Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2021, 09:21   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De vraag was wat de burgers willen.
Niet wat die gevestigde orde wilt, dus die gevestigde orde verdeelt de samenleving kapot om zich er verenigd boven te stellen.
Heb uw vijand lief.

Laatst gewijzigd door CUFI : 16 november 2021 om 09:22.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 00:27   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Mahdi wil duizenden vluchtelingen binnenlaten in Europa

De Poolse minister-president Mateusz ziet het dan weer wreed somber in als een gevaar dat uit alle hoeken- en kanten de EU komt overspoelen.

Morawiecki waarschuwt: Er zullen miljoenen “naar Europa en vooral naar Duitsland komen”

Uit de tekst:

Citaat:
Warschau/Berlijn. Een realistische inschatting: met het oog op de huidige migratiecrisis aan de grens met Wit-Rusland waarschuwt de Poolse regeringsleider Morawiecki voor "miljoenen" migranten die binnenkort hun weg naar Europa zouden kunnen vinden. Volgens zijn inschatting wordt de situatie aan de grens "steeds dreigender".

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 november 2021 om 00:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 10:40   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Weer die Duitsers die Europa proberen aan te vallen met "Heil migrant!!!"

Het was in het verleden nog niet erg genoeg????

Naast dat alles zou je in vraag kunnen stellen of het in dat Merkeliaanse Duitsland allemaal wel op rolletjes loopt, I doubt it.

Fast 20.000 Messerangriffe innerhalb eines Jahres in Deutschland

Ach, iedereen heeft in tegenwoordige tijden toch een mes op zak of mag dat niet?
Oud 21 november 2021, 10:52   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Niet wat die gevestigde orde wilt, dus die gevestigde orde verdeelt de samenleving kapot om zich er verenigd boven te stellen.
Heb uw vijand lief.
Tot hij u de kop afhakt? Met islamieten weet je nooit.
Oud 21 november 2021, 15:51   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De Poolse premier ziet het echt somber in en ik kan hem echt géén ongelijk geven.

Filmpjeuhhh

Er moet dringend komaf gemaakt worden met wat het 'open grenzenbeleid' (<- lees: "wir schaffen das") heet.

Poolse premier over vluchtelingencrisis: “Grootste poging tot destabilisatie van Europa sinds Koude Oorlog”

Citaat:
Volgens Morawiecki zal Polen niet wijken voor de “chantage” en zal het alles doen om de grenzen van de EU te verdedigen.
Dat siert Polen en er zouden best ook andere landen, die lid zijn van de EUropese gemeenschap, dat voorbeeld volgen en ook de EUropese grenzen gaan verdedigen anders ...

p.s.

Zou het terecht zijn te schrijven dat het gevaarlijk is terug te blikken op de afgelopen wereldoorlogen of zou het nog gevaarlijker zijn om er niet op terug te blikken?¿

Is EUropa echt in gevaar?

Duitsland is medeverantwoordelijk voor de escalatie aan de EU-buitengrens.

Weer die Duitsers?

Als men de grenzen niet gaat sluiten is dat de EU zijn doodvonnis tekenen?

Der untergang?

Misschien zijn er wel mensen die het zo dramatisch niet zien maar toch ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 november 2021 om 16:15.
Oud 21 november 2021, 20:23   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Tot hij u de kop afhakt? Met islamieten weet je nooit.
Vergis u zeker niet, een islamiet speelt veel meer open kaart dan westerlingen die zich laten opjutten door hun fascistische leiders die telkens opnieuw de dood op massa schaal brengen. Dat die hun kop er ooit neffe zou bengelen heet rechtvaardigheid.
Oud 22 november 2021, 00:18   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vergis u zeker niet, een islamiet speelt veel meer open kaart dan westerlingen die zich laten opjutten door hun fascistische leiders die telkens opnieuw de dood op massa schaal brengen. Dat die hun kop er ooit neffe zou bengelen heet rechtvaardigheid.
In de zin van: Eigenlijk zijn het de leiders die men moet aanpakken, niet de 'brave' bevolking.

