![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft hij gelijk? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
Ander antwoord. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen menstrueren ongeveer 40j van hun leven met al de ongemakken en de pijn die dat met zich meebrengt. Vrouwen dragen hun kinderen 9 maanden in hun buik en daarna komt nog de bevalling. Over de bevalling gesproken; het is slechts de laatste 25-30j dat vrouwen pijnstilling (epidurale prik) krijgen. Zelf heb ik mijn bevallingen 'gedaan' zoals onze moeders/ grootmoeders en overgrootmoeders. Mijn laatste bevalling was een stuitbevalling touwens. Niks pijnstilling en ook geen keizersnede zoals nu bijna altijd het geval is. Kom maar op Heren: en durf nogmaals te zeggen dat vrouwen het zwakke geslacht zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vrouwen zijn altijd sterker geweest dat mannen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou het mentaal zijn? Alhoewel ik geen weet heb van mannen die bij een stomme film emo zitten te bleiten. ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds op het antwoord van Fred.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het enige! Vrouwen zijn veel sterker dan mannen in die zin dat vrouwen : - menstrueren, zowat 40 jaar wat vaak gepaard gaat met veel ongemak en pijn. - de zwangerschap moeten doorstaan; met misselijkheid, overgeven enz -moeten bevallen Verder zijn er veel alleenstaande moeders die minstens 18 jaar alleen voor hun kind moeten zorgen omdat de "sterke" mannen het niet aankunnen! Dus ja: de vrouwen zijn sterker! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() https://media1.gmgroup.be/01/50/22/52.jpeg ![]() En ga zo maar door. ![]() Vrouwen wie begrijpt ze? ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zijn er vrouwen die je ondertussen maar al te goed begrijpen.
Mannen ook, trouwens. Ja, er zijn nog heel wat mannen die "echte" vrouwen niet willen begrijpen. Meestal omdat ze niet aan hun verwachtingen voldoen. Liever een slaafse geïmporteerde dienstmeid. Ik begrijp dat wel hoor. Elk z'n meug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad het valt ons hier wel op dat jij heel goed met dames kan omgaan, je gebruikt ongeveer dezelfde taal. ![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 8 december 2021 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt hij nu echt dat ze op zijn looks afkomen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Op zijn looks weet ik niet maar ik zou zijn ex toch wel doen hoor.
![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn vrouwen die goed met homo's kunnen omgaan. Daar ben ik pertinent zeker van. Omdat ze zich veiliger voelen bij homo's. De homo's zijn niet noodzakelijk vragende partij. Laatst gewijzigd door Rudy : 8 december 2021 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Mannen komen nu eenmaal van venus en vrouwen van Mars, en nee ik vergis me niet in deze uitspraak. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 8 december 2021 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Rudy, ben jij woke? ![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 8 december 2021 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Een minstens even belangrijke reden is dat vrouwen zich niet bedreigd voelen door homo's. Er is geen seksuele spanning, er is geen haantjesgedrag onder de homo's onderling t.o.v. de vrouw in kwestie enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Vrouwen zijn op fysiek vlak gemiddeld kleiner, zwakker en trager. Dat is geen verwijt maar een simpel feit. Het feit dat vrouwen menstrueren en kinderen kunnen baren... en dan ? Dan ben je "sterker" ? Ik sla vrouwen op behoorlijk wat vlakken hoger aan dan mannen, maar op fysiek vlak spreken de feiten voor zich. |
|
![]() |
![]() |