarden aan die invoering. Daar ben ik meer om bezorgd. Wie gaat nog een huis kopen als hij verplicht wordt voor vele tienduizenden euro's kosten eraan te doen? En wat als je zo'n huis erft? Citaat:
Ik lees in dat artikel helemaal geen lof voor de inhoud van wat N-VA op dit moment politiek vertelt, alleen dat ze in de techniek van het oppositievoeren goed bezig zijn. Als je dat verschil niet begrijpt, gaat er je veel ontgaan in de politiek.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk. Zich politiek "onderschijden".
Bekend staaltje van het onderschijten van DE politieke vijand. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nucleaire afval wordt niet in de lucht geblazen. Zie je het verschil?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De gascentrale die in Gent door de N-VA werd goedgekeurd pompt meer stikstof de lucht in dan de hypermoderne centrale die in Vilvoorde zou geplaatst worden. Deze produceert trouwens ook minder stikstof dan de al bestaande gascentrale. Het is dus niet zo dat gascentrales iets nieuws is; Demir had het overigens over luters ammoniak, niet over stikstof en het gekronkel van De Wever in terzake was uitzonderlijk kostelijk. Hij moest de duimen leggen voor een groene. Btw, ik moet u toch niet wijzen op het gevaar van radioactief afval of dacht u misschien dat dit nog geen gevolgen voor mens en milieu heeft gehad? Laatst gewijzigd door Jakko : 11 november 2021 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |