![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betekent het vertrek van Duitse bondskanselier Angela Merkel voor Europa (en dus voor ons)? Weer die Duitsers die de 'boel' op stelten weten te zetten?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als onze politieke leiders zulke shows opvoeren, willen ze daarmee iets op grote schaal zeggen. Het level van hun duistere werken is ongezien in alle tijdperken.
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het meer voor Graaf Von Bismarck, die heeft ook veel gedaan voor de kleine man.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, "wir schaffen das" was er iets teveel aan.
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werk aan de winkel? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Economisch gezien heeft Duitsland het onder Merkel goed gedaan. Haar probleem was zoals de meeste landen in Europa, vergrijzing van de bevolking. Onze economie kan onmogelijk nog draaien op alleen autochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkel heeft Europa geen goed gedaan. Ik begrijp niet dat politici haar prijzen. Ze heeft gans Europa moedwillig in de vernietiging gereden. Ook de NVa had beter aan de kant van Polen gestaan dan Duitsland. Wanneer gaan westerlingen doorhebben dat collaboreren met Duitsland en haar derde rijk/globalisme alleen maar de dood en verderf brengt? Hoe lomp kan men zijn zich 3x aan dezelfde steen te stoempen. ![]()
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 11 december 2021 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe Duitse regering heeft net als in België en Vlaanderen het parlement uitgeschakeld met een zwijgakkoord. Parlementsleden van de meerderheidspartijen mogen niets doen dat niet eerst is goedgekeurd, ook niet over onderwerpen die niet in het regeerakkoord staan. Maar het mag niet geweten zijn. Niet doorvertellen dus.
![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 13 december 2021 om 07:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Column Frits Bosch: Angela Merkel was een ramp voor Europa
Ziet Frits Bosch dat fout of klopt het wat hij weet te vertellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Krampus gezien als de helper van de Sint???
![]()
![]() |
![]() |