![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=262400 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik heb héél veel problemen met een totalitaire reflex.
De niet-totalitaire staat is de normale en wenselijke gang van zaken.
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die verwijzing naar een draad van jezelf kan uiteraard weinig overtuigen. Herlees nog eens wat die Zuid-Afrikaanse expert stelt : "Het kan dus goed zijn dat we door het hoge aantal mensen dat covid heeft gehad beter beschermd zijn, dat dit robuuster is dan vaccinatie en ons simpelweg beter beschermt." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. We weten nog onvoldoende over omikron om dat risico te nemen 2. Ondertussen zijn er nog altijd de andere varianten en daar is bewezen dat de vaccins werken Ergo: het vaccin weigeren is uw kop in het zand steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maakt niet uit, zolang de Wappies maar weggewerkt/weggepest/geïncarcerneerd/of geëxtermineerd worden speelt dat weinig rol. Het is een resultaatsverbintenis, gericht op maximaal de 100% benaderen. De rest zijn technicalities. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem, geweld is pas een realistisch scenario als men de laatste harde kern van de Wappies manu militari uit de bossen gaat vangen en ze onder dwang vaccineren. Daarna mogen ze gerust terug in het bos gaan leven in hun Wappie groep in afwachting van de volgende collectieve hunting party om ze hun vierde, vijfde of zesde booster toe te dienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe laag kunt ge vallen... triestig.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die idiotie, wordt nu gepropagandeerd, met verkooppraatjes van vaccins die 98 en 99% effectief zijn bij alle leeftijden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar voorstander van maar dat gaan de politici niet durven want dan zijn ze verantwoordelijk als het misgaat. En dus beginnen ze maar de hele bevolking tegen elkaar op te zetten en zelfs de mensen die gevaccineerd zijn te pesten.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ie bij zijn buren aankloppen met die praat ie kreeg een lap op zijn smoel, een schup onder zijn kont, een deur op zijn rug, en daarna 10 jaar scheve blikken van de hele buurt. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals Joden zyklonb-weigeraars zijn...
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Waarom zou er een andere behandeling van niet gevaccineerden moeten zijn? Ik hoor vele mensen zeggen, dat het niet eerlijk is dat ze hetzelfde behandeld worden. Is de beloning in de zin van dat je niet meer dood gaat of ernstig ziek wordt niet genoeg?? Of is het zo omdat dit niet waar blijkt te zijn, dat jullie toch nog een compensatie willen om jullie vaccin inname te rechtvaardigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
De verdeel en heers taktiek. Het portret is al zo vaak geschilderd, maar toch zijn er zo velen die het niet herkennen. Dus laat hem z’n vitriool spuien. Hij overtuigt de ene na de andere fascisme-ontkenner dat vrijheidslievende gevaccineerden en niet-gevaccineerden moeten samenblijven en vechten tegen de extremisten. De force-vaxxeurs en de vax-verbieders zijn de vijand. (Van die laatsten zijn er geen, maar soit ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 december 2021 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |