![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/ruim-z...land~ad8710a6/
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het voorste spuwde een besmette een fluim weg, recht in de ventilatie van het vliegtuig dat er achter vloog?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 december 2021 om 21:27. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Gaan we dat in de toekomst iedere keer doen als er weer een potentieel gevaarlijke variant opduikt? Hoe lang gaan we nog verblind zot blijven doen? Had je dit 2 jaar geleden verteld iedereen had u in uw gezicht uitgelachen. En terecht, want toen bleef de zottigheid nog onderhuids, nu is het het nieuwe normaal geworden. Hopelijk ontwaken we hier nog uit. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik val in herhaling, maar als ik iets geleerd heb het voorbije 1,5 jaar dan is het hoe snel een bevolking bezeten kan worden door een discours dat met haken en ogen aan elkaar hangt. Zolang de bevolking maar angstig genoeg is krijg je alles gedaan. Het illustreert voor mij nu ook in de praktijk hoe zaken als het nazisme of stalinisme konden ontstaan en overleven. Ik had er uiteraard al veel over gelezen (ik vind het uiterst boeiende fenomenen) maar om het zelf effectief mee te maken is toch nog een tikkeltje interessanter. Ik ben vooral benieuwd hoe we hier gaan uitgeraken. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik viel achterover dat ik blijkbaar bij de weinigen was die besefte dat dat enkel maar verkeerd kon gaan. Dat was nochtans eenvoudig, je zag zo van ver afkomen wat er nu voor de boeg was. Mijn hoop was nog: hij is veel te laat. Het is eigenlijk al helemaal uitgewoekerd. Dat was de enige hoop, dat het eigenlijk achter de rug al was. Als dat het geval niet was, zaten we enorm in nesten. Maar ik kon niet begrijpen dat er maar weinig mensen zo een eenvoudige evidentie konden zien. Ik ga er nu dus van uit dat mijn medemensen ONGELOFELIJK GROTE DOMKOPPEN ZIJN, die geen 10 minuten logisch en analytisch kunnen nadenken. Maar ik snap niet hoe dat komt. Het gaat er bij mij niet in dat men aan zo een grote groep mensen, met diploma's, die normaal gezien kunnen rekenen en nadenken in een zeker vakgebied zo een gigantische zever kon wijsmaken zonder dat die zagen wat er op hen afkwam. Maar ja, zoals je zegt, de geschiedenis illustreerde dat. Maar ik ging ervan uit dat dat kwam omdat destijds, het gros van de bevolking totaal geen scholing had. Dat 95% van de mensen totaal niet in staat was om wetenschappelijk en wat logisch na te denken. En dat zoiets nu anders was. Blijkbaar niet. Blijkbaar zit het parlement vol met onnozele hansworsten die niet kunnen nadenken. Blijkbaar zitten de meeste burgers vol met stront in hun kop, en heeft scholing daar niks aan veranderd. Wij lijken nog altijd even idioot te zijn dan toen we dachten dat we jonge vrouwen moesten opofferen aan een of andere rare godheid om volgend jaar een goeie oogst te hebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 december 2021 om 06:24. |
|
|
|
|