Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2021, 19:26   #21
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Er zitten er wel zodanig veel in "den bak", dat enkel nog halal-maaltijden worden geserveerd in de Belgische gevangenissen. Denk daar misschien ook eens over na alvorens dat eeuwig relativeren.
Dat klopt niet maar het Vlaams Blok heeft wel iets met varkensvlees als het om halal gaat. Misschien nog eens een zwanworst actie houden?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2021, 19:29   #22
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
We hebben een specifiek subforum om te zagen over migranten, 'omvolking', 'invasie' de makak en alle bijbehorende platitudes. Waarom dit draadje dan in 'Binnenland' posten ?

Omdat het en niet alleen voor struisvogels een "heet" actueel binnenlands, zelfs EU probleem is misschien.....????

Laatst gewijzigd door lamenielachen : 26 december 2021 om 19:30.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2021, 20:14   #23
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

- Oekraïne, misserie met ooit ingeweken Russen die nu er alles aan doen om Poetin voor hun kar te spannen. = oorlog de Krim, oorlog dreiging en Oekraïne binnenlandse rebellie met verjagen van de oorspronkelijke bewoners....droppen van Russische huurlingen die zich innestelen tot ......

-misserie met ooit ingeweken Russen in oud Oostblok landen die nu er alles aan doen om Poetin voor hun kar te spannen. = oorlog en op ander plaats oorlog dreiging en sabotage met binnenlandse rebellie met verjagen van de oorspronkelijke bewoners waarbij Rusland systematisch de landsgrenzen verlegt de landbouwers, herders plots hun prive gronden kwijt zijn of hun woning plots op Russische bodem staat!!!....droppen van Russische huurlingen die zich innestelen tot ......

- alle landen met .....stan, miserie door Turken die er tijdens het Ottomaanse rijk zijn gaan wonen en die die nu er alles aan doen om Erdogan voor hun kar te spannen. oorlog Armenië en binnenlandse rebellie en sabotage met verjagen van de oorspronkelijke bewoners....droppen van Turkse huurlingen die zich innestelen tot ......

Ze komen er wonen en nadien willen ze de macht overnemen en vooral behouden, hun wetten, regels en leefwijze word de regel via zware repressie !!!!! Gans de geschiedenis wereld wijd zo geweest!!!!!!

Erdogan en zijn geloof groep via moskee + de strijdgroep grijze wolven moeien zich hier ook al !!!! nestelen zich in de politiek op aandringen van Erdogan.....Turkse huurlingen, internet trollen die zich innestelen tot ......

- Marokko. hoeveel eigendom hier zijn al bezit van de Marokkaanse charia banken en via moslim regel dus Marokkaans grondgebied!!!!Hoeveel macht word al bv in Brussel doorgedrukt door de Marokkaanse geloof groep....om hun wetten en normen hier regel te maken om onze rechtbanken enz. te beïnvloeden onze wetten en regels los te laten.. Wat gelijkstaat aan het lossen van onze levenswijze!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 december 2021 om 20:40.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2021, 21:07   #24
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Dat klopt niet maar het Vlaams Blok heeft wel iets met varkensvlees als het om halal gaat. Misschien nog eens een zwanworst actie houden?
Wat klopt er niet ?? Enne, het Vlaams Blok bestaat niet meer sinds 2004. En wat is trouwens het probleem met zwanworstjes ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2021, 21:43   #25
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Is dat zo?
Aan dit tempo?

En wie heeft de juiste cijfers?

