![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=3528 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sorry, dat zou zelfs bij een Laurel en Hardy film gecensureerd worden omdat er anders doden vallen van het lachen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 7 december 2021 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je eens voor dat men die aan zorgverleners zou gegeven hebben en het kwam in de pers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Komaan zeg.... Neen, ik vrees dat het doekje voor een slagaderlijke bloederige dwaling was de mondmaskers te vernietigen. Net als mijn flees-jacket kunnen mondmasker niet "slecht" worden. Sorry.
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.domusmedica.be/richtlijn...s-nog-gebruikt Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat onze beleidsmensen niet naief zijn he
![]() Ik denk dat als de "overheid" opgelicht wordt, dat niet wil zeggen dat onze beleidsmensen "opgelicht" zijn, in tegendeel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij wél?
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkman : 7 december 2021 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Agusta helicopters waren ook een oplichting.
Opgelicht met geld onder tafel.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het heeft wel een voordeel. In het begin, als het nog proper is, komen mijn collega's dichterbij, maar mijn masker werkt goed. Als het hoe langer hoe degoutanter is, werkt het minder goed, maar blijven mijn collega's hoe langer hoe verder van mij, met een blik van afschuw. Dus heb ik op die manier een betere bescherming he. Ik verander het als ik 's avonds te hard moet trekken en het zeer doet om het van mijn gezicht af te halen want het plakt teveel. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 december 2021 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een deel was 'vervallen'. Een deel ook niet. Ze werden allemaal vernietigd want er was plaats nodig (rechtstreeks of onrechtstreeks voor vluchtelingen). En als ik me niet vergis waren het de gewone stoffen medische wegwerpmaskertje die 'vervallen' waren in tegenstelling tot de FFP2 die nog goed waren. Alles werd vernietigd.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 8 december 2021 om 06:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, je hebt gelijk. Ze hebben dan maar kankerverwekkende maskers uitgedeeld aan de brede bevolking.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2!
![]() |