![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan dat artikel van HLN niet lezen maar ik vraag mij af hoe ze tot hun lijstje zijn gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide tegelijk. Overduidelijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het belangrijkste percentage wordt al helemaal weggelaten: in meer dan 90% is gewoonweg niet geweten waar of wanneer men besmet is. Maw de experts maar adviezen geven en politici maatregelen nemen op basis van ... zo goed als geen informatie ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik de kranten mag geloven, dan gaan die kinderen in de 'afkoelingsweek' met hun ouders op vakantie. De reissector strooit met goedkope last-minutes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me logisch. Wel deze kanttekening: als iemand op het werk besmet raakt, en daardoor zijn 2 gezinsleden besmet, dan is de echte oorzaak de besmetting op het werk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort halve zolen overwegingen waar men een procede in gang zet en arbitrair stopt als het U uitkomt is ook het soort redenering dat laat besluiten dat we kinderen school moeten ontzeggen om bedden op IC vrij te maken. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 december 2021 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook de reden waarom men idioot bezig is met indirecte "bronnen van verspreiding" te beschouwen, terwijl het strikt enige dat van tel is, de besmettingen van bejaarden zijn. Dat is zowel voor die mensen, als voor de ziekenhuizen, het enige probleem dat er is. Vooral sinds er vaccins zijn, heeft de actieve bevolking zo goed als geen zwaar probleem meer met corona. Dat er daar besmettingen gebeuren is geen probleem, vooral omdat die besmettingen nadien immuniseringen zijn. De tijden dat het "hard waait" moeten bejaarden zorgen dat ze niet besmet worden en da's al. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 december 2021 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dit kleine offer kan de jeugd terug gaan "feesten"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet nog ergens een partij Zyklon B staan zodat ge uw untermenschen snel kunt afmaken. Bij belangstelling van uwentwege stuur ik u het adres door.
PS. U bewijst de staat een dienst, miljoenen eurokes minder pensioen uit te betalen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Serieus nu, men doet alsof de maatschappij ergens gedwongen zou zijn om die mensen op alle mogelijke manieren van hun middelen te voorzien. Dat is zever he. Als je geen middelen hebt om te overleven, ga je dood, en ambeteer je de anderen niet zou ik denken. Zijn er nu toevallig anderen die U willen en kunnen helpen, dan is dat heel lief. Maar om daar nu een dwang van te maken is erover. |
|
![]() |
![]() |