![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat toont aan dat het een zuiver machtsinstituut is, om het volk te domineren en controleren en dat zijzelf boven alle moraal zweven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wauw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons in Nederland kun je in theorie je foetus laten aborteren tot de 24ste maand. Dat is toch bizar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De keuze van de vrouw controleren is terug naar de middelleeuwen.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speelt geen enkele rol in de afweging. Voor alle duidelijkheid : ook de leverancier van het kwakje heeft hierin nul komma nul te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet elke man is een mangina die niets over zijn kwakje te zeggen wil hebben.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de huilebalken op dit forum die moord en brand schreeuwen voor een onnozel cst vinden dat uiteraard uitstekend. Typisch voorbeeld van fascisme: er is vrijheid van meningsuiting voor de fascistische geloofsgenoten, maar niet voor de niet-fascisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelf heb ik ook een onprettig gevoel bij abortus maar dat is een patriarchale reflex. Een man kan/mag gehoord worden maar kan in deze geen beslissingsrecht hebben. Het laatste woord is aan de vrouw.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "My Body, My Choice" geldt m.i. zowél voor vrouwen als voor mannen.
Vrouwen hebben het alléénrecht te beslissen over 'abortus' of 'geen abortus', altijd en overal. Mannen kunnen eveneens als énige beslissen over wat met hun eigen lichaam kan en mag gebeuren. (Dat geldt trouwens ook voor vaccinaties.) Als ik nu tot 'fascist' word 'gepromoveerd', kan het mij geen zak meer schelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans ben je daar in andere omstandigheden wel veel losser over, als het betreft andere grondrechten te beknotten voor het indirect overleven van "derden".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abortus is voor o.a. extreme katholieke moord met voorbedachte rade !! In Polen wilden sommige zelfs een totaal verbod op abortus , en dat is totaal waanzinnig !! Incest , (kinder)verkrachting: ik kan heel goed begrijpen waarom zulke vrouwen voor abortus kiezen !! Destijds had ik zelfs met Amerikaanse gelovigen een discussie hierover !! Die waren zelfs van mening dat dat kind tot genezing kon bijdrage aan de moeder !! Ze vonden wel dat de pa moest gestraft worden , maar nadien bij de opvoeding van het kind betrekken !! Koekoek gewoonweg !! Ziekelijke wacko's !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik persoonlijk in theorie toch een paar maanden overdreven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bestendigt alleen maar mijn opinie: als zij vindt dat het kindje houden erger is dan dat drama, dan is dat haar recht. Maar daar gaat het eigenlijk niet om. Het gaat over Polen, dat zich ingeschreven heeft in de politieke unie, met alle individuele rechten inbegrepen, maar zich daar nu niet aan houdt. Ondertussen maken ze wel lekker gebruik van de voordelen van de unie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zuchtsauen. Een woord dat ik een nazi-minister zou kunnen horen zeggen tijdens meer informele meetings.
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 december 2021 om 17:32. |
![]() |
![]() |