Voor de leiders is dat natuurlijk goed meegepakt dat er velen zijn die zich nog steeds laten opjutten maar dat zou wel eens kunnen verkeren.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 november 2021 om 00:19.
Oud 22 november 2021, 08:46   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In de zin van: Eigenlijk zijn het de leiders die men moet aanpakken, niet de 'brave' bevolking.

Voor de leiders is dat natuurlijk goed meegepakt dat er velen zijn die zich nog steeds laten opjutten maar dat zou wel eens kunnen verkeren.
Hitler kon ook maar zo ver geraken omdat Duitsers zich liever opjutten met propaganda dan een uurtje de zaak te bestuderen om tot de kern te komen.
Natuurlijk keert dat tij, maar die vaccinazis hebben reeds hun standpunt genomen, degene die hun tv geloven praten over opnieuw over boycotten, discriminatie en zelfs concentratiekampen.

Niet de islam is ons probleem, darwinisten en hun eugenetica die zelfs al kinderen van in de baarmoeder doden zijn altijd het probleem. Altijd.
Oud 22 november 2021, 23:49   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hitler kon ook maar zo ver geraken omdat Duitsers zich liever opjutten met propaganda dan een uurtje de zaak te bestuderen om tot de kern te komen.
Natuurlijk keert dat tij, maar die vaccinazis hebben reeds hun standpunt genomen, degene die hun tv geloven praten over opnieuw over boycotten, discriminatie en zelfs concentratiekampen.

Niet de islam is ons probleem, darwinisten en hun eugenetica die zelfs al kinderen van in de baarmoeder doden zijn altijd het probleem. Altijd.
Toch zijn er velen die de Islam juist als een groot en gevaarlijk probleem zien.

Dat de islam op zich bestaat het zij zo.

Dat er mensen zijn die dat willen leven en beleven zoals het in hun grote boek geschreven staat of het hen opgedragen is geworden, het zij zo.

Hoort het in de EU thuis? Neen.

Die Adolf waar u naar verwees zijn doel was de wereld veroveren en zou je dat niet wat kunnen vergelijken met wat de Islam zou willen doen of aan het proberen te doen is?
Oud 23 november 2021, 07:55   #30
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch zijn er velen die de Islam juist als een groot en gevaarlijk probleem zien.

Dat er mensen zijn die dat willen leven en beleven zoals het in hun grote boek geschreven staat of het hen opgedragen is geworden, het zij zo.

Die Adolf waar u naar verwees zijn doel was de wereld veroveren en zou je dat niet wat kunnen vergelijken met wat de Islam zou willen doen of aan het proberen te doen is?
Wat staat er juist in het boek geschreven?
De meningen daarover lopen nogal uiteen.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 08:38   #31
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het westen is het probleem dat in andermans huis drong voor grondstoffen en propagandatechnieken a la,Hitler toepasten.
De islam is niet het probleem, maar de oplossing.

In christenen hun boeken staat geschreven over het antichrist systeem, in die van islamieten het dajjalsysteem. Tomato tomata.
Wij hebben 1 gemeenschappelijke vijand en dat is de duivel en al diens minions.
Oud 23 november 2021, 10:55   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat staat er juist in het boek geschreven?
De meningen daarover lopen nogal uiteen.
De meningen lopen daarover inderdaad nogal zwaar uiteen.

Nu op dat vlak zou je bijna alle boeken over dezelfde kam kunnen scheren in de zin van: welke is de originele juiste tekst?

Ik heb hier zo bijvoorbeeld een "Koran boek" staan 'De Koran leesbaar gemaakt voor de Islam-ontdekker'

Bij het lezen kan je u dan gaan afvragen: kloppen die teksten wel, zijn dat de juiste????

Zelfde met de Bijbel.

Zelfde met de kwatrijnen van éne zekere Nostradamus.

Het is maar wat mensen willen geloven?

"In den beginne was er niets en dat is uiteindelijk ook nog ontploft?"

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 november 2021 om 10:56.
Oud 26 november 2021, 17:29   #33
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het westen is het probleem dat in andermans huis drong voor grondstoffen en propagandatechnieken a la,Hitler toepasten.

In christenen hun boeken staat geschreven over het antichrist systeem, in die van islamieten het dajjalsysteem. Tomato tomata.
De islamieten zijn het groot probleem. Als ze allemaal terug vertrekken naar het land van herkomst, is het hier terug leefbaar.

Maar dat mogen we wslk niet schrijven.
Oud 26 november 2021, 17:31   #34
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...edgdhp&pc=U531

Loekasjenko vraagt aan Duitsland om 2000 vluchtelingen binnen te laten.

Duitsland mag nu niet plooien, reeds honderden vluchtelingen keerden terug naar hun land.
Zij hebben begrepen dat ze gekloot zijn door mensensmokkelaars.
Oud 26 november 2021, 17:41   #35
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De islamieten zijn het groot probleem. Als ze allemaal terug vertrekken naar het land van herkomst, is het hier terug leefbaar.

Maar dat mogen we wslk niet schrijven.
Maar de democratie gaat altijd naar daar om de welvaart te roven na regime changes.
De oorzaak van deze migratie golf is het buitenlands beleid van Europa die haar eigen grenzen open bombardeerde in Libië.
Zou me niets verbazen moest de EU dat moedwillig gedaan hebben om een handeltje in mensensmokkel op te zetten. Die politici zijn echt zo.
Oud 26 november 2021, 17:43   #36
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar de democratie gaat altijd naar daar om de welvaart te roven na regime changes.
De oorzaak van deze migratie golf is het buitenlands beleid van Europa die haar eigen grenzen open bombardeerde in Libië.
Zou me niets verbazen moest de EU dat moedwillig gedaan hebben om een handeltje in mensensmokkel op te zetten. Die politici zijn echt zo.
De oorzaak interesseert me geen reet.
Wij hebben hier geen nood aan Islamitisch gespuis.
Oud 26 november 2021, 17:44   #37
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De oorzaak interesseert me geen reet.
Wij hebben hier geen nood aan Islamitisch gespuis.
Onze vorige generatie had meer respect voor haar bevrijders hoor.
De wereld heeft geen nood aan eugenetische globalisten.
De Europeaan zal naar ballingschap geleid worden omdat die enkel aan symptoombestrijding doet en nooit de oorzaak durft aanwijzen.
White supremacy...
Oud 27 november 2021, 00:28   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

In deze sta ik dan toch maar aan de kant van de duivel mijn beste. Ik weet niet wat die imam u allemaal heeft wijsgemaakt, maar ge weet toch dat die gasten mogen liegen om brave zielen als u over de streep te trekken.

De god is nen toffen hoor met zijn andere kaak en toestanden, maar zo zit ik niet in mekaar. als ge mij op mijn kaak mept, trap ik u in de ballen en krijgt ge stoempen op uwe kop zo veel ge goesting hebt of tot ge niet meer beweegt.

Karel Martel stijl zeg maar, de enige taal die ze verstaan overigens.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2021, 07:31   #39
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onze vorige generatie had meer respect voor haar bevrijders hoor.
De wereld heeft geen nood aan eugenetische globalisten.
De Europeaan zal naar ballingschap geleid worden omdat die enkel aan symptoombestrijding doet en nooit de oorzaak durft aanwijzen.
White supremacy...
Het gepeupel doet het wel hoor.
Het zijn de machtshebbers die zichzelf zoveel regeltjes opgelegd hebben, dat ze geen kant meer uitkunnen.

Mss tijd voor een volksopstand.
Oud 27 november 2021, 08:07   #40
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...edgdhp&pc=U531

Loekasjenko vraagt aan Duitsland om 2000 vluchtelingen binnen te laten.

Duitsland mag nu niet plooien, reeds honderden vluchtelingen keerden terug naar hun land.
Zij hebben begrepen dat ze gekloot zijn door mensensmokkelaars.
De nieuwe Duitse regering zal eerder vragen of Loekasjenko er geen 20.000 heeft.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be