![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld van een goede titel is die ivm het Hanna Arendt Instituut. Titels waarin men zijn inschatting van een gebeurtenis al insteekt zijn eigenlijk te mijden.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een forum dient toch vooral om de eigen mening omtrent, in dit geval, politieke dingen naar voor te brengen ? Waarom zou een titel de persoonlijke mening van de draadstarter omtrent een onderwerp niet mogen weergeven. Het is een belangrijk onderdeel van de jus die dit forum redt van de saaiheid.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 december 2021 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 1 december 2021 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genre 'Parlementslid ... bekritiseert regering omwille van beslissing ...'. En dan kan je in het eigenlijke bericht zeggen hoe dat volgens jou te interpreteren valt, bvb in het licht van onafhankelijkheid. Jij bent puberaal en steekt die lezing in een subjectieve titel.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij dwingen mijn tegenstrevers om te beginnen schelden die aldus hun geloofwaardigheid verliezen. QED. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 december 2021 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zo wenigzeggend als bijvoorbeeld "minister X heeft het spek aan zijn kloten", maar wel "minister X houdt deze en gene vzw de hand boven het hoofd, maar hij zal het spek aan zijn kloten krijgen". (noot: misschien in de titel van een draad mijn liederlijke volkse taal wat bijschaven ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, doet ermee wat ge wilt hé. Ik lees ook alleen maar wat ik wil, afhankelijk van mijn tijd en goesting.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben geen bevelen van de Belgicisten meer nodig . Het leven zal mooi zijn in een onafhankelijk Vlaanderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal ik je meer lezen. En meer kunnen reageren, en samen lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zijn posts zijn waardeloos en tijdverlies. Vandaar dat hij sinds enkele weken op mijn negeerlijst staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook deze: Wie aan Belgie raakt, mij raakt. En deze: Separatisten zullen branden in de hel. Allee, als het Vlaamse zijn, als het Belgische zijn dan is het goed. Was een beetje een grapjas, Jezeke.
![]() |
![]() |