![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jorge schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je houding is inderdaad onvoorwaardelijk anti-amerikaans, anti-westers, pro-arabisch, pro-islamitisch, pro-irakees, noem maar op. Erg dat je dat zelf niet merkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() erg dat je mijn posts niet snapt. Nu ja, erg. Ik kan het mij ook niet aantrekken.
Anti-Amerikanisme is lachwekkend en ik heb geen enkele affiniteit met de Arabische wereld, Irak of de Islam waardoor ik mij zou opstellen als een vurig voorstander ervan (hoe kan ik voorstander zijn van een land?). |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je je eigen posts niet snapt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bovendien krijg je dan toestanden zoals in Oost Timor of Ambon of New Guinea. In Oost Timor gebeurde het afslachten van de burgerbevolking onder het goedkeurend oog van corrupte militairen die soms zelfs meehielpen. In Amdon waren er ook religieuze onlusten. In New Guinea, streven ze ook naar onafhankelijkheid, die hebben bevolking heeft misschien meer affectie met de Australische aboriginals dan met de Indonesiërs. Ook daar hebben die corrupte militairen lelijk huis gehouden. Op plaatsen waar veel buitenlanders komen, verloopt alles iets correcter.
![]() |