![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besmettingen zijn op 1 maand tijd X 5 Van 293 op 18 Okt naar bijna 1700 op 16 November. Overlijdens op 2 weken tijd verdubbeld. Van 5 op 7.11 naar kleine 10 op 17 november. Over IC en ziekenhuis opnames kan ik niks weervinden. https://www.worldometers.info/corona...ntry/portugal/ Ter info:in het ongevaccineerde Bulgarije dalen alle cijfers spectaculair. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 november 2021 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw berichtje spreekt eerst over 'speeksel', dan maakt u daarna mbt WVL een grapje over.
Mijn reactie beperkt zich tot het eerste deel, waaruit blijkt dat u er ook van uit gaat dat besmetting voornamelijk gebeurt via droplets. Ge weet ook dat dat betwist wordt, he. Indien aerosolen de voornaamste oorzaak is van besmetting, dan helpt afstand houden en het dragen van een gewoon masker niet significant, maar zou bovendien ook veel meer mensen zich vragen stellen over het gevoerde beleid. Maar de grap met de West-Vlamingen vind ik - ook wel flauw, maar dat is iedereen zijn eigen smaak.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 17 november 2021 om 09:38. |
![]() |
![]() |