![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klantenkaarten gebruik ik niet, behalve bij Renmans omdat je nu en dan eens een korting krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je daar dan achteraf geen drama moet van maken omdat ze je ID-kaart gevraagd hebben. Enfin, ik heb daar nog nooit mee te maken gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, als we u uitleg aanvaarden als correct, dan zet de burger de apotheker aan tot illegale zaken. Vermits je aan de apotheker vraagt van u uw medicatie te geven/verkopen waarvoor hij uw ID moet vragen wat hij niet mag.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 januari 2022 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor niet graag aan hoe ziek mensen zijn of hoeveel pijn ze hebben. Vrouwen met maandstonden drijven mij zelfs toe een noise cancelling hoofdtelefoon. Ik denk dat er gewoon niets op mijn lijf geschreven staat als beroep. Volgens mij zal dat ook niet nodig zijn in de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez zeg, daar aan de kust, als je een billenkar wenst te huren.
Daar is voor die brave verhuurder toch geen beter systeem te bedenken dan dat de papa of .. zijne pas in bewaring geeft, om te beletten dat snoodaards de kar van 500 euro niet terug zullen brengen voor hun 50 euro waarborg. Zever, dikke zever.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een "betrouwbare" instantie heb ik daar geen problemen mee, maar bij een hotel of zo is dat een beetje lastig. Heeft hier niemand schrik van identiteitsdiefstal ? Met een foto van een identiteitskaart kan je veel doen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaat die dan uw voorschriften kunnen raadplegen? Die zijn nu elektronisch.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je zelfs geen identiteitskaart voor nodig. Een slordige bediende volstaat. Daarom ook dat ik het bij belangrijke transacties belangrijk vind dat men uw identiteit grondig vaststelt.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongeveer 40 jaar lang. Sommigen nog langer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuurt die mens dat het moet ondergaan een fruitmandje. ![]() Mijn punt was meer dat ik niet geschikt zou zijn in de apotheker. Stel u voor dat er een hoester binnenkomt ... ene keer ja, twee keer da zou al knagen, maar den derde zalt zeker geweten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 50 euro waarborg is mij onbekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag applicaties maken die een eID kan inlezen. De eID software bestaat al, je hoeft die enkel te integreren in uw applicatie. |
|
![]() |
![]() |