![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rood moet sowieso wachten op groen, en blauw heeft voorrang op groen. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 december 2021 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in het buitenland is de enige oplossing dat eentje van de drie teken geeft dat hij/zij wel kan wachten. Ik google ff op de Deutsche Fahrschule met tekeninkjes... ![]() https://www.frag-den-fahrlehrer.de/2...r-darf-fahren/ Laatst gewijzigd door Micele : 11 december 2021 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan toch niet op elk petieterig kruispunt in woongebied verkeersborden zetten, zelfs in dorpen.
Tenzij men een handel heeft in verkeersborden, die zal voor "dat idee" zijn. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 11 december 2021 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() dubbel
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 december 2021 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben ‘groen’ en ik zie het wel als rood of blauw over zijn toeren is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die zware oranje en mijn remmen zijn niet zo goed.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 11 december 2021 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Groen moet rood doorlaten als die van rechts komt, dus vertraagt. Rood moet blauw normaal doorlaten, maar gezien de situatie kan dit niet. Blauw moet hier eigenlijk zijn voorrang best afstaan aan rood anders staat iedereen stil. Nu als ik in zo'n situatie kom dan stop ik altijd en dim ik naar de anderen, omdat ik het zo'n domme situatie vind en zo is ze het snelst opgelost en gaat het verkeer voor iedereen het vlotst. Kan mij geen reet bommen dat ik 5 seconden mis. Het is niet dat ik 5 seconden minder leef. Edit - Samengevat: Als ik blauw ben, dan wacht ik op groen, als groen rood doorlaat, laat ik rood EN groen door. Als ik groen ben vertraag ik voor rood, als rood teken doet dat ik doormag, rijd ik door. Als ik rood ben vertraag ik voor blauw, en doe ik teken naar rood dat die doormag. Het is anders veel te ingewikkeld. Edit: Als blauw uitstapt en van zijn tak maakt is hij sowieso in fout, want is hij een aggressief verwijfd stuk stront met een micropenis.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 12 december 2021 om 01:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook wat hij werkelijk gedaan zou hebben als ik gestopt was. Misschien tegen mijn auto shotten, of gewoon schelden of beginnen duwen. Als je zo'n gedrag vertoont, kan het toch niet anders dan dat daar vanalles onder zit. En dat hij ongelijk heeft maakt het nog erger. Mijn eerste instinct was ook dat hij geen voorrang op mij (groen) kan hebben omdat hij 1) van links komt en 2) afslaat terwijl ik rechtdoor moet. Zelfs als ik (groen) rechts had moeten afslaan, heb ik voorrang op blauw omdat ik dichter bij de rijrichting ben dan hem.
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Groen moet voorrang verlenen aan rood, dus die staat in deze situatie te wachten op rood. Rood moet voorrang verlenen aan blauw, wat groen op blauw heeft speelt dus niet mee, want die moet voorrang verlenen aan rood. Dus, eerst blauw, ook al kruist die groen. Dan rood want voorrang op groen. Rest alleen nog groen die geen last meer heeft van niemand. Beleefdheidsoplossingen wanneer niet noodzakelijk raad ik altijd af. Ze maken de situatie niet duidelijker en je dwingt een ander er mee om een voorrang te nemen die hij niet heeft. Wat als het misloopt in zijn nadeel is.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maneuver? Kan men zo noemen maar wettelijk valt het onder richtingsverandering Art 19 en niet Art 12.4 (arrest HvC) Blauw wil dus een richtingverandering doen naar links volgens Artikel 19.3 Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 12 december 2021 om 12:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rood moet op zijn beurt weer wachten tot blauw doorrijdt want voor rood komt blauw van rechts. Blauw moet in principe voorrang geven aan groen want groen rijdt rechtdoor en blauw draait af MAAR groen moet in eerste instantie wachten op rood. Dus eerst blauw, dan rood, dan groen. Overigens, als je op een kruispunt staat en je komt er met de regels niet uit geldt de regel van hoffelijkheid. Bv. een kruispunt van 2 straten en uit elke straat komt iemand die rechtdoor wil. Dan geldt de regel van hoffelijkheid.
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als rood groen doorwinkt niet, dan rijdt groen gewoon verder ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 12 december 2021 om 13:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Nederland is de regel dan dat de persoon die rechtdoor rijdt, voorrang heeft op wie moet afslaan. Wikipedia meldt daaronder dat het in België hetzelfde is
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kun je volgens mij alleen maar oplossen met handgebaren
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(indien niet had ik graag dat land geweten waar het niet zo is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 december 2021 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens terzijde: afslaan is een richtingverandering (art 19), geen maneouver.
Laatst gewijzigd door Micele : 13 december 2021 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt er voor mij iemand van rechts: die geef ik voorrang. ZELFS als die op zijn beurt moet wachten voor iemand die voor hem van rechts komt. En zo verder propagerend. De eerste die zo door rijdt, is de laatste in die rij. In uw situatie dus 1) blauw, 2) rood, 3) groen. Je zou het kunnen verwoorden als "de MEEST rechtse heeft voorrang". De laatste in het rijtje van gezichtspunt. Dus de volgorde die CLAESSENS Joris gaf. Totaal los van maneuvres inclusief stoppen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |