![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Wat ik erg irritant vind is dat veel rokers (niet allemaal natuurlijk) viezerikken zijn en overal hun sigarettenpeuken op de grond uitdoven en gewoon laten liggen. Overal waar je komt ligt het gewoon vol met zulke vieze troep.
En heb ik al gezegd dat roken DE verslavenste legale drugs is en dat de tabaks-industrie ze zelfs zo verslavend mogelijk te maakt? Ik heb het niet zo voor sigaretten dat kun je wel zien. Zeker niet als ik opmerk hoe rokers in mijn kennissenkring hun leven gedomineerd wordt door de sigaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zodra men ziet hoe groot uw omzet is zullen er volgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In uw handtekening maakt u duidelijk een verwijzing naar uw links gedachtegoed, de linkerzijde stelt het algemeen belang toch voor het individueel belang? Dus het belang van 70 % niet-rokers is toch zo veel belangrijker dan het meest nutteloze pleziertje aller tijden van 30 % rokers?
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Ierse horeca is geschrokken, nu de eerste cijfers over het rookverbod in de horeca bekend zijn gemaakt. Vooral de kleine familiebedrijven leveren veel omzet in door de maatregel. De omzetvermindering loopt op tot 40 procent. bron: http://www.funlog.nl/comments.php?id=246_0_1_0_C10 - http://www.planet.nl/planet/show/id=...8916/sc=aa88b1 Als uw bewering overigens correct zou zijn, waarom zou een dergelijk verbod dan verplicht dienen te worden? De ondernemer die zijn café rookvrij maakt, wordt toch op slag rijk zeker?! Citaat:
Of zoals we bergbeklimmers moeten behoeden voor ongelukken door ze te verbieden om te gaan bergbeklimmen. Citaat:
Wat al dan niet nutteloos is, is een louter subjectief en arbitrair gegeven. Ik stel voor dat we radio, televisie, Cola, sterke drank, topsport, ... en duizend-en-één andere dingen ook maar ineens verbieden. Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||||
![]() |
![]() |