![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Amai, 300!
Kijk eens naar boven! Een dooie mus! ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 17 december 2004 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() 2. Ik vind wat ik gehoord en gelezen over hun echt 'erover' en marginaal. Natuurlijk ben ik geen voorstander om de Vlaamse Beweging nog meer te verdelen, maar zij splitsen hemzelf. Probeer desnoods binnen het VB (omdat ze rechtser zijn dan de N-VA, niet omdat het VB marginaal is, ik voel het al komen) het ecologische thema aan te kaarten. Maar nee, een klein groepje oprichten dat zichzelfs eigenlijk belachelijk maakt als je hun webstek nog maar bekijkt. 3. Mijn papa heeft geen auto en zeker geen BMW, ik mag niet rijden want ik ben minderjarig en ik woon op het Zuid in Antwerpen. ![]() Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 17 december 2004 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
wij kozen ervoor om onafhankelijk te zijn van het blok, in tegenstelling tot zovelen.......maar omdat u "minderjaardig" bent zal ik u uw laagdunkende opmerking mbt onze webstek vergeven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 17 december 2004 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, als ik sommige moet geloven dan heeft niemand iets met het VB te maken. Waarom is de ene groep die "niets" met het VB te maken heeft marginaal terwijl een andere die "niets" met het Blok te maken heeft en dat niet zoveel meer leden telt niet marginaal. Je basseert je toch niet op uiterlijke kenmerken en afkomst van de mensen van Groen Rechts zeker om de marginaliteit van een organisatie te bepalen? Anderzijds je bent rechts voor iets natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 17 december 2004 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() het is een eekhoorn met bazooka
![]() Er mag al eens gelachen worden vinden wij , er lopen droogstoppels genoeg! wij zijn geen afscheuring, wij zijn een onafhankelijke aktiegroep. als u wil kan ik u een proefnummer bezorgen van ons blad , dan kan u objectief oordelen over de inhoud van ons project, en hoeft u zich niet te richten op wat u "hoorde" over ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() En zo is de Vlaamse Beweging weer herenigd.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() betogers vanuit het hele land en zelfs het buitenland, en dan nog maar op 300 komen? en dit in een stad met bijna een half miljoen inwoners? inderdaad, werkelijk een succes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het Europese karakter van de betoging wordt nog versterkt door het feit dat simultaan betoogd werd in steden als Valencia, Rome en Lyon. Eerder deze week hadden ook de Vlaams Belang Jongeren samen met de Lega Nord actie gevoerd in Straatsburg. Kortom, voor herhaling vatbaar! (Lees: indien de onderhandelingen met Syrië Israel, Marokko, Algerije... worden gestart. ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() het was zeker een mooie demo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() 500! (In Antwerpen alleen.)
Wat heb je nu te zeggen? ![]()
![]() |
#38 |
|
![]() Nog steeds een WERELDPRIMEUR!!!
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een gebrek aan politieke militantisme is trouwens een véél algemener, véél breder maatschappelijk verschijnsel. Niet alleen onze toch wel zwaar gestigmatiseerde en vervolgde Beweging lijdt daaronder. De Europese "inbreng" was trouwens veeleer van symbolisch belang.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 19 december 2004 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |