![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jambon had inderdaad moeten laten zien dat Vlaanderen autonoom kon beslissen over maatregelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Contactbubbel van 5 personen...
En dan blijven mensen hier beweren dat dit niet totalitair is. Wat is dan wel de gepaste benaming voor een overheid die zich gaat bemoeien met wie ik thuis, in mijn privéwoonst uitnodig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom eigenlijk het arbitraire getal vijf?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de mensen uit te lachen hé.
Ze testen blijkbaar gewoon wat voor absurde maatregelen de bevolking blijft slikken. Het verbaast me dat ze als sluitingsuur voor de horeca niet 20u17 ofzo kiezen. Gewoon... voor de lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Vlaanderen wél kan is dan strengere maatregelen hanteren dat welke de federale regering opgelegd heeft... Kortom ,ze moeten minstens mee in de pas lopen die de federale regering aan geeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Zielig.
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Nu is het al de schuld van een tegenstander dat je zelf voor een bepaald beleid kiest. Niemand verplicht Vivaldi om dat advies te volgen.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Dat zei hij ook niet he. Hij wees er gewoon op dat Jambon het zijn politieke tegenstrevers wel erg gemakkelijk maakt.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan enkel hopen dat enkele van onze excellenties hun verstand gebruiken en de kinderen op school gerust laten, en de horeca sector niet weer in de afgrond duwt. Massa samenkomsten tijdelijk verbieden, is wellicht rationeel. We moeten niet flauw doen : het sportpaleis vullen met 50.000 man is grotesk in de huidige situatie. Maar hysterie over cafe sluitingen om 20 u en burgers terug ophokplicht geven zoals kiekens met een maximum van 5 is volkomen van de pot gerukt. 90% van de bevolking moet niet boeten omdat 10% anti-vaxxers naast de pot wil blijven pissen en daar nog trots op is ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij hebben ze niet meer hoor Panda. Ik volg gewoon uw advies. Als ik vind dat dat er te weinig ontspanning is ga ik niet ergens aan de toog hangen, Ik betaal voor mijn sportieve activiteiten. Ik bestel gewoon een paar flessen champagne en ik wordt niet buitengezet. Uw advies van destijds heeft veel van zijn grandeur kwijtgespeeld. Is het er nog plezant? Zijn ze al opgeslagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, excuseer, ik zal het nooit meer doen, jou zo kietelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij, tenminste, leest en volgt de draad. Hopelijk laat je in een volgende post jouw gedacht weten omtrent de partijen die zichzelf rijkelijk blijven belonen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad gaat niet over corona of maatregelen.
De draad gaat over de federale meerderheidspartijen die de kans lieten liggen om te besparen in subsidies van hun partijfinanciering. Wie dat niet schandalig vindt, is een politieke klootzak.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moesten er minder dan 6 zijn en mochten er meer dan 4 zijn.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 3 december 2021 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is net wat ik bedoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Maar politiek incapabele jan mocht zijn kar keren nog geen volle week na zijn blunder. En nu slingert jan en zijn fans plots naar veel strengere maatregelen. Laten wij niet vergeten dat het vooral N-VA was die begin september voor versoepelingen van de coronamaatregelen pleitte. Wever deed zelfs patethisch en sprak erover dat het supergevaccineerde Vlaanderen gegijzeld werd door de niet gevaccineerde Brusselaars en Walen. https://www.mediplanet.be/nl/content...GUoPum7fkvccax Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou pas indruk maken ! Daar haal je zeker de frontpagina van alle gazetten mee. Maar ja, het is plezanter om zelf mee voort te schransen & ondertussen de matigheid te prediken hee ? ![]() Eigenlijk vergelijkbaar met PVDA hun attitude...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 december 2021 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |