![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Dat klopt niet maar het Vlaams Blok heeft wel iets met varkensvlees als het om halal gaat. Misschien nog eens een zwanworst actie houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat het en niet alleen voor struisvogels een "heet" actueel binnenlands, zelfs EU probleem is misschien.....????
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 26 december 2021 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() - Oekraïne, misserie met ooit ingeweken Russen die nu er alles aan doen om Poetin voor hun kar te spannen. = oorlog de Krim, oorlog dreiging en Oekraïne binnenlandse rebellie met verjagen van de oorspronkelijke bewoners....droppen van Russische huurlingen die zich innestelen tot ......
-misserie met ooit ingeweken Russen in oud Oostblok landen die nu er alles aan doen om Poetin voor hun kar te spannen. = oorlog en op ander plaats oorlog dreiging en sabotage met binnenlandse rebellie met verjagen van de oorspronkelijke bewoners waarbij Rusland systematisch de landsgrenzen verlegt de landbouwers, herders plots hun prive gronden kwijt zijn of hun woning plots op Russische bodem staat!!!....droppen van Russische huurlingen die zich innestelen tot ...... - alle landen met .....stan, miserie door Turken die er tijdens het Ottomaanse rijk zijn gaan wonen en die die nu er alles aan doen om Erdogan voor hun kar te spannen. oorlog Armenië en binnenlandse rebellie en sabotage met verjagen van de oorspronkelijke bewoners....droppen van Turkse huurlingen die zich innestelen tot ...... Ze komen er wonen en nadien willen ze de macht overnemen en vooral behouden, hun wetten, regels en leefwijze word de regel via zware repressie !!!!! Gans de geschiedenis wereld wijd zo geweest!!!!!! Erdogan en zijn geloof groep via moskee + de strijdgroep grijze wolven moeien zich hier ook al !!!! nestelen zich in de politiek op aandringen van Erdogan.....Turkse huurlingen, internet trollen die zich innestelen tot ...... - Marokko. hoeveel eigendom hier zijn al bezit van de Marokkaanse charia banken en via moslim regel dus Marokkaans grondgebied!!!!Hoeveel macht word al bv in Brussel doorgedrukt door de Marokkaanse geloof groep....om hun wetten en normen hier regel te maken om onze rechtbanken enz. te beïnvloeden onze wetten en regels los te laten.. Wat gelijkstaat aan het lossen van onze levenswijze!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 december 2021 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat klopt er niet ?? Enne, het Vlaams Blok bestaat niet meer sinds 2004. En wat is trouwens het probleem met zwanworstjes ??
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om quota af te dwingen/eisen rekent men ze bij de allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 december 2021 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook enkele recente beslissingen in het kader van milieu/klimaat, leunen wat mij betreft niet echt aan bij wat ik zou omschrijven als een rechtse partij.
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NVDR een daadwerkelijke actie van Ridderke in één van zijn vorige levens. Ridderkes palmares zwalpt al jaren van extreem links naar rechts en omgekeerd. Wat mij betreft, Ridderke, ben je volkomen onbetrouwbaar en enkel uit op zelfverheerlijking door virtue signaling... Maar dat heb ik je in het verleden ook al gezegd nietwaar? Meermaals zelfs...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel verborgen kosten zijn er intussen? Onderwijs is er slechts één van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In sommige steden zitten ze met meer dan de helft. En vergeet niet, we hebben hier een aantal asielzoekers die, eens ze erkend zijn, gezinshereniging vragen. Hoe gaan we daar mee om? Ik denk dat onze maatschappij haar absorptievermogen bereikt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 1 op 5, vind u dat niet indrukwekkend , om op 80 jaar van 1 op 250 000 te komen?
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Bootjes die zich aandienen zoals het "Paard van Troje" gelijk terug laten varen vanwaar zij gekomen zijn? * Geen voordelen meer geven? Niet dat ik zo Waals gezind ben maar ik ben wel van mening dat men die mensen die door watersnood 'aangevallen' zijn eerder moet helpen dan al de dobberaars die zomaar lukraak komen aanvaren. Gelden die men nu richting Afrika en andere werelddelen stuurt zou men daar beter kunnen voor gebruiken. Ach, dan klinkt dat voor sommigen misschien weer als: "Eigen volk eerst?" p.s. Mentale problemen bij migranten: 'Het einde van hun zware route is helemaal niet wat ze verwacht hadden' Er staat hen dat ook niets of niemand in de weg om terug te varen?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 december 2021 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
________ Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 28 december 2021 om 03:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen het onderwijs gaat er op achteruit daar die hun enige doel is, alles naar eigen hand proberen te zetten. En dan durven ze sommige van 'onze' eigen mensen nog uitmaken als racisten zijnde. Dat zet je dan weer aan het denken in de zin van: "Wie zijn de racisten eigenlijk???" De tekst uit dit topic is terecht: stop met migranten te verwennen
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 december 2021 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja joh, rond het af op 30 % islamieten incl al de blanke meiden die nu door islam geassimileerd worden op een HOOG tempo. ik ben al oud en verloren, mijn leven is ahw voorbij, geen vrouw, geen kinderen, geen familie meer, dus ik kan alleen hopen dat de DOOD mij snel verlost uit het lijden en de eenzaamheid. voor mij is het leven al voobij, dus als je sterft dan laat je alles los, en dat is al gebeurd, Nu ben ik in een ander metafysisch Kwadrant beland dankzij Wieroe en ja hoor Allah bestaat echt en Allah is GrOOT hahha maar de Grote Moeder Kat is Groter en die baarde Allah. haha Ridderke, ben jij gelovig, Wat is Allah?? Vertel mij eerst dit voordat je ISlam zo aanvalt en afkraakt, ik ben toch een Trotse Halve Moslim nu en een Halve Gare, goudbruine, Hindoe aapje. Ik ben al DOOD ok. Mijn halflevende lijk schrijft dit nu. Ik kom uit de DODENwerelden. De DOOD is mijn hoop. Waldo Dewanand D. & Wieroe & Co Delftsche Arisch Katten Commando |
|
![]() |
![]() |