![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er mogen signalen gegeven worden. En die moeten niet altijd één-één-duidig zijn. In de zin van: soms is een dubbele bodem wel eens interessant.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke soort muizen?
Je hebt muizen die je moet pakken met de handpalm naar beneden, en die je moet pakken met de handpalm naar boven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs zo'n oude zak als ik, weet dat één van die kleurkes van de regenboog symbool staat voor die categorie; afijn alle kleurkes, allemaal samen, dat is het idee.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds de wokes de regenboogvlag hebben ingepalmd hoeft het voor mij ook niet meer.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het gebruik van meerdere verven bij het schilderen van oversteekpaden is verspilling en nog schadelijker voor de leefomgeving. Citaat:
Waarom werd het komende vastenavondgebeuren te Aalst afgelast? Met Edingse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik jou alle dagen middels 'signalen' zou duidelijk maken dat het maar goed is dat ook vrouwen stemrecht hebben, dan gaat het niet lang duren alvorens jij mij daarover aanspreekt en (al dan niet na een voenk op mijn neus) me vriendelijk vraagt te stoppen. Want, jij weet zelf ook wel dat het een goede zaak is. Dus, Travis: 'Stop daarme! Ik heb dat signaal niet nodig! I fucking know!' Met die zebrapaden is dat net hetzelfde. I fucking know. En 9/10 (als het er niet meer zijn) weten dat ook. Er dient hier geen signaal gegeven te worden.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die kleurenzebrapaden zeer goed.
Ze irriteren zowel de onnozele fundamentalistische moslims als de onnozele oerconservatieve extreem rechtsen. Eén pot nat. En D’Haese heeft zijn afkomst nog maar eens prijsgegeven. Wanneer gaat de NVA hem terugsturen naar zijn natuurlijk habitat, zijnde het VB?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel keer dat ik al op mijn tanden moeten bijten heb, wanneer er een schoonheid mij komt melden dat haar muis kapot is, ... dat wilde niet weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 december 2021 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boobies van de fallen Madonna gets my wote!
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wote? Is dat Woke met een spraakgebrek?
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The 12 wotes of Malta goes to Maddoz.
![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=Ou2vqAwNEW8
In dezelfde reeks https://www.youtube.com/watch?v=sL8ScaycE2I Laatst gewijzigd door Herr Flick : 23 december 2021 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het de homohaat van het VB ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 december 2021 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft het VB hier nu mee te maken ???
![]() |