Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 18 december 2004, 21:33   #21
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camaris
En Flor Koninckx gaat ze nu nog eens extra in de media brengen... Los dergelijke problemen gewoon op zonder er met uwe kop in de media mee te komen. Als je dergelijke fenomenen nog eens extra in de (al is het nu negatieve) verf gaat zetten gaat het buiten tegenstanders ook nog voorstanders vinden (onder de jeugd bijvoorbeeld); onder het motto slechte publiciteit is ook publiciteit.
Hm. De mensen zijn graag op de hoogte waar anderen mee bezig zijn. Ik bijvoorbeeld heb dat bericht met graagte gelezen en ben content te weten wat die mens beweegt. Zinvol? Misschien niet echt maar voor mij wel plezant. Uw goed recht het daar niet mee eens te zijn natuurlijk maar niemand verplicht u dat in de gaten te houden. Bovendien krijg je op die zaken - zoals hier - dan reacties volop van de Man in de Straat, wat van invloed kan zijn op eventuele besluitvorming daaromtrent...

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 20 december 2004, 01:56   #22
Katun
Lokaal Raadslid

Standaard

Bon... Update voor al deze wereldvreemde Politics.be lieden :

De Gumball Race IS AL 2X DOOR ONS LAND GEREDEN. Namelijk in de Gumball editie die van London tot Moskou werd gereden. Als ik me niet vergis in 2000 of 2001. Ik heb de film nog wel ergens staan, in de tijd uitgezonden (en op het net verspreid) op het (Amerikaanse) MTV programma "Jackass".

Ze passeerden tweemaal trouwens, een keertje héén en terug. Met als grappig moment toen ze tussen de koeien naast onze 'highway" hopeloos op zoek waren naar een oprit voor de E40.

Dat er oppepende middelen gebruikt werden tijdens de race staat (voor een nuchter iemand als ik) zogoed als vast aangezien ze ongeveer non-stop moesten rijden, sommigen zitten alleen of met twee in hun racebak.

'Oh, I haven't slept in five days..." is een van de quote's uit de film.

In mijn ogen is dit stinkend rijk kapitalistisch krapuul (ook VTM held Spillie doet aan deze races mee trouwens..) Die stinkend rijke Duitser die al jaren meedoet rijdt mensen omver en gaat er met z'n digicam op staan filmen zonder een poot uit te steken of ook maar de verste blijk van medeleven voor het slachtoffer te tonen (hij plaatst de film als trofee op zijn website).

Dus wat moet onze politie doen ?

In Spanje werden ze dit jaar met een politiehelikopter gedurende een groot deel van het traject in de gaten gehouden, en kregen ze een snelheidslimiet opgelegd (een compromis van 140 km/h).
Resultaat: de racers verspreidden zich naar andere straten. Spillie was hier blijkbaar wel sterk in, hij maande een tiental andere racers aan om (illegaal) de snelweg af te rijden en door te racen langs meer landelijke routes. Zo kon deze groep aan de politiecontroles aan de tolhuisjes (en in de lucht) ontsnappen.

Mijn idee dus : doe een ALCOHOL & DRUGSCONTROLE.
Katun is offline  
Oud 20 december 2004, 08:30   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
als we nu eens te weten zouden komen waar en wanneer die bende overjaarse pubers passeert zouden we bv wat kraaiepoten op de weg kunnen strooien.

Nog beter om de 4X4 in een beter daglicht te stellen, :

We gaan voor die sukkels voorrijden en remmen af tot 40 per uur, ...
Herr Flick is offline  
Oud 20 december 2004, 08:31   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Wie organiseert dat spelleke ? Pak die mannen op !! NU !!

Die gasten dekken zich goed in, ! in de regelementen staat immers in, dat de deelnemers zich aan de plaatselijke verkeerswetten moeten houden, ...

en wat ga je daar dus nu aan doen, ?
Herr Flick is offline  
Oud 24 december 2004, 15:40   #25
Heten Tsjeef
Banneling

Heten Tsjeef's schermafbeelding

Standaard

Mijn mening is namelijk dat je die "races" niet kunt tegenhouden. De beste oplossing is volgend mij de deelnemers zo hard mogelijk te pesten met zowel gevangenisstraffen en inbelslagname van de voertuigen. Geldboetes betalen ze allemaal bijna met een glimlach. Als men ze zo hard "pest" dan zullen de organisatoren mss volgend jaar even nadenken als ze over de Belgische "highway" willen scheuren, want ik denk niet dat ze ermee kunnen lachen dat het halve deelnemersveld hun auto kwijt is en 3/4 in de bak zit.

Kim schmitz is trouwes al gehele tijd iets nieuws van plan

http://www.ultimaterally.com/
Heten Tsjeef is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be