Eens de Belgische nationaliteit, ben je Belg voor iedere overheidsinstantie.
Inderdaad, dan zijn het volgens de overheid volwaardige Belgen.
Maar om quota af te dwingen/eisen rekent men ze bij de allochtonen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2021, 21:45   #26
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zitten er wel zodanig veel in "den bak", dat enkel nog halal-maaltijden worden geserveerd in de Belgische gevangenissen. Denk daar misschien ook eens over na alvorens dat eeuwig relativeren.
Inderdaad !!
Oud 26 december 2021, 21:47   #27
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben een specifiek subforum om te zagen over migranten, 'omvolking', 'invasie' de makak en alle bijbehorende platitudes. Waarom dit draadje dan in 'Binnenland' posten ?
Klopt, geen migranten in ons Binnenland aub.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 december 2021 om 21:47.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2021, 23:37   #28
Travis Bickle
Minister-President

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het heeft er alle schijn van dat u aanhanger bent van de verkeerde rechtse partij.
N-VA is geen rechtse partij. Zowat de belangrijkste reden van haar bestaan (Vlaamse onafhankelijkheid) is reeds lang verworden tot een project dat ergens onderaan in het koelvlak ligt.

Ook enkele recente beslissingen in het kader van milieu/klimaat, leunen wat mij betreft niet echt aan bij wat ik zou omschrijven als een rechtse partij.

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2021, 01:45   #29
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
Stop met migranten te verwennen

De westerse beschaafde wereld, waaronder Vlaanderen, is in relatief korte tijd overspoeld door premoderne, islamitische migranten. Ernstige en indringende problemen zijn het gevolg. Onderzoeken, kranten en televisie rapporteren de schaduwzijden met grote regelmaat.

In het boek ‘Tegen de Tribalisering’ , beschrijft men de diepere oorzaken van de ellende die migranten en asielzoekers uit premoderne oorden in de westerse wereld vormen. De moderne maatschappij, waar individu, prestaties en zelfstandige beslissingen de boventoon voeren, erkent zo’n allochtoon nauwelijks. Daarnaast vormt zijn of haar islamitische achtergrond een extra complicatie. Over de uiteindelijke gevolgen in de toekomst bestaat weinig twijfel. De islamitische geleerde en huisideoloog van de Moslimbroederschap Sheik Al-Qaradawi voorspelde al in 2002: ‘dat de islam zal terugkeren naar Europa als veroveraar en overwinnaar’, nadat de religieuze ideologie tweemaal voor de poort was verdreven: in 732 bij de slag bij Poitiers en in 1683 bij het ontzet van Wenen. ‘Het doel hoeft niet noodzakelijkerwijs met het zwaard te worden bereikt, maar kan ook door demografische groei worden gerealiseerd’.

We zijn dus gewaarschuwd.

Vanuit de fnuikende politiek correcte ideologie verbindt men in Vlaanderen aan deze toekomst echter totaal andere, verkeerde observaties. ‘Onze( politiekers geven steeds meer toe aan de eisen en verlangens van allochtonen, buigen als maar dieper voor hun wensen. Was er maar wat minder links vooringenomenheid, dan zou men eindelijk tot geheel andere voorstellen komen dan in de afgelopen vier decennia. Nuchter, eerlijk, oprecht en zakelijk zou men tot de volgende stappen komen:

De 4 stappen van Nationaal-Libertarisch Kompas
1 .Stoppen met paaien en verwennen. Net als bij opvoeding, verwennen is net zo schadelijk, ook voor betrokkene zelf, als verwaarlozen. Herzie en herformuleer de gehele bestaande wetgeving. Waarom? Wat er nu is, is ooit voor en door keurige, nette, fatsoenlijke, eerlijke, mensvriendelijke westerse mensen ontworpen. Niet afgestemd op aanhangers van premoderne cultuurstructuren met daar boven op islam achtergrond.

2. Nu het zover is, met diverse onleefbare wijken voor vele autochtonen, trek er dan geld voor uit om premoderne allochtonen ruim te belonen om terug te gaan en een mooi huis in de zon daar aan te schaffen. Dat betaalt zich in korte tijd dubbel en dwars terug. Beperk drastisch de toelating van asielzoekers uit premoderne oorden.

3. Moslims die per se willen blijven, dienen ervoor te tekenen dat zij afstand nemen van de ideologie (let wel: niet van het smalle religieus deel) van de islam. Thuis in de beslotenheid van de privésfeer mogen ze doen wat ze willen. Dat is vrijheid van het individu.

4. Ophouden met alsmaar tegemoet te komen aan de eindeloze en steeds verder gaande eisen van aanpassing van de autochtonen aan allochtonen. Maak ze weerbaar voor een kinderfeestje als Zwarte Piet; verwijder niets wat tot de historie van ons land behoort. Slavernij is niet meer van deze tijd, goede zaak. Maar bespreek dat juist in plaats van het verbergen en verwijderen van standbeelden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Weerbaar maken in plaats van meebuigen is op de lange duur in het voordeel van de migranten zelf.

Deze tekst plaatste ik eerder op https://nlk.vlaanderen/
Ridderke! Ik heb de oplossing! Fantaseer een ultralinkse veganistische Duitse ANTIFA afdeling en wordt daar secretaris/schatmeester!

NVDR een daadwerkelijke actie van Ridderke in één van zijn vorige levens. Ridderkes palmares zwalpt al jaren van extreem links naar rechts en omgekeerd.

Wat mij betreft, Ridderke, ben je volkomen onbetrouwbaar en enkel uit op zelfverheerlijking door virtue signaling...
Maar dat heb ik je in het verleden ook al gezegd nietwaar? Meermaals zelfs...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2021, 07:57   #30
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het heeft er alle schijn van dat u aanhanger bent van de verkeerde rechtse partij.
Ik ben absoluut geen racist, eerder een realist.
Ik zie wat ik zie, en wens m'n ogen daar niet voor te sluiten, mijn ogen te sluiten tot het te laat is.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2021, 07:58   #31
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat zo?
Krijgen de gevangen dus nooit spek en eieren?
Oud 27 december 2021, 07:59   #32
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zal de problemen oplossen hé.
Oud 27 december 2021, 08:00   #33
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
U niet alleen en kijk vooral eens naar het aantal kinderen die ze op de wereld zetten meer dan dubbel zoveel als wij.
In die mate zelfs dat ons onderwijs er op achteruit gaat.
Ik zie ook wat de migratie kost, allee de cijfers die ze ons geven dan toch.
Hoeveel verborgen kosten zijn er intussen?

Onderwijs is er slechts één van.
Oud 27 december 2021, 08:02   #34
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En moeten daarom de cijfers zo zwaar opgeklopt worden, denk je? Zelfs in 2050 zitten we nog lang niet aan dat percentage.
Hopelijk niet.
In sommige steden zitten ze met meer dan de helft.
En vergeet niet, we hebben hier een aantal asielzoekers die, eens ze erkend zijn, gezinshereniging vragen.

Hoe gaan we daar mee om?

Ik denk dat onze maatschappij haar absorptievermogen bereikt heeft.
Oud 27 december 2021, 08:04   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
mogelijk dubbel zoveel moslims in 2050 in België, zijnde 15 %

Vreemd, ook hier komt men tot gelijkaardige cijfers.

In het slechtste geval komt men nog niet aan 23 %.
Geniaal. "Mogelijk" is ook zo'n verantwoorde maatvoering.

En 1 op 5, vind u dat niet indrukwekkend , om op 80 jaar van 1 op 250 000 te komen?
Oud 27 december 2021, 08:10   #36
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Klopt, geen migranten in ons Binnenland aub.
Hoe bedoel je dat?
Mogen er geen migranten meer in het Belgisch binnenland?
Hoe ga je dat voor mekaar krijgen?
Zelfs het VB wilt niet zo ver gaan.
Oud 27 december 2021, 11:07   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe bedoel je dat?
Mogen er geen migranten meer in het Belgisch binnenland?
Hoe ga je dat voor mekaar krijgen?
Zelfs het VB wilt niet zo ver gaan.
* Politici en anderen die er groot geld met verdienen daar al zeker géén stemmeer op uitbrengen bij kiezingen?

* Bootjes die zich aandienen zoals het "Paard van Troje" gelijk terug laten varen vanwaar zij gekomen zijn?

* Geen voordelen meer geven?

Niet dat ik zo Waals gezind ben maar ik ben wel van mening dat men die mensen die door watersnood 'aangevallen' zijn eerder moet helpen dan al de dobberaars die zomaar lukraak komen aanvaren.

Gelden die men nu richting Afrika en andere werelddelen stuurt zou men daar beter kunnen voor gebruiken.

Ach, dan klinkt dat voor sommigen misschien weer als: "Eigen volk eerst?"

p.s.

Mentale problemen bij migranten: 'Het einde van hun zware route is helemaal niet wat ze verwacht hadden'

Er staat hen dat ook niets of niemand in de weg om terug te varen?¿

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 december 2021 om 11:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2021, 03:13   #38
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat zo?
Krijgen de gevangen dus nooit spek en eieren?
In Vorst wordt al sinds 2009 geen varkensvlees meer gegeven.

________
Citaat:
SENAAT Schriftelijke vraag nr. 4-6332 d.d. 15 december 2009 : (Vraag gesteld in het Frans)
Volgens een artikel in La Dernière Heure van 7 november 2009 zou in de gevangenis van Vorst beslist zijn om varkensvlees van de menu’s te bannen en dit om gemakkelijkheidsredenen, gelet op het grote aantal gevangenen dat het moslimgeloof aanhangt.

https://www.senate.be/www/?MIval=/Vr...R=6332&LANG=nl
Als niet moslim zijnde moet je daar dus niet rekenen op spek met eieren.

Laatst gewijzigd door daiwa : 28 december 2021 om 03:19.
Oud 28 december 2021, 12:03   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
U niet alleen en kijk vooral eens naar het aantal kinderen die ze op de wereld zetten meer dan dubbel zoveel als wij.
In die mate zelfs dat ons onderwijs er op achteruit gaat.
Als je nog maar 'ziet' hoeveel bootjes er aankomen dan denk je, dat moet daar nogal een wildkweek geweest zijn met dank voor de centjes die sommige Europeanen er voor gegeven hebben.

Niet alleen het onderwijs gaat er op achteruit daar die hun enige doel is, alles naar eigen hand proberen te zetten.

En dan durven ze sommige van 'onze' eigen mensen nog uitmaken als racisten zijnde.

Dat zet je dan weer aan het denken in de zin van: "Wie zijn de racisten eigenlijk???"

De tekst uit dit topic is terecht: stop met migranten te verwennen

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 december 2021 om 12:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2021, 16:08   #40
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ridderke, ge moogt uw dromen in uw achterzak steken hoor. Ondrtussen is de Belgische bevolking al 23% moslim en nog een flink deel vreemd maar geen moslim. Ondertussen staat de teller van de geboorten op 50% bij mensen van allochtone afkomst. ieder jaar vetrekken er duizenden naar de y-thuislanden om daar met iemand te trouwen waarna het halve dorp gezinshereniging gaat vragen. Hoe lang gaat he volgens u nog duren voordat we hier als ONGEWENST gaan beschouwd worden.
Ga maar eens kijken als de middelbare scholen uitgaan en tel de blanken eens ...?.
\
ja joh, rond het af op 30 % islamieten incl al de blanke meiden die nu door islam geassimileerd worden op een HOOG tempo.

ik ben al oud en verloren, mijn leven is ahw voorbij, geen vrouw, geen kinderen, geen familie meer, dus ik kan alleen hopen dat de DOOD mij snel verlost uit het lijden en de eenzaamheid.

voor mij is het leven al voobij, dus als je sterft dan laat je alles los, en dat is al gebeurd,

Nu ben ik in een ander metafysisch Kwadrant beland dankzij Wieroe en ja hoor Allah bestaat echt en Allah is GrOOT hahha maar de Grote Moeder Kat is Groter en die baarde Allah.

haha Ridderke, ben jij gelovig, Wat is Allah?? Vertel mij eerst dit voordat je ISlam zo aanvalt en afkraakt, ik ben toch een Trotse Halve Moslim nu en een Halve Gare, goudbruine, Hindoe aapje. Ik ben al DOOD ok. Mijn halflevende lijk schrijft dit nu.

Ik kom uit de DODENwerelden. De DOOD is mijn hoop.

Waldo Dewanand D. & Wieroe & Co

Delftsche Arisch Katten Commando

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be